AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #21 Skrevet 21. juni 2014 alle som er omskjært er ikke religiøse, dessuten, skal en som ble omskjært som barn stå til ansvar og bli sett ned på for noe foreldrene hans gjorde? de omskjærte jeg har vært med har enten vært fra usa eller hatt problemer med forhuden. Det gjelder ikke de som har blitt det pga trang forhud. Men akkurat det å skjære i små unger, uten grunn, spesielt de som velger å gjøre det uten bedøvelse. Noe som er ekstremt vondt selv for en voksen person, et barn føler faktisk mer smerte. Det er bare så urasjonelt og så dårlig moralsk sett. Et barn skal ikke bli sett ned på, men dersom de skal prøve å beskytte det, av tilhørighetsårsaker, så er han like gale selv. Anonymous poster hash: 820c8...8a9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #22 Skrevet 21. juni 2014 Så det er greit å diskutere at omskjærte peniser er penest, men synes man at jenter er penest med små indre kjønnslepper så gir man de mindreverdighetskomplekser? Anonymous poster hash: cbb08...195 5
Chevelle Skrevet 21. juni 2014 #23 Skrevet 21. juni 2014 det er jo en preferanse, men jeg ser ikke noen grunn til å omskjære av andre enn medisinske grunner. nå spurte TS om mer enn kun hva vi andre liker da. men ikke så mange som har svart på så mye annet enn det.
Gjest Elseby13 Skrevet 21. juni 2014 #24 Skrevet 21. juni 2014 Bilde i pm? Er du gal? Man tar da ikke bilde av mannen sin og sender til kåt tenåringsjente på kg? Jeez, kg'ere slutter aldri å overraske meg!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #25 Skrevet 21. juni 2014 Her i huset er gubben omskjært. Kan ikke si at noen av oss har lite sex lyst akkurat. Typen min som jeg var med før var ikke omskjært. Jeg merker ingen forskjell. Når den er stiv ser jeg ikke forskjell heller. Så det er vanskelig å si hva som er penest.. De ser jo helt like ut.Anonymous poster hash: 3d035...b9c
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2014 #26 Skrevet 21. juni 2014 Er det noen som tror at de hundretusener av menn som har fått ødelagt sin penis og seksualliv er de skamfærte menn som har sex med kvinner. Tror dere virkelig at dere noen som helst gang vil ende opp med å ha sex med en av disse hundretusener som får store smerter ved ereksjon? Disse menn som lider i stillhet og skam. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #27 Skrevet 21. juni 2014 http://no.wikipedia.org/wiki/Mannlig_omskj%C3%A6ring#mediaviewer/Fil:High_and_tight_circumcision_style.jpg Her har du en omskjært penis. Jeg selv foretrekker en med forhud. Anonymous poster hash: cd48a...7a6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #28 Skrevet 21. juni 2014 Er det noen som tror at de hundretusener av menn som har fått ødelagt sin penis og seksualliv er de skamfærte menn som har sex med kvinner. Tror dere virkelig at dere noen som helst gang vil ende opp med å ha sex med en av disse hundretusener som får store smerter ved ereksjon? Disse menn som lider i stillhet og skam. Hæ?Anonymous poster hash: 3d035...b9c 2
siwhel Skrevet 21. juni 2014 #29 Skrevet 21. juni 2014 Er det noen som tror at de hundretusener av menn som har fått ødelagt sin penis og seksualliv er de skamfærte menn som har sex med kvinner. Tror dere virkelig at dere noen som helst gang vil ende opp med å ha sex med en av disse hundretusener som får store smerter ved ereksjon? Disse menn som lider i stillhet og skam. Det viktigste er jo at en mann får rettet opp i problemet. Hvis han har vondt når han får ereksjon. En x av meg fikk smerter ofte etter samleie da forhuden kom under hode og det var for trangt å få den opp igjen. Men idag har han det bra. Fikk hjelp til problemet.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2014 #30 Skrevet 21. juni 2014 Det viktigste er jo at en mann får rettet opp i problemet. Hvis han har vondt når han får ereksjon. En x av meg fikk smerter ofte etter samleie da forhuden kom under hode og det var for trangt å få den opp igjen. Men idag har han det bra. Fikk hjelp til problemet. Det er da forskjell på å få hjelp til et slikt problem og det å få ødelagt sin penis som baby. Det er den siste gruppen som er aktuell når vi snakker om kjønnslemlestelse av menn. 5
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juni 2014 #31 Skrevet 21. juni 2014 Unødvendig knivbruk burde fornys, - med ropetegn og straffereaksjoner. For begge kjønn til all tid. Medisinsk behov er en 'litt' annen sak, også det for begge kjønn og til all tid. Hva kvinner synes og mener og foretrekker rundt dette temaet... det burde menn gi blanke f** i for å være aldeles ærlig. Her har vi ikke hverken stemmerett eller snaut nok ytringsrett. Det er ikke vårt kjønnsorgan det skjæres i, så vi kan holde snuten lukket med meningene våre. 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #32 Skrevet 21. juni 2014 Ikke forstår hva da mener du? Er bare hud Nei, det er også en vinktig erogen sone for mannen. Omskjæring nedsetter følelsen, fordi penisen ofte herdes ved å alltid være eksponert, og den erogene innsiden av forhuden mangler rett og slett.Anonymous poster hash: c3ae5...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #33 Skrevet 21. juni 2014 Hæ? Og det samme gjelder for konene deres? Ja, undersøkelser viser at kvinner med omskjærte menn oftere opplever smerter og ubehag ved samleie. Fordi en vintig funksjon med forhuden er å produsere fuktighet og smørning. Slik du beskriver mannen din er han ikke fullt omskjært, bare snittet medisinsk, og det blir en ufullstendig sammenligning.Anonymous poster hash: c3ae5...4c5 2
tdm900 Skrevet 21. juni 2014 #34 Skrevet 21. juni 2014 Bilde i pm? Min er slik Kvinneline beskriver mannen sin, men jeg er riktignok ikke omskjært, eller gjort noe pga for trang forhud Forhuden dekker nesten helt fram på tuppen i slapp tilstand, og er trukket helt tilbake når den er erigrert
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #35 Skrevet 21. juni 2014 Kjæresten min er omskjært grunnet trang forhud som ga ham sår ved ereksjon+friksjon. Jeg har vært sammen med han både før og etter inngrepet, og jeg må si jeg liker penisen hans litt bedre nå. Ikke det at den var noe mindre pen før, men synes faktisk den er enda penere å se på nå i tillegg til at det føles mer hygienisk. Synes det er enda bedre å suge selv om det krever en litt annen teknikk uten forhuden der til å gi ekstra friksjon. Anonymous poster hash: 350dc...17c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #36 Skrevet 21. juni 2014 Han jeg dater nå er omskjært av medisinske årsaker. Jeg liker den veldig godt. Det virker ikke som at han har mindre lyst til å ha sex en andre gutter. Dog sliter han litt med å komme..bruker lang tid. Anonymous poster hash: 8546e...39f
Jalp Skrevet 21. juni 2014 #37 Skrevet 21. juni 2014 Kvinner som foretrekker omskåret penis, bidrar til å underbygge den barbariske tradisjonen med å kjønnslemleste guttebarn. Skulle tatt seg ut om jeg hadde sagt at jeg foretrekker omskåret kjønnsorgan på kvinner. Skjønner dere ikke at dere bidrar til en etterspørsel? Som noen må blø for. 4
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #38 Skrevet 21. juni 2014 Ja, undersøkelser viser at kvinner med omskjærte menn oftere opplever smerter og ubehag ved samleie. Fordi en vintig funksjon med forhuden er å produsere fuktighet og smørning. Slik du beskriver mannen din er han ikke fullt omskjært, bare snittet medisinsk, og det blir en ufullstendig sammenligning.Anonymous poster hash: c3ae5...4c5 Huff, det hørtes ikke bra ut. Ante ikke at også kvinner vil kunne føle omskjæringen. Da har jeg enda et argument for å være motstander. Nei, det kan nok ikke sammenlignes med min mann nei. Han ser mer "ikke omskjært ut", enn omskjært, og jeg kjenner ingen forskjell. Synes bare den er pen fordi forhuden ikke henger lengre over penistuppen, men har skjønt at dette egentlig ikke trenger å ha noe med hans lille "omskjæring" å gjøre. Noen menn har vell også mindre forhud fra naturens side.
jojo66 Skrevet 21. juni 2014 #39 Skrevet 21. juni 2014 Kvinner som foretrekker omskåret penis, bidrar til å underbygge den barbariske tradisjonen med å kjønnslemleste guttebarn. Skulle tatt seg ut om jeg hadde sagt at jeg foretrekker omskåret kjønnsorgan på kvinner. Skjønner dere ikke at dere bidrar til en etterspørsel? Som noen må blø for. Korrekt! 2
Mariell007 Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #40 Skrevet 22. juni 2014 synes omskjært ser penere ut, men er lettere å "behandle" med forhud. dessuten blir hodet mye "tykkere" i huden som omskjært enn de som har forhud. slipper hår i munnen når den er omskjært, det fester seg ikke noe sted. er vel mer en vanesak. ser fordeler og ulemper med begge deler. hår i munnen? Vokser det hår ytterst på penisen? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå