Gå til innhold

riise - hva med barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner situasjonen om at maria ikke vil sende med riise og fruen hennes to små barn når de ikke kjenner hverandre, men hva med tenåringen? Hun er vel i det minste gammel nok til å si at hun vil være med evt? Nå aner jeg ikke hvordan riise sitt forhold til moren til tenåringen er da.

Anonymous poster hash: cc082...d83

Se på instagramen til Guri Havnevik, ikke sikkert jenta hadde lyst til å bli med :)

Anonymous poster hash: 0a117...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Piiiip

Det er bare enkelte ting man ikke sier i media. Jeg har ikke noe grunnlate å "hate" Riise eller noen i hans omgangskrets, men siste uttalelser på P4 vitner om særdeles dårlig dømmekraft. Beklager, men her har han virkelig tråkka i salaten. Man skal ikke ta familiære "konflikter" frem i media. Det bør diskuteres bak husets 4 vegger. ER ikke bare Riise som bør ta det til etterretning, men også mange rundt i de 1000 hjem som føler for å dele det meste de kan av livet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så misunnelige dere er. Hvorfor greier dere ikke takle andres lykke? John Arne og Louise er Norges Beckhams. Stil, klasse og rikdom. John Arne, fantastisk fotballspiller. Louise, modell og en av norges mest lovende unge stylister. Jeg synes det er flott med unge mennsker som har lykkes i livet, som finner hverandre.

Tror på John Arne når han sier dette ekteskapet er noe annet. De er skapt for hverandre. Bare se hvor lenge Beckhams har holdt sammen. Må vel være minst 15 år nå.



Anonymous poster hash: b633a...1ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så misunnelige dere er. Hvorfor greier dere ikke takle andres lykke? John Arne og Louise er Norges Beckhams. Stil, klasse og rikdom. John Arne, fantastisk fotballspiller. Louise, modell og en av norges mest lovende unge stylister. Jeg synes det er flott med unge mennsker som har lykkes i livet, som finner hverandre.

Tror på John Arne når han sier dette ekteskapet er noe annet. De er skapt for hverandre. Bare se hvor lenge Beckhams har holdt sammen. Må vel være minst 15 år nå.

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Vel. Klasse kan diskuteres.

Anonymous poster hash: 5a0fb...b38

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren klager flere ganger på sosiale media at barna ikke ser faren sin. Så det er nok veldig ønskelig for henne. Hun skriver det svart på hvit, men legger også ut ordtaksbilder som omhandler hvordan en ekte far skal være mot barn.

Anonymous poster hash: 617fe...ddf

Min far klaget i mange år over at han ikke fikk lov til å møte meg, og senere barnebarna.

Sannheten var at ingen nektet ham å møte noen av oss, og ikke ønsket han det ikke heller, han ønsket bare oppmerksomheten og sympatien han fikk ved å si det.

Poenget er at ord betyr ingenting, det eneste som teller er handling.

Moren kan klage så mye hun vil på sosiale medier om at barna ikke får se faren sin, men det betyr ikke nødvendigvis at det er det hun ønsker.

Vi vet ingenting om hverken det ene eller andre i denne situasjonen, og vet derfor ikke om han ikke vil ha kontakt, om hans nye kone ikke vil at han skal ha kontakt, eller om barnas mor begrenser kontakten av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: 536f7...770

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leser at riise og kona har hatt bryllupsreise. flott, og fint!

så drar de til oslo for å feste 2 dager i strekk, før han må videre til brasil!

er det bare meg eller burde han kanskje brukt dagene på barna i stedet for en 2 dagers fest??

Anonymous poster hash: 248a8...be4

Hvorfor bryr du deg? Er det misunnelsen som råder i ditt liv? Hva vet du om denne familien, om hvor barna var eller er til en hver tid? Hva vet du om han som pappa, er han god eller dårlig, siden du kjenner dem og alt som foregår? Skjerp deg og få deg ditt eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra hva moren til barna sier, har han ikke sett dem på nesten ett år.

Anonymous poster hash: 39ea2...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så misunnelige dere er. Hvorfor greier dere ikke takle andres lykke? John Arne og Louise er Norges Beckhams. Stil, klasse og rikdom. John Arne, fantastisk fotballspiller. Louise, modell og en av norges mest lovende unge stylister. Jeg synes det er flott med unge mennsker som har lykkes i livet, som finner hverandre.

Tror på John Arne når han sier dette ekteskapet er noe annet. De er skapt for hverandre. Bare se hvor lenge Beckhams har holdt sammen. Må vel være minst 15 år nå.

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Hahahahaha. Dagens.

Anonymous poster hash: e2b1f...bf3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan man snur og vender på dette så er det ungene som får lide. Tenk når de blir store og finner ut om all skittkasting i pressen. I tillegg når han sier de to første ekteskapene var et feilsteg. Hva vil ungene tenke, er vi også et feilsteg.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to barna det er snakk om er jo veldig små. Er begrenset hvor mye vettug kontakt en far kan ha med barn i denne alderen. Båndene til moren vil alltid være større. Tipper JAR kommer sterkere tilbake når barna blir større og han kan ha mer meningsfylt kontakt. Sånn dilledalling med småbarn passer best for jenter og mødre, så kan gutta ta over når barna nærmer seg typ 10 års alder.



Anonymous poster hash: 7a162...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hans første kone er sånn passe irritert på ham på instagram.



Anonymous poster hash: e6933...660
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hans første kone er sånn passe irritert på ham på instagram.

Anonymous poster hash: e6933...660

Link? Hun og John Arne har da et godt forhold.

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva da med barna? De har det bedre uten han og han har det bedre uten dem. Var vel kjerringene som tvang på han å få barna. Synes det er bra Riise endelig virker virkelig lykkelig sammen med ei dame.



Anonymous poster hash: d688b...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva da med barna? De har det bedre uten han og han har det bedre uten dem. Var vel kjerringene som tvang på han å få barna. Synes det er bra Riise endelig virker virkelig lykkelig sammen med ei dame. Anonymous poster hash: d688b...e97

En som ikke gir ungene sine oppmerksomhet og kjærlighet fortjener vel ikke å leve lykkelig med en annen dame?

Anonymous poster hash: 39ea2...ee3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse to barna det er snakk om er jo veldig små. Er begrenset hvor mye vettug kontakt en far kan ha med barn i denne alderen. Båndene til moren vil alltid være større. Tipper JAR kommer sterkere tilbake når barna blir større og han kan ha mer meningsfylt kontakt. Sånn dilledalling med småbarn passer best for jenter og mødre, så kan gutta ta over når barna nærmer seg typ 10 års alder.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Dette er det kvalmeste jeg har lest her inne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som ikke gir ungene sine oppmerksomhet og kjærlighet fortjener vel ikke å leve lykkelig med en annen dame?

Anonymous poster hash: 39ea2...ee3

Haha. Så han skal sitte alene og synes synd på seg selv, mener du? Om han ikke kan gi ungene oppmerksomhet og kjærlighet er det vel bedre for dem at han ikke har noen kontakt med dem i det hele tatt?

Anonymous poster hash: d688b...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han at han angret på barna sine eller? Nei! Å angre på et ekteskap betyr ikke at han angrer på at han fikk barn.

Dessuten, ut fra det jeg har lest på Maria sin profil på fb, så virker hun som ei veldig bitter dame. Det hadde vært bedre om hun hadde holdt ting for seg selv istedet for å blottlegge seg på fb for å få sympati. Er absolutt ingen fan av Riise, men skjønner at han angrer på ekteskapet med Maria når hun gjør som hun gjør. Skjønt, det er sikkert mye vi ikke vet om begge sider av saken.

Anonymous poster hash: 6856e...f73

Han sa ikke at han angrer på barna sine, men han har ikke sagt noe positivt vedr. dem heller. Når han omtaler de to første ekteskapene som tabber, så kan man jo tenke seg hva barna synes. Har selv en far som mente livet hans begynte når han møtte sin nye kone, og det føltes ikke så veldig flott å høre det.

Og så er jeg forsåvidt enig med FB problematikken og Maria, men nå er det faktisk Riise som får mest oppmerksomhet her, så skjønner jo at hun har lyst til å "forsvare" seg. Men, jeg personlig hadde nok ikke gjort det. Ofte er det svar nok å ikke si noe....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...