Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud altså ! Hun har ikke vett i hodet. Bryr meg ikke om hvor "flink" hun er med michelle. Hun er 17-18 !!!! Voks opp tenk på barnet og det kommende. Du har nå lagd barn med 2 menn du ikke har et forhold til uten en utdannelse. Bloggen er ikke for alltid. Blir så irritert over at hun utnytter det stakkars barnet for å få penger på bloggen å nå en til. Skulle tro man lærte allerede når man ble gravid som 14 åring! Sier litt om en person når det skjer igjen. Vent til du i det mindre har fullført en skole å fått en stabil inntekt ! Å blogging på bekostning av michelle er ikke en oppnåelse. Å alle disse merkeklærne? Nå som barn nr 2 kommer så syns jeg Anna skal skjerpe seg å spare penger i det minste. Burberry og kant er ikke investering og gir hvertfall ikke brød på bordet. Herregud blir frustrert !

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns folk skal slutte å besøke denne inntektskilden hennes for da er vi med på å skape hysteri rundt michelle. Kanskje hun får litt vondt i magen når alvoret slår henne i ansiktet å pengene å bloggen forsvinner.

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk skal slutte å besøke denne inntektskilden hennes for da er vi med på å skape hysteri rundt michelle. Kanskje hun får litt vondt i magen når alvoret slår henne i ansiktet å pengene å bloggen forsvinner.

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

Det er faktisk den verste straffen for oppmerksomhetsavhengige. Ingen som kommenterer hvor fine de er på håret, hvor fin rumpe de har. Da visner de..

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 uker på vei........ Amir eller Jan som er faren mon tro??



Anonymous poster hash: 760a5...9ee
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

... som om én unge ikke er stress nok som det er i den alderen? Er selv 20, og synes det enkelte dager er et styr å mate katten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Vet ikke nok om jentungen til å kunne uttale meg, men det som slår meg er når folk ber om at bloggere "skal få være i fred". Jaha, tenker jeg. De maler jo hele livet sitt og private anliggende hver bidige dag. Ikke så rart hvis det kommer reaksjoner på noe av det de gjør. Alt de er kjent for er tross alt sitt eget hverdagsliv uten å eie snev av talent.

Sangere, skuespillere, malere og kunstnere generelt. Disse ber tross alt stort sett om å bli anerkjent for kunsten sin. Når de blir lei av at folk snoker i privatlivet så skjønner jeg dem. Men man kan ikke, som blogger, hvor mesteparten dreier seg om utlevering av seg selv - regne med at folk skal holde kjeft når de synes det passer. Det er jo privatlivet som er levebrødet 24/7.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke nok om jentungen til å kunne uttale meg, men det som slår meg er når folk ber om at bloggere "skal få være i fred". Jaha, tenker jeg. De maler jo hele livet sitt og private anliggende hver bidige dag. Ikke så rart hvis det kommer reaksjoner på noe av det de gjør. Alt de er kjent for er tross alt sitt eget hverdagsliv uten å eie snev av talent.

Sangere, skuespillere, malere og kunstnere generelt. Disse ber tross alt stort sett om å bli anerkjent for kunsten sin. Når de blir lei av at folk snoker i privatlivet så skjønner jeg dem. Men man kan ikke, som blogger, hvor mesteparten dreier seg om utlevering av seg selv - regne med at folk skal holde kjeft når de synes det passer. Det er jo privatlivet som er levebrødet 24/7.

Helt enig. De kan ikke forvente privatliv når de selv utleverer alt selv, alt fra graviditetstester, ja man får jo nesten vite befruktningsøykeblikket også.

Anonymous poster hash: c1fef...c1c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 uker på vei........ Amir eller Jan som er faren mon tro??

Anonymous poster hash: 760a5...9ee

amir sikkert. da de var i syden eller noe :P

Anonymous poster hash: cd4b5...695

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er trist. Grunnene til det er mange. Først og fremst lever hun av å eksponere barnet sitt ukritisk på nett, og ingenting tilsier at det neste barnet skal få slippe å oppleve det samme. En annen ting er at leserskaren hennes i stor grad består av jenter (barn!) mellom 12 og 16 år (ref artikkellink over her et sted). Bloggeren er nok et forbilde for dem, men hvilket forbilde?

Vil vi ha en generasjon bestående av unge mammabloggere?

Anonymous poster hash: 11009...959

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn skal få en EKSTREM opplæring i prevensjon!

Skrekk og gru....



Anonymous poster hash: 017b9...1cf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er trist. Grunnene til det er mange. Først og fremst lever hun av å eksponere barnet sitt ukritisk på nett, og ingenting tilsier at det neste barnet skal få slippe å oppleve det samme. En annen ting er at leserskaren hennes i stor grad består av jenter (barn!) mellom 12 og 16 år (ref artikkellink over her et sted). Bloggeren er nok et forbilde for dem, men hvilket forbilde?

Vil vi ha en generasjon bestående av unge mammabloggere?

Anonymous poster hash: 11009...959

Henger meg på denne. I tillegg har man purunge jenter som ser opp til rosabloggere som får botox i pannen, når de er 18 år gamle, silikonbryster og alskens dritt. Ikke en bra utvikling.

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg lurer veldig på når disse bloggerne får aha-opplevelsen hvor de tenker: "fy fader for et innholdsrikt og spesielt liv jeg har, her jeg sitter og gjør akkurat det samme som alle andre. Det skal jeg søren meg dele med verden - nå begynner jeg å BLOGGE!"

Det verste er jo at folk faktisk leser disse døve bloggene...

(Ingen hets mot denne bloggeren, men i grunn alle som velger å brette ut privatlivet i offentlig skue)

Begynte det med face eller kom bloggingen før den tid?

Tidligere, for å bli inspirert i klesveien, interiør osv - hadde man magasiner. Som om ikke dét tidvis er dumt nok, når alle andre skal fortelle "what's hot and what's not". Ergrer meg over at folk mister mer og mer evne til å tenke sjæl.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7-8 uker på vei........ Amir eller Jan som er faren mon tro??

Anonymous poster hash: 760a5...9ee

Jeg tipper Jan. Stemmer godt med uken han var på besøk.

Anonymous poster hash: 6a42e...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med at hun er gravid igjen? Med tanke på datteren er det jo forståelig at hun velger å få barn i nær alder. At hun er ung, det er da rikelig med andre unge mødre i dette landet som klarer seg flott! Det eneste jeg har å utsette på det er eksponeringen av barnet. Men så var det jo barnet som var i fokus fra første stund på denne bloggen om jeg ikke tar feil?

Jeg syns det er verre med de brukerne på kg som stadig lager tråder om bloggeren. La henne få leve sitt liv i fred.

Når man bretter ut om alt og ingenting som skjer i livet til flere tusen lesere kan man ikke be om å få være i fred.

Nei, alle gjør ikke det. Det sier vel mest om deg og din omgangskrets. Normale, oppegående mennesker gjør ikke slikt. Anonymous poster hash: 1cf63...d41

Så det er det som avgjør om man er oppegående eller ikke, altså? Da er det noe jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man bretter ut om alt og ingenting som skjer i livet til flere tusen lesere kan man ikke be om å få være i fred.

Jeg syns allikevel det må være mulig å ikke bli opphauset av alt rundt bloggere og heller ignorere istedenfor å lage masse oppmerksomhet rundt de på kvinneguiden. Selvfølgelig kommer det an på hva det gjelder, men i dette tilfellet om denne bloggeren har jeg rapportert begge trådene pga barna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns allikevel det må være mulig å ikke bli opphauset av alt rundt bloggere og heller ignorere istedenfor å lage masse oppmerksomhet rundt de på kvinneguiden. Selvfølgelig kommer det an på hva det gjelder, men i dette tilfellet om denne bloggeren har jeg rapportert begge trådene pga barna.

Det kan jeg være enig i. Men måten folk bruker argumentet på blir som regel feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg bare ikke begriper er hvorfor diverse bloggere ikke åpner øynene og ser at internett ikke er noe sted å utlevere ungene sine så til de grader. Eller seg selv for den saks skyld. Spesielt ikke om man ikke ønsker kommentarer og innblandinger fra andre.

Dessuten tror jeg det disse mammabloggerne skriver selv blir det verste for barna å lese om når de blir større. Hvor gøy er det at "hele Norge" har lest mors innerste tanker i mange år, for ikke å snakke om hver minste ting familien har gjort siden barnet ble født? Hadde ikke de som holder på med dette hatt et enormt oppmerksomhetsbehov hadde de sluttet mens leken var god, i stedet for å bare fortsette uansett hva som skjer, og på den måten la ballen bli større og større. Oppmerksomhetsbehov i kombinasjon med at bloggingen gjør at en kan leve et liv i luksus. Trivelig at mamma har utlevert en fra fødsel av for å ha noe å leve av.

Synes absolutt en god del går for langt i det de skriver, men jeg mener faktisk at det jeg har skrevet her ikke er å gå for langt. Er ikke ute etter å hetse noen. Det må være lov å diskutere "offentlige" personer som de jo også selv kaller seg?

Og da er det deres jobb å fortelle dem hvor dårlige mødre de er uten at dere kjenner dem personlig? Jenta er 18 år gammel og har lov til å gjøre feil. Jeg tror ikke dere som hetser henne og barna (ja, dere hetser barna hennes også når dere kommer med stygge kommentarer og spekulasjoner). Jeg er sikker på at dere som har barn også har gjort et eller annet feil uten at dere har blitt verbalt lynsjet av den grunn.

Jeg synes dere heller skal forsøke å sette dere inn i hennes situasjon og lete fram litt empati og forståelse istedet for å mobbe en ung mor.

Joda, jeg har hørt det samlede koret her inne: "Siden hun blogger og er en offentlig person, må hun tåle å høre det". Dette er bare en unnskyldning dere kommer med for å fortsette mobbingen. Si det heller direkte til henne, på en høflig måte, hva dere synes hun gjør feil istedet for å drive med denne grøftegravingen som dere gjør nå... :bond:

Anonymous poster hash: 3a77b...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er det deres jobb å fortelle dem hvor dårlige mødre de er uten at dere kjenner dem personlig? Jenta er 18 år gammel og har lov til å gjøre feil. Jeg tror ikke dere som hetser henne og barna (ja, dere hetser barna hennes også når dere kommer med stygge kommentarer og spekulasjoner). Jeg er sikker på at dere som har barn også har gjort et eller annet feil uten at dere har blitt verbalt lynsjet av den grunn.

Jeg synes dere heller skal forsøke å sette dere inn i hennes situasjon og lete fram litt empati og forståelse istedet for å mobbe en ung mor.

Joda, jeg har hørt det samlede koret her inne: "Siden hun blogger og er en offentlig person, må hun tåle å høre det". Dette er bare en unnskyldning dere kommer med for å fortsette mobbingen. Si det heller direkte til henne, på en høflig måte, hva dere synes hun gjør feil istedet for å drive med denne grøftegravingen som dere gjør nå... :bond:

Anonymous poster hash: 3a77b...688

Foreldre som setter foten ned, myndighetspersoner, er det som tydeligvis har manglet i livet til denne bloggeren. Folk blir vel sjokkerte og lei seg på både hennes og barnas vegne. Nei, hets er ikke bra, men jeg forstår at det reageres. Hele greia er bare trist og tragisk.

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...