Gå til innhold

riise - hva med barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva disse barna skal tenke når de vokser opp og ser hva foreldrene har gått ut med i media: Maria Elvegård på sin åpne facebookprofil: "Di har d best uten en sånn grusom farsrollefigur I livet sett." Stygg sak.



Anonymous poster hash: 81bdd...340
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for diskusjon om tredjepart og spekulasjoner.

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva disse barna skal tenke når de vokser opp og ser hva foreldrene har gått ut med i media: Maria Elvegård på sin åpne facebookprofil: "Di har d best uten en sånn grusom farsrollefigur I livet sett." Stygg sak.

Anonymous poster hash: 81bdd...340

Er du virkelig bekymret? Nei, du er ikke det .. du er like sensasjonslysten som resten av bermen her inne.

Anonymous poster hash: 20376...75d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skremmende at noen fedre ikke lengter etter sine egne barn, at de klarer å være borte fra dem såååå lenge. Hvor er pappahjertet? En mor som hadde gjort slik ville blitt lunsjet og buet ut og ned, og barnevernet hadde vel kommet inn i bildet? Fedre kan droppe barna sine, men mødre kan ikke??? Meget spesielt hele greia. Ville stusset på slike menn som aldri ser sine egne barn, kunne ikke hatt forhold med dem. L.A må være meget naiv og umoden.

Anonymous poster hash: 11660...ce7

Jeg vil gjerne lunsje med moren til barna jeg.

Er det lynsje du mener, er det en annen sak :fnise:

Anonymous poster hash: 99898...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt forferdelig vondt inni meg av den stakkars datteren sin Twitter-profil. Tenk å ha en slik farsfigur..

Også likte jeg bildet til Guri :) Litt sånn girlpower. De virker som fine mennesker.



Anonymous poster hash: 8f0fb...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt forferdelig vondt inni meg av den stakkars datteren sin Twitter-profil. Tenk å ha en slik farsfigur..

Også likte jeg bildet til Guri :) Litt sånn girlpower. De virker som fine mennesker.

Anonymous poster hash: 8f0fb...68d

Ja, Guri virker smart og oppegående. Tror hun kommer til å sørge for at jenta klarer seg fint, selv med en kortenkt og selvsentrert pappa.

Anonymous poster hash: 0a117...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva disse barna skal tenke når de vokser opp og ser hva foreldrene har gått ut med i media: Maria Elvegård på sin åpne facebookprofil: "Di har d best uten en sånn grusom farsrollefigur I livet sett." Stygg sak.

Anonymous poster hash: 81bdd...340

Ser ikke det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke det, jeg.

Ikke jeg heller. Siste posten jeg ser, er fra april.

Anonymous poster hash: db98c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Siste posten jeg ser, er fra april.

Anonymous poster hash: db98c...4a7

Ligger i kommentarene under posten fra april , om byllup og barna.

Anonymous poster hash: dd8ed...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske feigt av han å gå ut i media og si at ekteskapene var en stor tabbe. Han var veldig forelsket i Guri, og de fikk ei fin datter sammen. Jeg tror han føyer seg ekstremt for den nye konen, redd for å miste henne?

Og andre konen fikk han 2 barn med. Hvis han ikke ønsker flere barn så måtte han ikke fått dem. Han er far til barna og burde respektert mødrene veldig mye mer. Det må være fryktelig sårende for Guri og Maria og lese nyhetene om dagen, fy søren altså. Jeg føler med dem og håper JAR snart kan vokse opp. Godt fruen er 10 år yngre, de kler hverandre!!



Anonymous poster hash: 11660...ce7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han at han angret på barna sine eller? Nei! Å angre på et ekteskap betyr ikke at han angrer på at han fikk barn.

Anonymous poster hash: 6856e...f73

Ut ifra datterens twitterprofil, ser det dessverre ut som om det er slik hun har tolket det. Når man har barn, bør man være litt varsom med hva man sier, da ting ofte kan høres helt anderledes ut i barneører. Stakkars jente sier jeg bare, som virkelig tror og føler at faren hennes ser på henne som en stor tabbe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig synd i datteren hans.... kan ikke være godt å høre sånne uttalelser fra sin egen far foran heles Norges befolkning! Hun er i den mest sårbare alderen nå, og det er ganske tydelig utifra hva hun skriver på twitter at hun er lei seg og såret.

Har aldri kommet til å sagt at eksen min er min største tabbe. Hadde jeg ikke vært sammen med eksen så hadde jeg heller ikke hatt den flotte datteren min.

Utrolig bra bildet og teksten som førsteeksen til JAR la ut på insta iallefall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men JAR og Louise er en bra match. Det må vi da alle enes om? At de passer sammen modenhetsmessig.



Anonymous poster hash: b633a...1ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men JAR og Louise er en bra match. Det må vi da alle enes om? At de passer sammen modenhetsmessig.

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Absolutt, de er definitivt en bra match.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fryktelig trist av å lese det datteren skriver, hun er vel, er det 11 år? Håper J.A. Ser dette og tar ordentlig tak i det.

Anonymous poster hash: b7781...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir fryktelig trist av å lese det datteren skriver, hun er vel, er det 11 år? Håper J.A. Ser dette og tar ordentlig tak i det.

Anonymous poster hash: b7781...b2e

Tror hun er 13-14.

Anonymous poster hash: 8b6f1...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når man tror den rødgrønne regjeringa består av høyre og FrP, og attpåtil kaller seg "god på partier", er man så intelligent at JAR omtrent er den eneste man passer sammen med.

Anonymous poster hash: db98c...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer aller mest på at han ikke bryr seg om sin egen datters følelser i det hele tatt (tilsynelatende!), men hans elskede Louise skal jo beskyttes som et lite barn. Når media skrev ting om hans pågående skilsmisse (som var SANT), gikk han ut med den lange tordentalen. Stakkars Louise ligger i senga og gråter... Men når han selv knuser hjertet til datteren sin (og de andre også, men de er for små for øyeblikket), nei, da er det tyst.

Han er bare en god, gammel deadbeat dad! Hverken mer eller mindre.



Anonymous poster hash: e0c06...b79
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere John Arnes spermier er verdt på sædbanken? Ville dere barnløse kvinner takket ja til en JAR-spermie?



Anonymous poster hash: b633a...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...