Gå til innhold

riise - hva med barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forøvrig kanskje litt smart å tenke dere om to ganger før dere omtale Louise her. Hun er inne på kvinneguiden nå og da.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Det er neppe noen katastrofe om hun orienteres om at lykke ikke dreier seg om å eie 50 ulike Hermèsvesker. Ei heller om at walk in closet'et hennes burde vike for et barnerom slik at JAR kan få bli bedre kjent med de fine, små barna sine.

Anonymous poster hash: 70116...085

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra hans åpne FB:

"John Riise

for 2 timer siden i nærheten av Pipa, Brazil · Redigert

Til alle dere som prøver å skape overskrifter og dårlig stemning. Jeg elsker barna mine. At folk drar barna mine inn i samme sak blir helt feil! Louise og jeg gleder oss til fremtiden sammen med dem. På spørsmålet om jeg synes det er fint å ha vært gift 2 ganger tidligere svarte jeg at jeg kunne vært foruten skilsmissene. Det var to tabber. Samtidig har det som sagt gitt meg tre fantastiske barn og viktig erfaring. Nå kobler jeg av med Betssongjengen i Brasil. God sommer!"

Anonymous poster hash: 325a2...5ad

På tredje dagen sitter den stakkars jenta hans og har det tydelig kjempetøft pga faren. Faren: "alle tar feil, ingenting galt her, nå kobler jeg av med musen min i Brasil." Snart opprettes det vel en egen JAR-journalist hos tabloidavisene så mye ræl som kommer ut av den kjeften.

Anonymous poster hash: 476d2...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tredje dagen sitter den stakkars jenta hans og har det tydelig kjempetøft pga faren. Faren: "alle tar feil, ingenting galt her, nå kobler jeg av med musen min i Brasil." Snart opprettes det vel en egen JAR-journalist hos tabloidavisene så mye ræl som kommer ut av den kjeften.

Anonymous poster hash: 476d2...a3f

Mener du Louise her? Litt mer respekt må du da ha. Hun er jo ikke noen ONS han bare har dratt med. Hun er jo tross alt kona hans. Og kommer sikkert til å fortsette å være de i endel år fremover.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du Louise her? Litt mer respekt må du da ha. Hun er jo ikke noen ONS han bare har dratt med. Hun er jo tross alt kona hans. Og kommer sikkert til å fortsette å være de i endel år fremover.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Haha, jeg ser hvordan den kan misforstås. JAR kaller Louise for sin muse på instagram. Verre var det ikke.

Anonymous poster hash: 476d2...a3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hans åpne FB:

"John Riise

for 2 timer siden i nærheten av Pipa, Brazil · Redigert

Til alle dere som prøver å skape overskrifter og dårlig stemning. Jeg elsker barna mine. At folk drar barna mine inn i samme sak blir helt feil! Louise og jeg gleder oss til fremtiden sammen med dem. På spørsmålet om jeg synes det er fint å ha vært gift 2 ganger tidligere svarte jeg at jeg kunne vært foruten skilsmissene. Det var to tabber. Samtidig har det som sagt gitt meg tre fantastiske barn og viktig erfaring. Nå kobler jeg av med Betssongjengen i Brasil. God sommer!"

Anonymous poster hash: 325a2...5ad

Ser han er opptatt av hva Norges befolkning tenker om han ang denne saken, men hadde han bare vært like opptatt av hva hans egen datter synes og tenker om han når det gjelder dette, så ville det faktisk ikke vært nødvendig for han å skrive en slik status engang. Det er jo ikke vi som trenger en forklaring, det er henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser han er opptatt av hva Norges befolkning tenker om han ang denne saken, men hadde han bare vært like opptatt av hva hans egen datter synes og tenker om han når det gjelder dette, så ville det faktisk ikke vært nødvendig for han å skrive en slik status engang. Det er jo ikke vi som trenger en forklaring, det er henne.

Har du ikke skjønt det? At John Arne kommuniserer med barna sine via media. Er jo rimelig genialt. Han kan gi de kjappe oppdateringer om sitt liv og levnet til barna som de kan lese på nettet.

Bare ta en tlf til VG eller andre medier om han har noe på hjertet til barna sine. Se & Hør er bannlyst, men er sikker på han vil tilgi dem når han føler han trenger en "hjemme hos John Arne"-reportasje.

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P4 meldte akkurat at Herr Riise skal være medprogramleder for Allsang på Grensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 meldte akkurat at Herr Riise skal være medprogramleder for Allsang på Grensen....

Gladsak! En sann gledesspreder, den godeste John Arne. Men kan han synge, da?

Anonymous poster hash: c3532...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...