Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest eksiltronder
1 time siden, Trudealutt skrev:

Alternativt går det an å lese selv.  

Nope. Etter alle skryteinnleggene om hvor mye de tjener på så og så lite jobb får de ikke et eneste klikk av meg.

Og ja, jeg synes fremdeles det er gøy å følge med. Guilty pleasures og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, tweet skrev:

Rart at det var dét du tolken den emojien som. At jeg ikke forsto :P Jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke 50 lesere fra eller til har en dritt å si for Anna. Om alle her hadde sluttet å klikke seg inn, hadde hun ikke merket noe særlig til det. Mange kommer inn hit og oppdaterer seg enn å gå inn på bloggen, slik som jeg med visse unntak. Nekter å tro hun tjener noe særlig mer pga av denne tråden. Svært dårlig reklame for bloggen hennes, spør du meg. 

Men emojien min handlet om at du er å umulig å diskutere med, for du SKAL bare være uenig med alle og forsvare alle bloggere det er snakk om. Det må da være lov å gi kritikk uten at du skal skyte inn med de spydige smilefjesene dine. Folk gidder ikke ta til seg kommentarene dine fordi du skriver så passiv aggressivt at det blir komisk, og sjukt irriterende. 

Blir nok slettet etterhvert, men men. Kan leve godt med det :P 

50 lesere fra eller til betyr selvsagt ingenting, og 1-2 ekstra klikk fra personen som "ikke ville gi henne klikk men likevel ville vite hva som stod" betyr jo enda mindre :)

Hva er det som er passivt aggressivt med mine innlegg? Er vel ingenting jeg skriver som passer med den betegnelsen. Jeg sitter stort sett og smiler og ler når jeg er på KG, og smileyen jeg bruker er beskrivende for hvordan jeg føler meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lopploella skrev:

Sånne flotte barnevennlige prosjekter: Male over påskeegg med kyllinger og påskeharer med HVITT. :D

5 timer siden, J.. skrev:

Haha jeg skjønte heller ikke hvorfor påskeeggene ikke bare kunne være slik de var kjøpt..

Noe så dristig som HVITE påskeegg til ungene,a gitt..

Man skjønner at her er det om å gjøre å komme med noe negativt om absolutt alle blogginnlegg, bare for sportens skyld :)

Uff, male egg hvite, dette er barnemishandling, her må barnevernet varsles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 8.05, SmileAtMeBaby skrev:

Det jeg fikk ut av innlegget var at hun nok en gang har et enormt behov for å glorifisere sin egen person. Virkemiddel: fremheve andres negative sider/problemer. 

Dette var litt morsomt, beskrivelsen passer jo perfekt på hva de fleste i denne tråden gjør. Et enormt behov folk har for å rakke ned på Anna R, motivene kan man jo bare spekulere i :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JackIost skrev:

Man skjønner at her er det om å gjøre å komme med noe negativt om absolutt alle blogginnlegg, bare for sportens skyld :)

Uff, male egg hvite, dette er barnemishandling, her må barnevernet varsles :)

Den eneste som slenger rundt seg her inne for sportens del er du og det overforbruket ditt av :) bak hvert eneste punktum.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser reprisen av Bloggerne nå,hvor de skal feire barnebursdag..

J - "Jeg forbinder barnebursdager med champagnebrus å sånt..

A - Nei,ikke sånn tullebrus! Ikke fanta,rød brus og sånn."

Gud forby at man skal ha litt farge eller noe barnslig i en 2 års dag..

Endret av J..
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser egentlig ikke denne bloggen ofte. Men gikk innpå og leste siste innlegg.

Og jeg håper virkelig hun nå logger av for en periode og at andre mennesker ikke slenger dritt fordi hun gjør dette. Hun trenger og slappe av. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg leser egentlig ikke denne bloggen ofte. Men gikk innpå og leste siste innlegg.

Og jeg håper virkelig hun nå logger av for en periode og at andre mennesker ikke slenger dritt fordi hun gjør dette. Hun trenger og slappe av. 

Tipper vi hører igjen fra henne når bloggen har synket til 2. plass. La oss si, om ei uke. Tror ikke hun kommer til å like mangel på kontroll over plasseringen av bloggen. Synd at bloggen kan bli så plagsom for noen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Før lurte jeg på hvordan mammaen til feks mordere kunne elske barna sine etter hva de hadde gjort. Så ble jeg mor selv og skjønte at en mamma støtter barna sine gjennom alt. Uansett. 

Så jeg kan forstå at man kan føle seg sviktet hvis feks moren ikke støtter, har tillit, og gjør alt for. Man kan tilgi at feil ble gjort i fortid men ikke når det gjelder mest. 

Stakkars Anna, tenk for noen byrder hun har i så ung alder. Og de har hun uavhengig av bloggen, viktig å huske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill

Misforstå meg rett: Mishandling skal ALDRI tillates eller aksepteres. Og det er forståelig at det preger et menneske.

Grunnen til at jeg likevel er skeptisk til hvordan AR har taklet hele situasjonen, er at hun til stadighet har tatt oppgjør med folk rundt seg. Hun har vist seg ekstremt navlebeskuende og narsissistisk gang på gang, og blir lrasende hvis folk "svikter" henne. Hun hengte ut vennene sine på åpen blogg fordi de ikke gratulerte henne med svangerskap. Hun hengte ut vennene sine på åpen blogg fordi de ikke hjalp henne med å bygge kjøkken. (Likevel har jeg aldri sett henne hjelpe sine venner eller gratulere sine venner. Det er i det hele tatt veldig få venner.) Hun har hengt ut foreldrene sine. Hun har hengt ut fedrene til barna sine, på en meget sjikanerende måte. Hun har hengt ut TV2 og medbloggere for å lage en premierefest som ikke tok nok hensyn til henne.

Hun fremstår som en forholdsvis løs kanon, og jeg ville aldri turt å omgås jenta- i frykt for å bli hengt ut offentlig. Hun har en skummel trang til å bli hyllet (særlig av seg selv), og en enda skumlere trang til å synes synd på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Squill skrev:

Misforstå meg rett: Mishandling skal ALDRI tillates eller aksepteres. Og det er forståelig at det preger et menneske.

Grunnen til at jeg likevel er skeptisk til hvordan AR har taklet hele situasjonen, er at hun til stadighet har tatt oppgjør med folk rundt seg. Hun har vist seg ekstremt navlebeskuende og narsissistisk gang på gang, og blir lrasende hvis folk "svikter" henne. Hun hengte ut vennene sine på åpen blogg fordi de ikke gratulerte henne med svangerskap. Hun hengte ut vennene sine på åpen blogg fordi de ikke hjalp henne med å bygge kjøkken. (Likevel har jeg aldri sett henne hjelpe sine venner eller gratulere sine venner. Det er i det hele tatt veldig få venner.) Hun har hengt ut foreldrene sine. Hun har hengt ut fedrene til barna sine, på en meget sjikanerende måte. Hun har hengt ut TV2 og medbloggere for å lage en premierefest som ikke tok nok hensyn til henne.

Hun fremstår som en forholdsvis løs kanon, og jeg ville aldri turt å omgås jenta- i frykt for å bli hengt ut offentlig. Hun har en skummel trang til å bli hyllet (særlig av seg selv), og en enda skumlere trang til å synes synd på seg selv. 

Spot on!! :klappe:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
4 minutter siden, Squill skrev:

Jeg syns det er bra jeg, at hun tar de oppgjørene hun vil og trenger. Jeg synes ikke det er en dårlig ting. 

Det er jo veldig merkelig å se hvordan en annen i rampelyset nærmest hylles for å brette ut om mannens utroskap/svik, mens Anna skal mistroes ( mener ikke deg) og ikke få lov å snakke om det. Personlig mener jeg slike svik veier tyngre enn utroskap. Familie/blod er de vondeste man bli sveket av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Før lurte jeg på hvordan mammaen til feks mordere kunne elske barna sine etter hva de hadde gjort. Så ble jeg mor selv og skjønte at en mamma støtter barna sine gjennom alt. Uansett. 

Så jeg kan forstå at man kan føle seg sviktet hvis feks moren ikke støtter, har tillit, og gjør alt for. Man kan tilgi at feil ble gjort i fortid men ikke når det gjelder mest. 

Stakkars Anna, tenk for noen byrder hun har i så ung alder. Og de har hun uavhengig av bloggen, viktig å huske på.

Veldig vanskelig å sette seg inn i situasjon til moren, fordi det for meg er uforståelig å la en 12-13 åring fly ute å drikke alkohol og ligge med gutter. Men hadde "min" 14-åring blitt gravid, ville jeg blitt så skuffet at jeg ikke har ord. Som mor, ville jeg nok likevel støttet barnet mitt. Hadde hun gjentatt samme "bragd" som 17 åring, uten noen form for utdannelse eller forhold - hadde jeg nok eksplodert og lurt på om det ikke snurra noe oppi toppen hennes. Hadde min datter "krevd og sutra etter hjelp" og jeg hadde flyttet ned til syden fordi hun ikke klarte å være alene - for så å sitte barnevakt mens min datter hadde ligget rundt og blitt gravid IGJEN - hadde jeg iallefall brutt kontakten.

Det er som sagt vanskelig å sette seg inn i en annens situasjon, fordi jeg har et nært og godt forhold til mine jenter og jeg er trygg på at dette aldri kunne skjedd. Men hadde de vært så ansvarløse gang på gang, hadde jeg ikke orket mer.

Endret av Myrthel
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
15 minutter siden, Myrthel skrev:

Veldig vanskelig å sette seg inn i situasjon til moren, fordi det for meg er uforståelig å la en 12-13 åring fly ute å drikke alkohol og ligge med gutter. Men hadde "min" 14-åring blitt gravid, ville jeg blitt så skuffet at jeg ikke har ord. Som mor, ville jeg nok likevel støttet barnet mitt. Hadde hun gjentatt samme "bragd" som 17 åring, uten noen form for utdannelse eller forhold - hadde jeg nok eksplodert og lurt på om det ikke snurra noe oppi toppen hennes. Hadde min datter "krevd og sutra etter hjelp" og jeg hadde flyttet ned til syden fordi hun ikke klarte å være alene - for så å sitte barnevakt mens min datter hadde ligget rundt og blitt gravid IGJEN - hadde jeg iallefall brutt kontakten.

Det er som sagt vanskelig å sette seg inn i en annens situasjon, fordi jeg har et nært og godt forhold til mine jenter og jeg er trygg på at dette aldri kunne skjedd. Men hadde de vært så ansvarløse gang på gang, hadde jeg ikke orket mer.

Vi er alle ulike kan man fastslå.

I motsetning til deg hadde jeg aldri sviktet mine barn, jeg hadde ofret en nyre, beinmarg, alle sparepenger, all tålmod, alle krefter, all energi, all tid og alt det hadde kostet å hjulpet barna mine så lenge det hadde vært behov. Barn er ikke noe man har til de blir 18 og kun i gode dager. 

Å bli gravid som 14 åring er tidlig men kanskje det er en følge av en barndom som ikke var riktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Onbothsides skrev:

I motsetning til deg hadde jeg aldri sviktet mine barn, jeg hadde ofret en nyre, beinmarg, alle sparepenger, all tålmod, alle krefter, all energi, all tid og alt det hadde kostet å hjulpet barna mine så lenge det hadde vært behov. Barn er ikke noe man har til de blir 18 og kun i gode dager. 

Å bli gravid som 14 åring er tidlig men kanskje det er en følge av en barndom som ikke var riktig? 

....så en shitty barndom er grunn god nok til å gjøre dårlige valg for seg selv (og xxx) gjentatte ganger etterpå?

Endret av J..
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av tredjepart, samt svar til dette 

ninuska_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg hadde heller ikke sviket mine barn på de områdene du lister opp. Men jeg ser ikke noe behov for å hjelpe hvis mine barn gang på gang hadde tatt elendige og egoistiske valg. Dette er ikke en uheldig situasjon et barn har kommet opp i (mulig første gangen) - men dette er bevisste valg. Man trenger ikke å bli gravid med alle man ligger med.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
5 minutter siden, Myrthel skrev:

Jeg hadde heller ikke sviket mine barn på de områdene du lister opp. Men jeg ser ikke noe behov for å hjelpe hvis mine barn gang på gang hadde tatt elendige og egoistiske valg. Dette er ikke en uheldig situasjon et barn har kommet opp i (mulig første gangen) - men dette er bevisste valg. Man trenger ikke å bli gravid med alle man ligger med.

Så du forventer at barn tar voksne valg i en alder av 13-14? 

Jeg ville heller gått i meg selv om jeg lot barnet mitt drikke i en så ung alder, jeg ville iallefall ikke sviktet når dette da fikk konsekvenser.  

Vi er nok veldig ulike, vi kan snakkes her om 10 år og se hva vi begge har ofret for våre barn ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Onbothsides skrev:

Så du forventer at barn tar voksne valg i en alder av 13-14? 

Jeg ville heller gått i meg selv om jeg lot barnet mitt drikke i en så ung alder, jeg ville iallefall ikke sviktet når dette da fikk konsekvenser.  

Vi er nok veldig ulike, vi kan snakkes her om 10 år og se hva vi begge har ofret for våre barn ;) 

Du så vel hva jeg skrev: "kanskje ikke når hun var 14". Selv om jeg faktisk forventer at ei jente på 14 år vet at hun ikke skal ligge med gutter. Hvis du leser det jeg skrev, så skrev jeg at jeg hadde blitt fryktelig skuffet - men støttet henne som 14 åring. Jeg måtte vel også tatt på meg min del av skylden for at jeg hadde tillatt henne få lov til å fly ute og drikke. Jeg mener virkelig at når du har havnet i en så uhedig situasjon som 14 -åring, så passer du på at det ikke gjentar seg gang på gang. Som mor ville jeg vel gitt datteren min et kurs i prevensjonslære.

Hvorfor snakkes om 10 år? JEG kommer ikke til å havne i denne situasjonen - sanne mine ord ;-).

Endret av Myrthel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...