Gå til innhold

Linnea Myhre

Lillemy23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fulgt mye med henne før, men leste bøkene og en eller annen web-serie (vgtv??) der hun skulle utfordres av en homofil venn til å komme seg ut av depresjonen og sitt isolerte liv i kollektivet hun da bodde i.

Hun virker som en ganske sammensatt person. Så oppegående på så mange måter, men at hun drikker så mye at hun spyr i 4 timer og har vært spilleavhengig og spiller 8 timer candycrush???
Jeg hadde virkelig ikke sett det for meg med mindre hun delte dette selv. Det hun delte i dagens innlegg samt det hun deler i bøkene sine er for meg akkurat på grensen mellom utleverende på en bra og ærlig måte og too much information! Hun er flink til å formidle det ubehagelige, det man helst dysser ned og ikke vil snakke om eller se i øynene. Kanskje akkurat det blogg-Norge trenger nå?

Hilsen skadet bloggleser som vurderer å logge seg helt av internett resten av året :sukk:

Endret av Sjay
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver bedre enn de andre kjente rosabloggerne, men ellers er det vel mye det samme: hykleri, offerrolle, osv. 

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sjay skrev:

Har ikke fulgt mye med henne før, men leste bøkene og en eller annen web-serie (vgtv??) der hun skulle utfordres av en homofil venn til å komme seg ut av depresjonen og sitt isolerte liv i kollektivet hun da bodde.

Hahahha er han homofile vennen Hasse Hope du snakker om? :fnise:

Endret av Tapas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59
21 minutter siden, Tapas skrev:

Hahahha er han homofile vennen Hasse Hope du snakker om? :fnise:

Nei. Serien het "La Linnéa leve" med Andreas Øverland :) 

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun har virket så positiv og mye mer lykkelig de siste årene. "Skal vi danse" kunne jeg feks aldri ha sett for meg at hun skulle delta på (ville tenkt at hun hatet sånne programmer).

Blogginnlegget var imidlertid omtrent likt som de tidligere hun har skrevet. Hun er ikke helt min type person så jeg tror ikke jeg kommer til å følge bloggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for innlegg som omhandler kropp og svar til dette

Nordvesta, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

I motsetning til mange andre kjente bloggere så virker hun veldig sjarmerende og lun, på et vis, og det ligger som et bakteppe i alt hun skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bloggeren selv gjør kropp, utseende og kroppspress til et sentralt tema for sin maktutøvelse i offentligheten så er det litt merkelig å sensurere diskusjoner om det. Det må gå an å påpeke dobbeltmoralen det er å gjøre kropp og kropppress til en viktig sak for seg og ta det ut i offentligheten, og på den annen side legge ut sexy, lettkledde bilder av syltynn kropp.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt begge bøkene hennes veldig godt og gleder meg til den tredje kommer! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainy

Det var godt å lese et innlegg fra henne igjen! Gleder meg til neste bok. Hun ser fantastisk bra ut nå også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Den 3. april 2016 at 19.38, Rainy skrev:

Det var godt å lese et innlegg fra henne igjen! Gleder meg til neste bok. Hun ser fantastisk bra ut nå også. 

Ja hun ser absolutt bra ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

http://www.linniiie.com/?p=1709

Hun la ut et nytt innlegg om hvor lei hun er av bloggeres fokus på spons og utseende. Jeg liker at hun klasker til, og ut fra kommentarfeltet er det mange som hyller henne. Noen gir også inntrykk av å ha lært noe nytt i forhold til det cookies og hvordan bloggere tjener penger ved at man trykker på lenker. Det er skikkelig bra at hun når ut til mange i forhold til dette.

Dog synes jeg kritikken hennes faller noe sammen ut fra det hun kommenterer i kommentarfeltet. Selve innlegget sparker ganske kraftig til Isabell Raad, men samtidig tar Linnea tar Sophie Elise i forsvar fordi "hun kjenner henne". For meg blir dette veldig merkelig, da SE fortjener like mye kritikk for eksakt de samme tingene som Isabell får kritikk for. Jeg skal ikke kalle det dobbeltmoral, men jeg mener at man står sterkere som samfunnsrefser dersom man ikke lar seg blende av sine personlige relasjoner. Bloggbutikk er bloggbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Dog synes jeg kritikken hennes faller noe sammen ut fra det hun kommenterer i kommentarfeltet. Selve innlegget sparker ganske kraftig til Isabell Raad, men samtidig tar Linnea tar Sophie Elise i forsvar fordi "hun kjenner henne". For meg blir dette veldig merkelig, da SE fortjener like mye kritikk for eksakt de samme tingene som Isabell får kritikk for. Jeg skal ikke kalle det dobbeltmoral, men jeg mener at man står sterkere som samfunnsrefser dersom man ikke lar seg blende av sine personlige relasjoner. Bloggbutikk er bloggbutikk. 

Helt enig. Har skrevet litt om det samme i Isabell-tråden. Opplever det som at Linnéa sparker nedover (Isabell får jevnt over vanvittig mye tyn for de plastiske operasjonene, også fra SE (!), så hun er et lett bytte for enda mer drittslenging), samtidig som LInnéa hiver seg på trenden av kule folk og meningsbærere som tar SE i forsvar. Det blir bare dobbeltmoralsk, siden SE er minst like ille (verre etter min mening siden hun lyver om det), og jeg trodde ærlig talt Linnéa var bedre enn som så.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
2 timer siden, CecilieX skrev:

http://www.linniiie.com/?p=1709

Hun la ut et nytt innlegg om hvor lei hun er av bloggeres fokus på spons og utseende. Jeg liker at hun klasker til, og ut fra kommentarfeltet er det mange som hyller henne. Noen gir også inntrykk av å ha lært noe nytt i forhold til det cookies og hvordan bloggere tjener penger ved at man trykker på lenker. Det er skikkelig bra at hun når ut til mange i forhold til dette.

Nå kjenner ikke jeg den bloggen hun referer til, men syns det er underlig taktikk å vektlegge kjennskap, og at personen gjør noe bra, så er det liksom greit. Nei, det er ikke greit! At du skriver et par innlegg som gir mening, så er det ikke dermed greit å ture frem uten tanke på hvordan forbilde du er, la være å merke, eller merke i miniskrift. 

Meningen med innlegget ble litt ødelagt etter de komme kommentarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt latterlig av Linnéa. Jeg forventet mye mer av henne. Hvordan er det mulig å holde på sånn? Hadde hun ikke nevnt at det handlet om Isabel kunne det like gjerne vært SE, FF m.fl., men da spesielt SE.

For en kvalm og høyst overraskende dobbeltmoral fra ei ellers relativt fornuftig dame :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var bra noen gikk til angrep på Sraad.

At hun ikke gikk til angrep på SE syntes jeg faktisk ikke har så mye med saken å gjøre. Joda SE har operert seg og sagt mye dumt, men det betyr ikke at hun må dras inn hver gang man skal si noe negativt om en annen blogg. Sraad er mye mer hoven og ekkel enn hva SE noensinne har vært. Syntes det blir veldig feil å kritisere Linnea for at hun ikke også tok SE i innlegget. Linnea skriver rett fra levra og har vel irritert seg over Sraad, hun skrev ikke at SE ikke gjorde samme tingene, hun bare nevnte henne ikke.

Elsker Linnea Myhre, bloggen og skrivestilen. Alt hun sa om Sraad var helt på sin plass! Kunne ønske flere bloggere turte å gå like hardt ut og si det vi alle tenker.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
40 minutter siden, mjauritz skrev:

Syntes det var bra noen gikk til angrep på Sraad.

At hun ikke gikk til angrep på SE syntes jeg faktisk ikke har så mye med saken å gjøre. Joda SE har operert seg og sagt mye dumt, men det betyr ikke at hun må dras inn hver gang man skal si noe negativt om en annen blogg. Sraad er mye mer hoven og ekkel enn hva SE noensinne har vært. Syntes det blir veldig feil å kritisere Linnea for at hun ikke også tok SE i innlegget. Linnea skriver rett fra levra og har vel irritert seg over Sraad, hun skrev ikke at SE ikke gjorde samme tingene, hun bare nevnte henne ikke.

Elsker Linnea Myhre, bloggen og skrivestilen. Alt hun sa om Sraad var helt på sin plass! Kunne ønske flere bloggere turte å gå like hardt ut og si det vi alle tenker.

Innlegget i seg selv er greit, det er svaret til en leser i kommetarfeltet som gjør at det blir problematisk. En leser trekker frem sin irritasjon over SE blir trukket frem som samfunnsengasjert. Linnea mener at SE godt kan ha fokus på utseende og sminke hvis hun bare har litt annet engasjement også. Det blir så totalt feil å når det hun kritiserer IR for ikke blir så viktig når det kommer til SE, og begrunnelsen er at hun kjenner SE, og åpenbart synes hun er en bra person. Da blir engasjementet i forhold til blogg og spons og utseendet litt utvannet, når det bare skal gjelde bloggere hun ikke kjenner.

http://imgur.com/SkDhhRy

Endret av CecilieX
La til imgur av kommentarfeltet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...