AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #61 Skrevet 22. juni 2014 Tror du virkelig at forhuden er blottet fro nerver? Videre tror du bevegelsen av forhud frem og tilbake over penishodet er poengløst? Samt, tror du virkelig at det ikke finnes komplikasjoner når tusener av små forsvarsløse gutter ender om som seksuelt invalide i voksen alder etter å ha blitt utsatt for dette overgrepet? Slike kjertler sitter også under forhuden, og er med på å bidra til den totale mengden smøring. Innsiden av forhuden har nerveceller, når denne skjæres vekk forsvinner selvsagt disse. Og at du ikke ser at sexlyst kan nedsettes ved smerter og ubehag, selv om homonene er på plass er jo bare absurd. Anonymous poster hash: c3ae5...4c5 Nei, det er ikke samme type kjertler. Jeg sier ikke at det ikke er sensoriske nerver i forhuden. Det jeg sier, er at det ikke oppstår nerveskade ved omskjæring. Ved normalt forløp har man ikke smerter etter tilhelingsfasen. Jeg forsvarer ikke omskjæring - jeg poengterer bare at det er uærlig å bruke unormale forløp som motargumenter. I så fall kan man like gjerne forby piercing fordi det fører til livsfarlige infeksjoner og død.Anonymous poster hash: f24f3...beb 2
Mariell007 Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #62 Skrevet 23. juni 2014 Jeg mener selvsagt at glans blir litt fortykket - forhuden er jo borte.....Anonymous poster hash: f24f3...beb hva er glans? trodde det var et annet ord for forhud
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2014 #63 Skrevet 23. juni 2014 (endret) hva er glans? trodde det var et annet ord for forhud Huden på hodet vårt ...altså ikke forhuden som rulles frem og tilbake, men selve huden. Endret 23. juni 2014 av HarryDotter
Fame Skrevet 23. juni 2014 #64 Skrevet 23. juni 2014 Okei, takk. Har bare sett peniser som ikke er omskjært, hvordan er det å blowe en som er omskjært? Husker deg som den jenta som nettopp hadde hatt sex for første gang. Dette er jo bare flaut. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #65 Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor klarer ikke folk (med unntak av noen ytterst få) å skrive det riktige ordet, som er omSKÅRET? Det er ingenting som heter "skjært". Lærer man ikke norsk på skolen? Anonymous poster hash: 4a417...084 Jeg skrev et av de første innleggene i tråden (langt innlegg, høyt på side 1), og jeg irriterer meg over det samme. Bruker konsekvent "omskåret" selv, som du kan se, men jeg tror dessverre det slaget er tapt. Gir ikke opp, men det later til å gå samme vei som med "fløyet" (som nå har blitt til det groteske "flydd"). Men som sagt: Rituell omskjæring er barbarisk. Å bli omskåret på grunn av trang forhud er selvsagt noe helt annet, men jeg skjønner at folk ikke gidder å ta det forbeholdet hver gang. Alle forstår at ingen reagerer på omskjæring med medisinsk indikasjon. Rituell omskjæring av guttebarn, derimot, er en skikkelig uting. Ja, det er nok verre med omskjæring av jentebarn, men vi må bare kjempe mot rituell omskjæring generelt. Anonymous poster hash: fdeb9...631 1
Mariell007 Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #66 Skrevet 23. juni 2014 Husker deg som den jenta som nettopp hadde hatt sex for første gang. Dette er jo bare flaut. Hva er flaut med det? Er jo akkurat derfor jeg lurer, fordi jeg ikke har sett en omskåret penis før
Fame Skrevet 23. juni 2014 #67 Skrevet 23. juni 2014 Hva er flaut med det? Er jo akkurat derfor jeg lurer, fordi jeg ikke har sett en omskåret penis før Fordi for ikke så lenge siden var du jomfru og nå forteller du oss at du har sett flere peniser.
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2014 #68 Skrevet 23. juni 2014 Fordi for ikke så lenge siden var du jomfru og nå forteller du oss at du har sett flere peniser. Hehe..kan hende hun har sett endel på film og i blader vetu
Fame Skrevet 23. juni 2014 #69 Skrevet 23. juni 2014 Hehe..kan hende hun har sett endel på film og i blader vetu I know of that girl
Subtessa Skrevet 23. juni 2014 #70 Skrevet 23. juni 2014 Vil legge til at mennene som er omskjært liker mindre å ha sex og det samme gjelder for deres koner. Dere som ønsker å skjære av folk en del av kroppen burde seriøst sette dere og tenke litt. Det er ett eller annet dere ikke helt forstår.Anonymous poster hash: 820c8...8a9 Du er jo helt på jordet. Jeg har vært gift med en muslim. Ingen mangel på sexlyst der. Ikke for meg heller. Han er vel den beste sexen jeg har hatt. Har også 2 venninner som har omskjært mann, ingen mangler der heller. Synes omskjært er mye penere enn ikke omskjært. 2
Nanami Skrevet 24. juni 2014 #71 Skrevet 24. juni 2014 Kjæresten min ser omskjært ut, men han er det ikke. Han oppdaget det selv i helgen, og ringte faktisk moren sin for å forsikre seg. Jeg synes den er veldig fin. Mye finere enn den sokken mange har
Gjest HarryDotter Skrevet 24. juni 2014 #72 Skrevet 24. juni 2014 Kjæresten min ser omskjært ut, men han er det ikke. Han oppdaget det selv i helgen, og ringte faktisk moren sin for å forsikre seg. Jeg synes den er veldig fin. Mye finere enn den sokken mange har Jeg liker sokken min jeg 1
Nanami Skrevet 24. juni 2014 #73 Skrevet 24. juni 2014 Jeg liker sokken min jeg Hadde han hatt sokk hadde jeg nok likt det best
Gjest HarryDotter Skrevet 24. juni 2014 #74 Skrevet 24. juni 2014 Hadde han hatt sokk hadde jeg nok likt det best Håper du skjønte at jeg bare kødda litt pompom Litt morsomt at han faktisk ble litt engstelig da og ringte moren sin
Nanami Skrevet 24. juni 2014 #75 Skrevet 24. juni 2014 Håper du skjønte at jeg bare kødda litt pompom Litt morsomt at han faktisk ble litt engstelig da og ringte moren sin Han måtte sammenligne med broren og en kompis. Ingen så ut som han. Klarte ikke la være å le da han sa det.
Mariell007 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #76 Skrevet 24. juni 2014 Fordi for ikke så lenge siden var du jomfru og nå forteller du oss at du har sett flere peniser. ja det har jeg, og det er snart 7 måneder siden jeg hadde sex for første gang
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2014 #77 Skrevet 24. juni 2014 Du er jo helt på jordet. Jeg har vært gift med en muslim. Ingen mangel på sexlyst der. Ikke for meg heller. Han er vel den beste sexen jeg har hatt. Har også 2 venninner som har omskjært mann, ingen mangler der heller.Synes omskjært er mye penere enn ikke omskjært. Fortell det til de millioner av menn som ikke kan ha sex på grunn av msshandlingen foreldrene deres utsatte dem for. 3
Ferny Skrevet 24. juni 2014 #78 Skrevet 24. juni 2014 Jeg tror aldri jeg har sett en omskjært penis. Skjønner uansett de mennene som mener det er krenkende at noen skal skjære i de i ung alder, uten at de engang får si noe om saken. Det KAN hypotetisk sett være skadelig for vedkommende, så hva er da vitsen? Det koster penger, kan føre til komplikasjoner, og det begrunnes (utelukkende...?) av religiøse årsaker, som barna uansett ikke kan ta stilling til selv som liten baby. Jeg synes en penis med forhud er fint jeg, så lenge det ikke er for mye. Har opplevd en fyr som hadde så mye forhud, at den ikke ble trukket skikkelig tilbake når den var erigert. Da stusset jeg litt. Men det estetiske knyttet til underlivet er liksom litt underordnet, spør du meg.
Subtessa Skrevet 24. juni 2014 #79 Skrevet 24. juni 2014 Fortell det til de millioner av menn som ikke kan ha sex på grunn av msshandlingen foreldrene deres utsatte dem for. ? Er det millionervis som ikke kan ha sex pga omskjæring? Er vel mer i de landene der de gjør det hjemme på stuegulvet det vel? At det sikkert er noen dom sliter etter det finnes sikkert, men sånn er det jo uansett hva man snakker om. I de aller fleste land blir dette gjort på sykehus med bedøvelse.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2014 #80 Skrevet 24. juni 2014 ? Er det millionervis som ikke kan ha sex pga omskjæring? Er vel mer i de landene der de gjør det hjemme på stuegulvet det vel? At det sikkert er noen dom sliter etter det finnes sikkert, men sånn er det jo uansett hva man snakker om. I de aller fleste land blir dette gjort på sykehus med bedøvelse. USA er et land der denne mishandlingen foregår ikke "ordnede" former. Også der ender en opp med å ødelegge seksuallivet til tusener av forsvarsløse guttebabyer hvert eneste år. Hele skikken kan ikke omtales som annet enn barbarisk. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå