Anglofil Skrevet 12. oktober 2015 #601 Del Skrevet 12. oktober 2015 To emner er flettet. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 12. oktober 2015 #602 Del Skrevet 12. oktober 2015 Så sykt mye sminke/brunfarge/bronzer hun bruker! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. oktober 2015 #603 Del Skrevet 13. oktober 2015 Men farget ikke hun håret grått? Det ser jo brunaktig ut... det gjør også gør og etterbildet som frisøren hennes la ut på insta. Grått er det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 13. oktober 2015 #604 Del Skrevet 13. oktober 2015 På videobloggen er håret helt katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 13. oktober 2015 #605 Del Skrevet 13. oktober 2015 Men farget ikke hun håret grått? Det ser jo brunaktig ut... det gjør også gør og etterbildet som frisøren hennes la ut på insta. Grått er det ikke I videobloggen syns jeg håret så litt grønt ut egentlig. Grønnskjær i det lyse. Vet ikke om det er lyset hos henne som gjorde det eller om det er innstillingene mine som fikk det til å se grønt ut, men syns ikke det så grått ut (slik hun har sagt det er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 13. oktober 2015 #606 Del Skrevet 13. oktober 2015 ÅNEI!!! Skulle aldri ha klikket på lenken til den videobloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladee Skrevet 14. oktober 2015 #607 Del Skrevet 14. oktober 2015 Liker overhodet ikke det siste innlegget hennes om hva hun skal si dersom barna hennes vil operere noe ved seg. Skjønner ikke hvordan spm om flyktningsdebatt skal ha noe å si for hva barn føler for kroppen sin? Mine holdninger rundt slike spm har ingen sammenheng med hvordan jeg føler rundt kroppen min. Er uening i at det er feil å tolke "lære å elske seg selv" som at man skal akseptere de tingene man ikke liker. Fikk selv høre at jeg måtte lære meg å like det jeg ikke likte da jeg fortalte mamma at jeg ville ta silikon og at jeg hatet puppene mine. Jeg hatet puppene mine fra jeg var 13 til 18 og var fast bestemt på silikon, men som 19 nå, er jeg faktisk veldig fornøyd, og tenker aldri på å ville forandre de lenger. Å si "ok, det er greit" til barna, som hun skriver at hun vil, synes jeg vil være dårlig for barn å høre.. Vokse opp med å høre fra en mor at det er greit å bruke store pengesummer på å forandre kosmetiske ting, så lenge man bryr seg om flyktningdebatten og er imot mobbing? Nei, jeg er glad for at jeg fikk høre at jeg må jobbe med å forandre tankene mine, fremfor puppene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 15. oktober 2015 #608 Del Skrevet 15. oktober 2015 ift siste innlegg; Skjønner forsåvidt det var et vanskelig spørsmål å svare på - litt interressert i å høre hva dere andre her inne ville svart om dere var i hennes situasjon. Personlig syns jeg også unge burde legge fokuset om å prøve være fornøyde med seg selv - Om søster eller venninner drar fram silikon-ønskepraten drar jeg fram ''alt-man-kan-kjøpe-for-de-pengenepraten'' x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 15. oktober 2015 #609 Del Skrevet 15. oktober 2015 Liker overhodet ikke det siste innlegget hennes om hva hun skal si dersom barna hennes vil operere noe ved seg. Skjønner ikke hvordan spm om flyktningsdebatt skal ha noe å si for hva barn føler for kroppen sin? Mine holdninger rundt slike spm har ingen sammenheng med hvordan jeg føler rundt kroppen min. Er uening i at det er feil å tolke "lære å elske seg selv" som at man skal akseptere de tingene man ikke liker. Fikk selv høre at jeg måtte lære meg å like det jeg ikke likte da jeg fortalte mamma at jeg ville ta silikon og at jeg hatet puppene mine. Jeg hatet puppene mine fra jeg var 13 til 18 og var fast bestemt på silikon, men som 19 nå, er jeg faktisk veldig fornøyd, og tenker aldri på å ville forandre de lenger. Å si "ok, det er greit" til barna, som hun skriver at hun vil, synes jeg vil være dårlig for barn å høre.. Vokse opp med å høre fra en mor at det er greit å bruke store pengesummer på å forandre kosmetiske ting, så lenge man bryr seg om flyktningdebatten og er imot mobbing? Nei, jeg er glad for at jeg fikk høre at jeg må jobbe med å forandre tankene mine, fremfor puppene. Hvor mange jenter tror du ikke går igjennom akkurat det der? Jeg er så sjeleglad for at jeg ikke hadde pengene til å ta plastiske operasjoner da jeg var 18, for da kunne jeg sikkert funnet på noe dumt. De aller fleste vokser seg jo tryggere på seg selv etterhvert som de blir eldre. Det er så utrolig viktig å ha foreldre som støtter opp om "du er god nok som du er" når du er i den alderen, for samfunnet ellers bombarderer deg jo med meldinger om at du ikke er det. Hvis du ikke skal få den tryggheten frafamilien din, hvor skal du få den da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norway Skrevet 15. oktober 2015 #610 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har ikke fulgt med over her men.. Noen andre som har merket at hun har tatt en ny neseoperasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 15. oktober 2015 #611 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bare jeg som desverre synes at hun ser helt forferdelig ut? Klesstil, hår og sminke er greit, men hva har hun gjort med ansiktet sitt? Leppene er superrare, og hun ser ut som en and. Nesa ser veldig urealistisk ut og jeg synes hun bare blir styggere og styggere for hver gang jeg ser henne i media 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 15. oktober 2015 #612 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bare jeg som desverre synes at hun ser helt forferdelig ut? Klesstil, hår og sminke er greit, men hva har hun gjort med ansiktet sitt? Leppene er superrare, og hun ser ut som en and. Nesa ser veldig urealistisk ut og jeg synes hun bare blir styggere og styggere for hver gang jeg ser henne i media Hun er en pen som ikke hadde trengt botox, silikon, operert nesen osv. Har sett på gamle bilder av nesen og hadde virkelig ikke trengt å operere den. Synd hun har så dårlig selvtillit. Hun var mye penere før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 15. oktober 2015 #613 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har ikke fulgt med over her men.. Noen andre som har merket at hun har tatt en ny neseoperasjon? Har hun? Kanskje det er bare sterk contouring/redigering Har ikke tenkt over det hvertfall, men jeg tenker virkelig aldri over andres neser. Hadde aldri tenkt over min egen engang før Sophie Elise klagde over sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 15. oktober 2015 #614 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har ikke fulgt med over her men.. Noen andre som har merket at hun har tatt en ny neseoperasjon? Tror ikke hun har det. Man må gå med bandasje og plaster på nesa ganske lenge etter en neseoperasjon. Er nok bare sminke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 15. oktober 2015 #615 Del Skrevet 15. oktober 2015 stakkars liten... vil gi henne en klem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. oktober 2015 #616 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hun er ufattelig vakker uten alt det vippe extension og spraytanen. Jf siste videoen hennes. Greit at leppene er alt for store, men det har hun jo gitt forklaring på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 15. oktober 2015 #617 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hun er ufattelig vakker uten alt det vippe extension og spraytanen. Jf siste videoen hennes. Greit at leppene er alt for store, men det har hun jo gitt forklaring på. Helt enig! Synes hun er så søt! Burde fått en selvtillitsboost, for hun virker så usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 16. oktober 2015 #618 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hun skriver at hun har møtt en Jan som har vært å se i en annen blogg fordi bloggeren var forelsket i han. Er bloggeren hun snakker om mammatilmichelle? Kan ikke huske at en annen blogger har pratet om en som heter Jan.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 16. oktober 2015 #619 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hun skriver at hun har møtt en Jan som har vært å se i en annen blogg fordi bloggeren var forelsket i han. Er bloggeren hun snakker om mammatilmichelle? Kan ikke huske at en annen blogger har pratet om en som heter Jan.. Regner med det, hun og Jan skrev jo mange innlegg om hvor bra de hadde det sammen osv og at han skulle fly ned uten returbillett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 16. oktober 2015 #620 Del Skrevet 16. oktober 2015 Regner med det, hun og Jan skrev jo mange innlegg om hvor bra de hadde det sammen osv og at han skulle fly ned uten returbillett. Han dro vel hjem igjen. Mener det endte med at Anna ble deppa da Mathjis dro rett før Jan kom. Konkluderte vel med at hun ikke ville ha Jan allikavel og han dro hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg