Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Ref. bloggerne i går:

Synes det er snodig av Anna å dele seng med Jan, når hun fortsatt er i et forhold med Mathjis. Hun lar til og med Jan se/ta på puppene - selv om det bare var for å sette på en tape. Ja, jeg vet jeg drar den langt, men anyway!

Om de bare er venner, så deler man ikke seng, ei heller oppfører seg som et par slik de gjorde.

Blir ikke klok på den ungen der :klo:

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er pr og skuespill alt, men hun burde funnet seg selv først før innlede forhold med noen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, hun har vært på UL i dag, og istedet dukker det opp et innlegg om at de har skaffet seg hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
14 minutter siden, Valetta skrev:

Rart, hun har vært på UL i dag, og istedet dukker det opp et innlegg om at de har skaffet seg hund...

Det er moren sin hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Xstrella skrev:

Mulig det er pr og skuespill alt, men hun burde funnet seg selv først før innlede forhold med noen.

Hun sa på "Bloggerne" når hun var på Kypros at hun skulle bruke det neste året til å finne seg sjøl. Plutselig tro hun til Nederland og endret forholdstatus og når hun kom hjem til Stavanger vet vi jo alle hva som skjedde....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Joppe skrev:

Det er moren sin hund.

Jg forstod det sånn at det er moren som har kjøpt hunden til dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Joppe skrev:

Ref. bloggerne i går:

Synes det er snodig av Anna å dele seng med Jan, når hun fortsatt er i et forhold med Mathjis. Hun lar til og med Jan se/ta på puppene - selv om det bare var for å sette på en tape. Ja, jeg vet jeg drar den langt, men anyway!

Om de bare er venner, så deler man ikke seng, ei heller oppfører seg som et par slik de gjorde.

Utrolig respektløst. Viser bare at hun ikke er voksen. Etter at ha sett "Bloggerne" med alt det drama og spesielt det som skjedde i Nederland så lurer jeg litt på hvor hodet hans er? Kjærlighet gjør en blind?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, silje1989 skrev:

Jg forstod det sånn at det er moren som har kjøpt hunden til dem ?

Nå ble jeg litt i tvil...kan tolkes begge veier :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Anna skriver at hun vil holde kjønnet hemmelig litt til, men at hun avslører at det ikke er noen sure miner hjemme. Det tolker jeg som et helt tydelig hint om at de får en jente :) Den kommende storesøsteren hadde, i følge dette blogginnlegget, ønsket seg en søster denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, blåbærpike skrev:

Anna skriver at hun vil holde kjønnet hemmelig litt til, men at hun avslører at det ikke er noen sure miner hjemme. Det tolker jeg som et helt tydelig hint om at de får en jente :) Den kommende storesøsteren hadde, i følge dette blogginnlegget, ønsket seg en søster denne gangen. 

Hva om det er Jan som ikke lager sure minner fordi det er en gutt? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Miranda16 skrev:

Har hun, eller har hun ikke gått ut med termindato?

Mener å huske at det var i oktober.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 10.34, Joppe skrev:

Ref. bloggerne i går:

På bloggen sin skrev Anna at hun ikke var med på bloggerne på noen uker, og at hun kom til å gi en heads up på bloggen før neste episode. Kan ikke se det står noen plass at hun skulle være med i gårsdagens? Noen som skammer seg og ikke vil at leserene skal se? Hun skrev jo at hun var glad det var over og hun skammet seg over det som har blitt vist (ikke ordrett, men samme budskap).

Den luringen! :tongue:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et innlegg hvor hun utleverer de "dårlige" vennene sine. Hva gjør egentlig HUN selv for sine venner? Hvordan stiller hun opp for de?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

I det siste innlegget så virker det litt som hun tar det som en selvfølge at alle vennene hennes skal tilby seg å hjelpe henne med ditt og datt. Regner med at de fleste studerer eller jobber og da har jeg faktisk full forståelse for at de ikke orker/gidder å passe ungene hennes på kvelden når de selv har hatt en lang dag. Skjønner godt at de ikke gidder å være venn med henne når hun henger dem ut på bloggen på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Årh nei dette går ikke ann. Hva har hun selv gjort for å stille opp for venninne? Forvente at de ringer og tilbyr seg å sitte barnevakt, tull altså. Jeg hadde ikke gjort det jeg heller var mine venninner lik henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...