Savannah87 Skrevet 9. oktober 2015 #581 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg er ikke helt enig med SE. Kommer det noen innom med svære silikonpupper, langt blondt extensions-hår, lepper fulle av et-eller-annet og kløft til tusen så er det vanskelig å ta vedkommende særlig seriøst. Lar en fokuset bli så ekstremt på kroppen, og ikke minst pjåtte alle slags falske greier inn i kroppen, så gir det umiddelbart et inntrykk av å ikke ha så mye i toppen. Det handler ikke for min del så mye om feminisme, fordi jeg kan si tilnærmet det samme for jenter som for gutter her. Ser jeg en gutt som har levd halve livet i solarium, og som sprader rundt i dype v-halser, så sliter jeg med å ta han seriøst. For min del har det ingenting å gjøre med om en er gutt eller jente. Litt enig, men jeg liker SE. (Selv om jeg noen ganger ikke alltid er enig med jenta eller synes det er tullete å redigere på seg større rumpe) Hun er ikke redd for å si ting som det er og virker som en av de smarteste og kanskje mest reflekterte toppbloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 9. oktober 2015 #582 Del Skrevet 9. oktober 2015 Litt enig, men jeg liker SE. (Selv om jeg noen ganger ikke alltid er enig med jenta eller synes det er tullete å redigere på seg større rumpe) Hun er ikke redd for å si ting som det er og virker som en av de smarteste og kanskje mest reflekterte toppbloggere. Burde fått med at jeg også liker SE, bare ikke enig med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 9. oktober 2015 #583 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nå har jeg sett reprisen og jeg er litt usikker på make overen. Sminken var fin og håret var fælt. Klærne var helt greie. Verken mer eller mindre. Men når ble dette spilt inn? Mathias var jo i salen og er lenge siden det ble slutt mellom de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. oktober 2015 #584 Del Skrevet 9. oktober 2015 Stakkars så redd hun var! Hun har ikke spesielt bra stil i utgpkt, men synes heller ikke makeoveren var vellykket. Hva var greia med det håret? Klærne var bare....sorte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 10. oktober 2015 #585 Del Skrevet 10. oktober 2015 Trinny og Susannah er vanligvis veldig fargerike og spennende (ikke alltid med hell) i makeoverne, så det veldig rart å sette henne i det antrekket. Tror hun og Martine (den andre deltagerne) helst ville ha byttet antrekk med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 11. oktober 2015 #586 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun reklamerer nå for SkinRepair-piller, og hyller de for den fine huden hennes. Synes å huske at hun gikk på isotretinoin som er veldig sterke, respetbelagte piller for samme grunn i flere måneder. Ikke troverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. oktober 2015 #587 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun reklamerer nå for SkinRepair-piller, og hyller de for den fine huden hennes. Synes å huske at hun gikk på isotretinoin som er veldig sterke, respetbelagte piller for samme grunn i flere måneder. Ikke troverdig! Hun hadde jo et langt innlegg om hvor mye Isotretinoin hadde reddet huden hennes og hun var evig takknemlig. Nå er det plutselig disse pillene som har reddet huden hennes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 11. oktober 2015 #588 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er overrasket over hvor god hun er å snakke engelsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. oktober 2015 #589 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hun reklamerer nå for SkinRepair-piller, og hyller de for den fine huden hennes. Synes å huske at hun gikk på isotretinoin som er veldig sterke, respetbelagte piller for samme grunn i flere måneder. Ikke troverdig! Ja, hun gikk på det så lenge som hun skulle og det hjalp. For å forebygge går hun nå på SkinRepair, hva er ikke troverdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 12. oktober 2015 #590 Del Skrevet 12. oktober 2015 Synes SE virker lite troverdig når hun skriver om denne treningen sin. Den 10/10 skrev hun innlegg om poledancing, der hun sier at hun skal begynne med dette en gang i uken, fordi vanlig trening er såå kjedelig. Den 12/10 derimot skriver hun reklameinnlegg om fitfactory, der hun snakker varmt om dette treningsstudioet og at hun skal begynne å trene der noen dager i uken. Det er jo ganske tydelig at det siste innlegget bare handler om reklame, når hun flere ganger har sagt at hun ikke liker å trene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 12. oktober 2015 #591 Del Skrevet 12. oktober 2015 Så meg pent nødt til å lagre dette bilde hun la ut for noen måneder (kanskje et år..?) siden. Hva er greia med de redigerte kinnene?? http://imgur.com/FeQnQ9s 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. oktober 2015 #592 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Ja, hun gikk på det så lenge som hun skulle og det hjalp. For å forebygge går hun nå på SkinRepair, hva er ikke troverdig? Jeg synes ingenting bloggere (da hvert fall ikke toppbloggere) reklamerer for er troverdig. De får sponset produkter og penger for reklamere for de/rose de opp i skyene. Kan godt være dette produktet har gjort underverker for hennes hud, men er skeptisk. Endret 12. oktober 2015 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. oktober 2015 #593 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg synes ingenting bloggere (da hvert fall ikke toppbloggere) reklamerer for er troverdig. De får sponset produkter og penger for reklamere for de/rose de opp i skyene. Kan godt være dette produktet har gjort underverker for hennes hud, men er skeptisk. Det som ikke er troverdig er at hun ikke kan gå god for de pillene som er sponset. For alt hun vet kunne hude vært like fin som nå uteb sponsede piller etter kuren på isotretionin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. oktober 2015 #594 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ja, hun gikk på det så lenge som hun skulle og det hjalp. For å forebygge går hun nå på SkinRepair, hva er ikke troverdig? Vel... for eksempel det at SkinRepair skal hjelpe mot rynker - ikke kviser. (Jeg sjekket det opp på hjemmesiden.) Da blir det ikke så veldig troverdig når hun trekker inn kviseproblemene, som om det har noe med kremen å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 12. oktober 2015 #595 Del Skrevet 12. oktober 2015 Vel... for eksempel det at SkinRepair skal hjelpe mot rynker - ikke kviser. (Jeg sjekket det opp på hjemmesiden.) Da blir det ikke så veldig troverdig når hun trekker inn kviseproblemene, som om det har noe med kremen å gjøre. Hun kan heller ikke vite om den hjelper mot rynker da hun er åpen om botoxbruken sin.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. oktober 2015 #596 Del Skrevet 12. oktober 2015 Datteren min gikk på Isotretinoin, og etter den kuren er det ikke nødvendig med noen andre 'kviseprodukter'. Huden hennes er helt fin og kvisefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 12. oktober 2015 #597 Del Skrevet 12. oktober 2015 http://sophieelise.blogg.no/1444597166_videoblogg__first_imp.html Er det en halloweenparykk hun har på seg? Ikke vondt ment men det så ikke bra ut så jeg håper det er en parykk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. oktober 2015 #598 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Tror hun har farget håret, også matcher ikke extansions med fargen. Så det ser ufattelig rart ut. Edit: Btw, tangleteezer. Ikke kjøp den der hun linker. Rusta har den til sånn 89kr. Billig ihvertfall og det er ekte tangle teezer. Endret 12. oktober 2015 av NasseNøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 12. oktober 2015 #599 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hahaha artig jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 12. oktober 2015 #600 Del Skrevet 12. oktober 2015 Nei, ikke parykk. Som du ser har hun farget sitt eget hår og extensions-håret. Det blir nok bytte av farge ganske raskt. En av fordelene med å få hårfarge og extensions sponset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg