Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Vil tro det er en god kombinasjon av jobben, skrikende unge OG graviditeten! :):klemmer:

Haha, ja.. Var vel litt det jeg mente og ;) Har litt forskjellig som skjer på jobben framover, sånn at jeg håper det vil gjøre det litt lettere. Er litt i tvil om lange dager med foredrag gjør det mindre slitsomt men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja.. Var vel litt det jeg mente og ;) Har litt forskjellig som skjer på jobben framover, sånn at jeg håper det vil gjøre det litt lettere. Er litt i tvil om lange dager med foredrag gjør det mindre slitsomt men ;)

Kanskje bedre enn å sitte på en kontorstol og nesten sovne av? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bedre enn å sitte på en kontorstol og nesten sovne av? :P

Tja, bedre enn å sitte i et svært auditorium og sovne slik at man faller på sidemannen? Skjedde under sist svangerskap :P

Har ellers en utrolig aktiv jobb, mye gåing og sitter lite sånn at det er først når jeg kommer hjem at jeg kjenner hvor pumpet jeg er. Men, i kveld har det ikke vært så mye skriking, og nå føler jeg meg bedre ;) Så kanskje hovedårsaken er det lille trollet i kjelleren? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler at magemuskulaturen revner når dere nyser? Skal visstnok være normalt og ligamentene som er i strekk sa gyn. På sykehuset. Men kjenner jeg blir litt redd hver gang jeg nyser for det om :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler at magemuskulaturen revner når dere nyser? Skal visstnok være normalt og ligamentene som er i strekk sa gyn. På sykehuset. Men kjenner jeg blir litt redd hver gang jeg nyser for det om :P

Jeg føler vel ikke det er musklene, men av og til når jeg nyser eller reiser meg veldig fort opp, så får jeg et fryktelig vondt strekk/stikk på sidene av magen..Som da er ligamentene ja. :P Det er ubehaglieg, men du trenger ikke bli redd. Dette får de fleste kjenne på når de er gravide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler vel ikke det er musklene, men av og til når jeg nyser eller reiser meg veldig fort opp, så får jeg et fryktelig vondt strekk/stikk på sidene av magen..Som da er ligamentene ja. :P Det er ubehaglieg, men du trenger ikke bli redd. Dette får de fleste kjenne på når de er gravide. :)

Jeg kjenner det også av og til, senest i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjente jeg mini sine spark på utsiden også! :hjerte: Åh som jeg gleder meg til han sparker ENDA hardere. Det er så koselig. Inntil han begynner å sparke meg i ribbeina da, men det er nå en stund til, og det er på en måte koselig selv da. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her også! Super glad andre føler det sånn også. Jeg er jo redd jeg ødelegger noe når jeg nyser

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjente jeg mini sine spark på utsiden også! :hjerte: Åh som jeg gleder meg til han sparker ENDA hardere. Det er så koselig. Inntil han begynner å sparke meg i ribbeina da, men det er nå en stund til, og det er på en måte koselig selv da. :fnise:

Åå så kjekt. Du har kommet så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så kjekt. Du har kommet så langt!

Jaa, er deilig å tre inn i den skikkelig artige og koselige delen av graviditeten med spark og mage. Vel, magen er ikke så tydelig enda da, men den poppet nok snart den også! :)

Tiden har forresten gått ganske fort fra 12-13 uker, så bare vent, snart er du også 17-18 uker på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre som er hjemme/sykemeldte hva bedriver dere dagene med? Her har jeg ikke ork til å gjøre så mye mer enn å hvile, så dagene går så sent...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre som er hjemme/sykemeldte hva bedriver dere dagene med? Her har jeg ikke ork til å gjøre så mye mer enn å hvile, så dagene går så sent...

Samme her, prøver å ha litt rutiner og stå opp tidlig + dusje + ha på klær istedenfor pysj, men det er dager som er forferdelige dårlige og jeg klarer kun å gjøre litt og litt om gangen. Jeg prøver å ta alt i mitt tempo. Jeg prøver også å prioritere hva jeg skal gjøre hvis jeg har en dårlig dag, da velger jeg heller å rydde opp kjøkkenet og lage mat for eksempel, så tar jeg stua og resten når jeg har en bedre dag. Nå må det sies at det er leeeenge siden jeg hadde en dag der jeg var 100 %. Men jeg føler meg bedre nå, så det er håp :) snart kan jeg ta en skikkelig rengjøring som trenges!

Det er kjedelig å bare ligge! Så jeg ser frem til å føle meg bra igjen, ta noen turer ut (uten å kvie meg for det) og trene igjen! :) snaaaart, snaaaaaart...

Endret av Ulzzang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går små turer med hunden, prøvde meg på elipsemaskin i 20 min i dag som gikk bra, gjør litt husarbeid, skal fortsette på et album, henger på KG, sover.

Jeg er ikke kvalm da. Hadde jeg vært type spykvalm så hadde vel jeg også ligget rett ut.

Uansett blir dagene ofte lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke stort heller... Men har mange utendørs-interesser som gjør meg godt, som jakt, soppturer, hest og hund. Hjemme rydder jeg litt, og så begynte jeg å pusse opp på det som snart blir barnerom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, dobbelpost :)

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør ikke stort heller... Men har mange utendørs-interesser som gjør meg godt, som jakt, soppturer, hest og hund. Hjemme rydder jeg litt, og så begynte jeg å pusse opp på det som snart blir barnerom :)

Jeg har jo egentlig mye å gjøre jeg også, men helsa tillater det ikke:p har kjøpt meg nytt gran og tenkte jeg skulle bli flinkere på å strikke;) noe å holde på med i alle fall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjenner jeg også på! Hvis jeg har sittet lenge en stund og reiser meg så kan jeg kjenne en strekk ! Godt å vite at dette er normalt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles så feil, tiø tider, å sitte hjemme og ikke gjøre noe. Noen dager er bedre enn andre og tillater litt små rydding. Andre er ren sofa ligging! Nå er jeg en person som egentlig ikke klarer å holde meg i ro, men har endelig

Lært meg hva en god bok kan gjøre :) også har jeg blitt skikkelig tv slave! Alle mulige shit serier!

Men det er litt deilig også, altså det å våkne om Morningen og se at klokken er "stå opp tid for arbeidsfolk" mens jeg kan gå å legge meg igjen !! Hysj- sa jeg egentlig det 🙈🙈🙈🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er ute etter gode krim-bøker kan jeg anbefale Jørn Lier Horst! Selv er jeg også stor fan av Mo Hayder, maken til forfatter har jeg ikke vært borti... Groteske handlinger og generelt utrolig spennende bøker, anbefales virkelig for de som kjeder seg hjemme om dagen!

Nettopp kommet hjem fra intervju forresten, gikk kjempebra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...