Mariell007 Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hva er forskjellen på en omskjært penis og en som ikke er det? Sånn på utseende? Bilde? Hva er best? Norske gutter flest har vel ikke omskjært? Hva foretrekker dere?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Omskjært er når man skjærer av forhuden. Det er en del norske gutter som for eksempel har hatt for trang forhud når de var yngre, mange av de er derfor omskjært. Jeg foretrekker når det ikke er det, så lenge det ikke er overdrevet mye forhud. Anonymous poster hash: bf476...467
Mariell007 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2014 Omskjært er når man skjærer av forhuden. Det er en del norske gutter som for eksempel har hatt for trang forhud når de var yngre, mange av de er derfor omskjært. Jeg foretrekker når det ikke er det, så lenge det ikke er overdrevet mye forhud. Anonymous poster hash: bf476...467 Okei, takk. Har bare sett peniser som ikke er omskjært, hvordan er det å blowe en som er omskjært?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Er vel ganske lett å google "cut" og "uncut" eller lignende og se selv. Forhuden fjernes, enkelt og greit, slik at penishodet er fremme og udekket hele tiden. En ikke-omskåret penis vil ha en forhud som normalt dekker penishodet når man ikke har ereksjon, mens den trekker seg tilbake eller enkelt kan trekkes tilbake ved ereksjon. De fleste norske menn er ikke omskåret. Jeg er ikke omskåret selv, selv om faren min er av ikke-vestlig opprinnelse. Det er sjelden det er noen medisinsk årsak til å fjerne forhuden, det er stort sett bare når den er såpass trang at den ikke kan trekkes tilbake over penishodet. Selv da kan man ofte utføre det man kaller forhudsplastikk, der den sys sammen på en annen måte, og omskjæring er vanligvis ikke nødvendig. Hva som er "best" er det egentlig vanskelig å si. Jeg er motstander av praksisen med rituell omskjæring, da det ikke er noen medisinske årsaker og jeg ikke synes virkelig ikke at man skal operere personer som er for unge til å bestemme selv når det ikke er nødvendig. Omskjæring gjøres vanligvis på grunn av religion/kultur, og i islam og jødedommen er det normalen. Det er også vanlig i f.eks. USA, mens mange andre land (både i Vesten og land som f.eks. India) normalt ikke gjør det. For min del synes jeg det er best å ikke operere med mindre det er nødvendig, men en omskåret penis og en ikke-omskåret penis funker som regel helt likt, så. Noen synes sikkert det er finere uten forhuden, men jeg tror egentlig de fleste bryr seg ganske lite. Jeg er som sagt mann, så jeg vet ikke hvordan det føles for dere, men jeg regner ikke med at man kan føle all verdens forskjell selv. Eneste forskjellen er altså at man ikke har forhud, og gjerne at frenulum (denne strengen på undersiden av penis hvis den står rett ut fra kroppen) ikke er som på de som ikke er omskåret. Anonymous poster hash: fdeb9...631 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Jeg liker omskjært best. Det ser mye finere ut når ikke nissehuen er over penisen. Men det er knapt nok lov til å si her på kg helst skal en ikke hviske det engang. Anonymous poster hash: 8f8fd...46f 4
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Mannen min er omskjært, eller sånn halvveis kan man si Glansen eller penishodet er ikke synlig, men det forhuden dekker ikke hele tuppen. Han ble omskjært som tenåring pga veldig trang forhud. Helt ærlig kan jeg ikke si at jeg merker noe som helst forskjell med tanke på suging. Forhuden er uansett trukket tilbake ved ereksjon, og da blir forskjellen liten med mindre du suger den i slapp tilstand. Ellers synes jeg han har en usedvanlig fin penis da Ikke helt omskjært, men nok til at forhuden ikke henger som ett slappt skinn over penishodet. 2
Mariell007 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2014 Mannen min er omskjært, eller sånn halvveis kan man si Glansen eller penishodet er ikke synlig, men det forhuden dekker ikke hele tuppen. Han ble omskjært som tenåring pga veldig trang forhud. Helt ærlig kan jeg ikke si at jeg merker noe som helst forskjell med tanke på suging. Forhuden er uansett trukket tilbake ved ereksjon, og da blir forskjellen liten med mindre du suger den i slapp tilstand. Ellers synes jeg han har en usedvanlig fin penis da Ikke helt omskjært, men nok til at forhuden ikke henger som ett slappt skinn over penishodet. Bilde i pm?
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Bilde i pm? Tror han hadde blitt misstenkelig om jeg hadde knipset et bilde nå Han ligger og sover, så tror han hadde blitt skeptisk om jeg hadde lurt meg inn under dyna for å knipse bilder av penisen hans nå ja Endret 21. juni 2014 av Kvinneline
Mariell007 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2014 Tror han hadde blitt misstenkelig om jeg hadde knipset et bilde nå Han ligger og sover, så tror han hadde blitt skeptisk om jeg hadde lurt meg inn under dyna for å knipse bilder av penisen hans nå ja Haha, vi får ta det i morra da
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Vil legge til at mennene som er omskjært liker mindre å ha sex og det samme gjelder for deres koner. Dere som ønsker å skjære av folk en del av kroppen burde seriøst sette dere og tenke litt. Det er ett eller annet dere ikke helt forstår. Anonymous poster hash: 820c8...8a9
Mariell007 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2014 Vil legge til at mennene som er omskjært liker mindre å ha sex og det samme gjelder for deres koner. Dere som ønsker å skjære av folk en del av kroppen burde seriøst sette dere og tenke litt. Det er ett eller annet dere ikke helt forstår. Anonymous poster hash: 820c8...8a9 Ikke forstår hva da mener du? Er bare hud
Chevelle Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 synes omskjært ser penere ut, men er lettere å "behandle" med forhud. dessuten blir hodet mye "tykkere" i huden som omskjært enn de som har forhud. slipper hår i munnen når den er omskjært, det fester seg ikke noe sted. er vel mer en vanesak. ser fordeler og ulemper med begge deler.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Ikke forstår hva da mener du? Er bare hud Dersom huden er der, kan du ikke tenke deg at den er der av en grunn? Jeg er verken omskåret eller har foreldre fra noen andre steder enn Norge, slik som personen ovenfor av en eller annen grunn ville nevne. Som om ikke-vestlige alltid omskjærer, faktum er at muslimer, jøder og amerikanere (her er det en stor nedgang for øvrig) gjør det. Derimot kan jeg fortelle det at forhuden dekker til en veldig sensitiv hud, og er skapt slik nemlig fordi at det skal være bedre å ha sex. Videre viser det seg at kvinner ikke liker det like godt fordi de blir for hardhente, fordi de ikke er sensitive nok. Kroppen er som den er av en grunn. Anonymous poster hash: 820c8...8a9
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Vil legge til at mennene som er omskjært liker mindre å ha sex og det samme gjelder for deres koner. Dere som ønsker å skjære av folk en del av kroppen burde seriøst sette dere og tenke litt. Det er ett eller annet dere ikke helt forstår.Anonymous poster hash: 820c8...8a9 Hæ? Og det samme gjelder for konene deres? Er i mot omskjæring for andre grunner enn medisinske jeg, men tørr å si at jeg likevell synes penisen er penere som omskjært. Jeg har hatt sex med menn som ikke var omskjært, og med mannen selvfølgelig, som er omskjært av medisinsk grunnlag. Han er den beste jeg har hatt sex med, og han nyter det vell så godt meg. Nå ble han omskjært før han hadde hatt sex da, men det virker ikke som om hans nytelse er mindre enn andres. Han er ikke omskjært nedenfor penishodet da, men kun skjært ut en del av forhuden på penistuppen. Aner ikke hvordan det føles som de som er helt omskjært. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Hæ? Og det samme gjelder for konene deres? Er i mot omskjæring for andre grunner enn medisinske jeg, men tørr å si at jeg likevell synes penisen er penere som omskjært. Jeg har hatt sex med menn som ikke var omskjært, og med mannen selvfølgelig, som er omskjært av medisinsk grunnlag. Han er den beste jeg har hatt sex med, og han nyter det vell så godt meg. Nå ble han omskjært før han hadde hatt sex da, men det virker ikke som om hans nytelse er mindre enn andres. Han er ikke omskjært nedenfor penishodet da, men kun skjært ut en del av forhuden på penistuppen. Aner ikke hvordan det føles som de som er helt omskjært. Hodet blir rispet opp og nervecellene ødelagt. Mindre glid, mindre følelse. Verre for begge. Jeg personlig ser fryktelig ned på alle som driver med det, og alle som noen sinne taler varmt om det. Faktisk hadde det vert en årsak til å ikke tilsette noen for min del. Anonymous poster hash: 820c8...8a9 5
Chevelle Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 herregud for noen ekstreme følelser å ha om tema da. er en penis med eller uten hud,
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 herregud for noen ekstreme følelser å ha om tema da. er en penis med eller uten hud, Det sier noe om mennesker, noe jeg virkelig misliker. Total mangel på rasjonalitet, fornuft og forståelse. Det å være tilhenger av å skjære i huden på forsvarsløse barn, vil jeg aldri ha i nærheten, verken sosialt eller yrkesmessig. Anonymous poster hash: 820c8...8a9 3
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Hodet blir rispet opp og nervecellene ødelagt. Mindre glid, mindre følelse. Verre for begge. Jeg personlig ser fryktelig ned på alle som driver med det, og alle som noen sinne taler varmt om det. Faktisk hadde det vert en årsak til å ikke tilsette noen for min del.Anonymous poster hash: 820c8...8a9 Hm, men da må min manns omskjæring være veldig ulikt den opprinnelige omskjæringen. Han har kun fått en liten "trekant" på 2mm utskjært på forhuden. Ingen skalpell som har berørt selve penisen. Håper ikke du ser ned på slik typer omskjæring? Du må vell forstå at noen er nødt til å gjøre noe pga trang forhud? Uansett, så er jeg stor motstander av omskjæring jeg også, så fremt det ikke er fordi forhuden er så trang at det skaper ubehag og problemer selvfølgelig. I mine øyne burde ellers omskjæring bli forbudt og straffbart på gutter, slik det er som jenter i Norge også.
Mariell007 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 21. juni 2014 Kjæresten min er ikke omskjært men jeg kan jo se litt glans på tuppen der, sånn rosa.
Chevelle Skrevet 21. juni 2014 #20 Skrevet 21. juni 2014 alle som er omskjært er ikke religiøse, dessuten, skal en som ble omskjært som barn stå til ansvar og bli sett ned på for noe foreldrene hans gjorde? de omskjærte jeg har vært med har enten vært fra usa eller hatt problemer med forhuden. Det sier noe om mennesker, noe jeg virkelig misliker. Total mangel på rasjonalitet, fornuft og forståelse. Det å være tilhenger av å skjære i huden på forsvarsløse barn, vil jeg aldri ha i nærheten, verken sosialt eller yrkesmessig. Anonymous poster hash: 820c8...8a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå