Gå til innhold

riise - hva med barna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

leser at riise og kona har hatt bryllupsreise. flott, og fint!

så drar de til oslo for å feste 2 dager i strekk, før han må videre til brasil!

er det bare meg eller burde han kanskje brukt dagene på barna i stedet for en 2 dagers fest??

Anonymous poster hash: 248a8...be4
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle maser så om dette. At barna ikke fikk bli med i bryllupet osv..jeg tenker litt motsatt jeg. Er ikke ungene veldig små, type 2 og 4 år eller noe? Det viktigste for dem er vel trygghet, stabilitet og forutsigbarhet. Kanskje like greit at de er hos mamman og slipper å utsettes for en fraværende pappa. Den minste kan vel knapt kjenne han?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er vel at ingen av oss aner hva greia er med moren til barna eller hvilken avtale (eller mangel på en sådan) de to har.

Anonymous poster hash: 36b45...553
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise skrev selv på insta at de ikke fikk lov å få de med på ferie o.l, at de faktisk da har spurt men at moren til barna har sagt nei.

Mye drama det der, men ikke bare Riises feil.

Anonymous poster hash: 100f5...83e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eldste var med i bryllupet. Ikke de to yngste. De bor i England og han har vel ikke sett dem på 1 år?

Anonymous poster hash: d5146...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sak har alltid to sider. Helvete fra nord er nok ikke verdens enkleste person heller..

Anonymous poster hash: b633a...1ad
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke sett dem på 8 mnd, nå 9 mnd skrev ekskonen på facebook rett før skilsmissen ble et faktum.

Anonymous poster hash: 11660...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen kan nekte noen å se barna sine, med mindre det er en rett som har bestemt at Riise ikke skal få lov til å se dem. Og det er jo litt rart at ekskona skriver at han ikke har sett barna sine på 8 mnd hvis det faktisk er hennes skyld at det er slik. Mulig Riise og Louise har spurt om å få de med på ferie nå, men det er jo ikke rart at ekskona ikke vil sende med seg to små barn med to mennesker de ikke kjenner. Barna kan jo så vidt vite hvem de er etter så lang tid.

Anonymous poster hash: 900dd...2cd
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 mnd? Riise kan jo umulig synes at det er noe særlig gøy han heller.. synes nok kanskje bare at prioriteringene er litt merkelige. hadde jeg vært pappa, og ikke sett barna mine på 9 mnd, så hadde jeg heller flydd fra dubai til london, enn dubai-oslo..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skremmende at noen fedre ikke lengter etter sine egne barn, at de klarer å være borte fra dem såååå lenge. Hvor er pappahjertet? En mor som hadde gjort slik ville blitt lunsjet og buet ut og ned, og barnevernet hadde vel kommet inn i bildet? Fedre kan droppe barna sine, men mødre kan ikke??? Meget spesielt hele greia. Ville stusset på slike menn som aldri ser sine egne barn, kunne ikke hatt forhold med dem. L.A må være meget naiv og umoden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skremmende at noen fedre ikke lengter etter sine egne barn, at de klarer å være borte fra dem såååå lenge. Hvor er pappahjertet? En mor som hadde gjort slik ville blitt lunsjet og buet ut og ned, og barnevernet hadde vel kommet inn i bildet?

Hvorfor i all verden skulle barnevernet kommet inn i bildet fordi én forelder (uavhengig av kjønn) ikke har kontakt med barnet sitt, så lenge barnet har det bra hos den forelderen som er igjen? Det skjer selvsagt ikke, uavhengig av om det er mor eller far som ikke har kontakt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mor forlot sine barn, og faren ikke var skikket så ville det blitt ramaskrik, men det skal være lov å være så fraværende foreldre? Det er ungene det er synd på her, de mister nær kontakt med sin far.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja. nå er det jo en mulighet for at barna rett og slett blir skjermet fra rampelyset, men synes vel kanskje at det hadde vært på sin plass at man så pappa riise mer sammen med barna sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise skriver at de har spurt om barna fikk bli med på ferie. De har ikke sett barna på et år og gutten er knapt to år. Hvorfor skal moren ønske å sende barna sine på ferie med noen de ikke kjenner??

Anonymous poster hash: 617fe...ddf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise har ikke hatt samvær med de minste barna sine på lenge, 9mnd siden sist. Ganske utrolig egentlig da de bor i samme nabolag. Ift VGserien om Riise så har han jo ikke barnerom heller til de minste barna sine.... ekstrasoverommet i huset er kona sitt walkin-garderobeskap....

Anonymous poster hash: 15f88...6ec
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk inntrykk av at dette temaet er ett sårt punkt for Riise, siden han kalte hun ene som kritiserte de for skada kjærring på insta.

Det er nok ikke lett for han.

Anonymous poster hash: 422af...7f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder ikke bare Riise - for jeg aner ikke hvilken avtale han har med barnemor eller ikke - men generelt så synes jeg at man skal være forsiktig med å dømme fedre som tilsynelatende ikke prioriterer barna sine.

Dette vet jeg fordi jeg selv er sammen med en som har barn hvor mor er britisk og bor i England, og det absolutt ikke enkelt å få sikret samvær uten bra innstilling fra mors side når barna har britisk pass. Lovene der favoriserer mor i mye større grad enn far.

Igjen - jeg aner ikke om barna til Riise har norsk eller britisk statsborgerskap - eller begge deler - men i den situasjonen jeg er i er dette ikke enkelt i alle fall, og jeg synes det er veldig trist. Særlig for far som gjerne vil være med barna sine, men ikke får det til når mor er vrang. Hver gang vi gjør noe gøy (f.eks. reiser på ferie eller noe) så er mor ute på sosiale medier og syter seg over at barna tilsynelatende ikke får lov til å være med, mens sannheten er at vi må kjempe med nebb og klør for det lille samværet vi får.

Uansett så synes jeg det er dumt å dømme uten å vite hva som egentlig foregår, hilsen en som gjerne skulle vært mer med stebarna og en far som gjerne skulle vært mer med barna sine.

Anonymous poster hash: 1a1b8...83a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder ikke bare Riise - for jeg aner ikke hvilken avtale han har med barnemor eller ikke - men generelt så synes jeg at man skal være forsiktig med å dømme fedre som tilsynelatende ikke prioriterer barna sine.

Dette vet jeg fordi jeg selv er sammen med en som har barn hvor mor er britisk og bor i England, og det absolutt ikke enkelt å få sikret samvær uten bra innstilling fra mors side når barna har britisk pass. Lovene der favoriserer mor i mye større grad enn far.

Igjen - jeg aner ikke om barna til Riise har norsk eller britisk statsborgerskap - eller begge deler - men i den situasjonen jeg er i er dette ikke enkelt i alle fall, og jeg synes det er veldig trist. Særlig for far som gjerne vil være med barna sine, men ikke får det til når mor er vrang. Hver gang vi gjør noe gøy (f.eks. reiser på ferie eller noe) så er mor ute på sosiale medier og syter seg over at barna tilsynelatende ikke får lov til å være med, mens sannheten er at vi må kjempe med nebb og klør for det lille samværet vi får.

Uansett så synes jeg det er dumt å dømme uten å vite hva som egentlig foregår, hilsen en som gjerne skulle vært mer med stebarna og en far som gjerne skulle vært mer med barna sine.

Anonymous poster hash: 1a1b8...83a

Det ene barnet er født i Italia.

Anonymous poster hash: 617fe...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Vi vet selvsagt ingenting om hvordan ting egentlig er bak kulissene, men hvis det er slik at ekskona hans er vrang og ikke lar han se ungene (noe jeg har mine tvil om, da hadde hun vel ikke skrevet at de ikke har sett pappa på 8-9 mnd?) så er det merkelig at han/eller de, ikke har nevnt det noe sted, så velvillige de er med å dele alt mulig i realityserie, God Kveld Norge reportasjer, offentlige facebookstatuser og instagramkommentarer, til tross for at John Arne er lei av media :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...