Gå til innhold

Sophie Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Ett av de beste valgene jeg har gjort i mitt liv var å dumpe en gutt som ba meg velge mellom han og bloggen. Dere ser jo hva jeg endte opp med, haha."

Skriver hun på bloggen sin. Er det derfor det ble slutt mellom dem tro?

Anonymous poster hash: 08ee0...948
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinneguiden er mange av medlemmene kun ute etter å mobbe/henge ut andre mennesker. Gratulerer med å gjøre usikre jenter enda mer usikre.

Anonymous poster hash: 9b1cb...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har SE fortalt om i bloggen, så vidt jeg kan se: Puttet inn silikon, operert nesa, sprøytet inn restylane i leppene og andre steder, sprøytet inn botox diverse steder ... Pluss falske øyevipper, fargede linser, løshår og nå tatoverte øyenbryn.

Det kaller jeg totalrenovering!

Jeg er glad jeg ikke har døtre som ser opp til en slik livsstil.

Anonymous poster hash: dce41...60d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har SE fortalt om i bloggen, så vidt jeg kan se: Puttet inn silikon, operert nesa, sprøytet inn restylane i leppene og andre steder, sprøytet inn botox diverse steder ... Pluss falske øyevipper, fargede linser, løshår og nå tatoverte øyenbryn.

Det kaller jeg totalrenovering!

Jeg er glad jeg ikke har døtre som ser opp til en slik livsstil.

Anonymous poster hash: dce41...60d

Haters gonna hate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters gonna hate...

Og med det mener du …? Det står jo at dette er ting SE har vært åpen om/skrevet i bloggen.

Tenker du på "totalrenovering"? Det er jo en ganske bra kommentar til de omfattende endringene hun har gjort. Forresten, jeg skjønner det nå: Du mener at hun hater seg selv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og med det mener du …? Det står jo at dette er ting SE har vært åpen om/skrevet i bloggen.

Tenker du på "totalrenovering"? Det er jo en ganske bra kommentar til de omfattende endringene hun har gjort. Forresten, jeg skjønner det nå: Du mener at hun hater seg selv ...

Så kommer du og skal whiteknighte da... Jeg mener at det er latterlig at folk skal henge seg opp i hva hun gjør med kroppen sin. Bare fordi hun blogger kan hun vel gjøre hva det vil. Selvfølgelig kan hun jo skrive i bloggen sin hvis hun har fiksa på utseendet sitt, jeg regner med at hvis du klipper håret ditt blir du også glad hvis noen komplimenterer deg for det. Dette blir det samme, bare at hun drar den litt lenger enn å gå til frisøren

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Han nye typen hennes ser ikke snill ut på videobloggen. Skikkelig dårlige vibber, ass :-(

Anonymous poster hash: a4ed1...f2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Han der Robin virker som ei skikkelig klyse! Enig med kommentaren over, dårlige vibber!

Anonymous poster hash: dd0ba...b54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den videoen. Veldig søte da! Begge sitter og beundrer seg selv og ordner med håret mens de snakker om seg selv i 10 minutter. Alt hva de hadde til felles var mote oooog....det var det?

Men når det er sagt - Sophie er bare 19 år, og ingen ekspert på livet. Man må ikke dømme handlingene til en 19-åring nord og ned, det er jo ikke som at hun er en kriminell.

Anonymous poster hash: ef770...0e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvor mye kulere hadde det ikke vært og være ute på byen, dersom alle var dritpene, i stedet for...... æsj?"

Av og til får jeg lyst til å flytte fra denne planeten...

Anonymous poster hash: b0014...c1a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den videoen- hjelp!! Virker som om hun har funnet seg en skikkelig god gammeldags "kødd". Det er stusslig å se hvordan hun sitter og beundrer ham åpenlyst og jatter med på alle hans usmakelige utspill. Han avbryter henne flere ganger, og har mye mer fokus på seg selv enn på henne. Og det er bare tragisk hvordan han sitter nonchalant med røyken og snakker om hvordan alle burde være pene.... Jeg har tenkt at hun har en god dose selvironi og humor, men når hun velger seg en sånn klyse...? Jeg dør også litt av partysvensker som flytter til Oslo som arbeidsinnvandrere og som stemmer på Sverigedemokraterna, som hun skrev at han gjorde i et innlegg her om dagen. Oh, the irony...

Anonymous poster hash: 53a9a...172

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irrelevant kommentar,og jeg vet ikke helt hvorfor jeg klikket på tråden engang.

Men syns det var trist at det er linket til artikkelen "Sophie Elise blir samboer" rett under artikkelen om at hun er singel.. Kjendislivet virker kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig irrelevant kommentar,og jeg vet ikke helt hvorfor jeg klikket på tråden engang.

Men syns det var trist at det er linket til artikkelen "Sophie Elise blir samboer" rett under artikkelen om at hun er singel.. Kjendislivet virker kjipt

Nr 1: Ho er ikke samboer, han bor der til han finner seg et annet sted.

Nr 2: Er det bare kjendiser som tilfeldigvis finner kjrligheten en stund etter å blitt singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2: Er det bare kjendiser som tilfeldigvis finner kjrligheten en stund etter å blitt singel?

Han har bodd der en måned nå, og nå som de er blitt sammen, tror du virkelig han flytter ut

Anonymous poster hash: 82500...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har bodd der en måned nå, og nå som de er blitt sammen, tror du virkelig han flytter ut

Anonymous poster hash: 82500...708

Jeg tror ingenting jeg, vet bare det jeg leser fra henne selv. Hva alle andre driver å antar vil jeg ikke bruke tiden min på å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bor hvertfall sammen nå = samboere.

Anonymous poster hash: bcbd6...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...