Navnesen Skrevet 26. februar 2016 #3101 Skrevet 26. februar 2016 Nuh har hun blogget! Reklameinnlegg for foreldre og barn
Gjest jørgensen Skrevet 26. februar 2016 #3102 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Navnesen skrev: Nuh har hun blogget! Reklameinnlegg for foreldre og barn Wee, happy ass. Endelig kan hun puste lettet ut. Var det ikke det overskriften var?
banana hammock Skrevet 26. februar 2016 #3103 Skrevet 26. februar 2016 Bruker hun enda lekegrind og babygym til sønnen? Er ikke han blitt over 1år? 1
scrabble Skrevet 26. februar 2016 #3104 Skrevet 26. februar 2016 skikkelig innholdsrik blogg dette må jeg si...... 4
Chromium Skrevet 26. februar 2016 #3105 Skrevet 26. februar 2016 Hun blogger ikke på 12 dager. Så kommer hun tilbake igjen med bare et sponset innlegg. Sier vel noe om at den bloggen synger på det siste verset nå. 21
mjauritz Skrevet 26. februar 2016 #3106 Skrevet 26. februar 2016 Er det bare jeg som syntes det faktisk er litt respektløst ovenfor leserne sine å bli borte i nesten to uker for så å komme tilbake med et SÅ sponset innlegg? Altså, ingenting personlig eller noe sånn. Kun jobb liksom. Ingenting om hvordan hun har det, hvorfor hun var borte, hvordan huset er eller noe. Får det til å virke som hun gikk tom for penger og trengte litt påfyll så hun bare la ut litt sponset innhold... 27
Gjest blåbærpike Skrevet 26. februar 2016 #3107 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, banana hammock skrev: Bruker hun enda lekegrind og babygym til sønnen? Er ikke han blitt over 1år? Alt man kan henge seg opp i! I alle fall; Sånn som jeg ser det, er det lite sannsynlig at lekegrinden og babygymmen er til W. Ser du godt etter ser du at lekegrinden er stilt på øverste nivå. Det er altså potensielt farlig for et barn som klatrer, står og går å være i den. Min erfaring er at det heller ikke er mange 1 åringer som er interessert i ligge under babygymmen, selv om det selvsagt kan være spennende å utforske den en liten stund. Kanskje den har stått fremme hos moren til Anna siden W var liten, kanskje bildet er tatt hjemme hos noen andre eller kanskje moren til Anna har andre små barnebarn som bruker lekegrind. Akkurat det blir uansett bare spekulasjoner.
Luckiness Skrevet 26. februar 2016 #3108 Skrevet 26. februar 2016 For et meningsløst innlegg...Og kun for reklamen og pengene sin del... Men hva skjer med at hun sletter kommentarer på insta? Kommentarer om spørsmål om hvorfor hun ikke blogger osv? 1
BeverTramp Skrevet 26. februar 2016 #3109 Skrevet 26. februar 2016 skjermdump Så da forteller Anna at bloggen kommer til å fortsette å være død frem til 1. Mars 6
Ulzzang Skrevet 26. februar 2016 #3110 Skrevet 26. februar 2016 Jeg lurer på om hun faktisk klarer å komme seg tilbake igjen etter disse rare pausene. Ser at folk allerede mister interessen. Det skal mye til for at hun klarer å klatre opp til 1 plass og holde seg der over lengre tid... hvis ikke hun kommer med noe kjempebra den 1 mars 4
Saltsild Skrevet 29. februar 2016 #3111 Skrevet 29. februar 2016 http://www.vg.no/rampelys/blogg/pilotfrue-jeg-lurer-litt-paa-hvor-den-onde-sirkelen-skal-ende/a/23625503/ Ser at Anna har fjernetsine innlegg om silikonen hennes. 4
Xstrella Skrevet 29. februar 2016 #3112 Skrevet 29. februar 2016 I følge reklamen til bloggerene så blir hun dumpet av faren til William. Hun gråt på tv og sa han ikke brydde seg. Dette er blitt vist på tv og er ikke spekulasjon. Så det kan ikke være lett. Hun ønsket oppriktig å være sammen med barnefaren til W. 4
Sitronmelis Skrevet 29. februar 2016 #3113 Skrevet 29. februar 2016 Herregud nå var det MYE sånne reklame innlegg! Vinn Kari Traa produkter for 2000 kr, vinn en tur til New York... Spennende blogg! 2
Sitronmelis Skrevet 29. februar 2016 #3114 Skrevet 29. februar 2016 3 timer siden, Xstrella skrev: I følge reklamen til bloggerene så blir hun dumpet av faren til William. Hun gråt på tv og sa han ikke brydde seg. Dette er blitt vist på tv og er ikke spekulasjon. Så det kan ikke være lett. Hun ønsket oppriktig å være sammen med barnefaren til W. Hvor ser du reklamen? På tv2 livsstil? Ikke sett den jeg
Xstrella Skrevet 29. februar 2016 #3115 Skrevet 29. februar 2016 4 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hvor ser du reklamen? På tv2 livsstil? Ikke sett den jeg Tv2 livsstil ja. Viste klipp i går. Blir nok svar på mye når serien begynner.
Nordvesta Skrevet 29. februar 2016 #3116 Skrevet 29. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod.
Marthos Skrevet 1. mars 2016 #3117 Skrevet 1. mars 2016 Hun har planlagt innlegg frem til desember 2016 og skal være den samme bloggeren vi kjenner fra mammatilmichelle 🙈 7
Coccojambo Skrevet 1. mars 2016 #3118 Skrevet 1. mars 2016 43 minutter siden, Marthos skrev: Hun har planlagt innlegg frem til desember 2016 og skal være den samme bloggeren vi kjenner fra mammatilmichelle 🙈 Forutsigbart liv, der altså... Planlagt frem til DESEMBER?! 7
Gjest CecilieX Skrevet 1. mars 2016 #3119 Skrevet 1. mars 2016 Anna har som lovet lagt ut et innlegg i dag, 1. mars, der det skulle komme en forklaring på fraværet fra bloggen. Det har hun gjort, altså lagt ut et innlegg, men forsøket på forklaring er ikke annet enn en lang rekke ord, pakket inn i ull. Hun skriver at hun har vært frustrert fordi plattformbyttet ikke har fått som avtalt og det har vært så mye nytt. Så altså, når ting ikke blir helt som man har tenkt, da bare lar man være å blogge? Sånn fungerer det i bloggverden. Ja, nå ble jeg overbevist om at bloggere er hardtarbeidende jenter som fortjener respekt for innsatsen sin. Bloggere vil nok kunne påstå at leserne ikke har noen rett til en forklaring, men forholdet mellom leser og blogger avhenger av tillit. De spiller på venninnefølelsen, men ser ikke ut til å forstå at det går begge veier. Hvis du har en venninne som aldri åpner døra når du ringer på, så er det å forvente at man får en forklaring den dagen venninna åpner døra igjen. Slik det er nå så har nok AR skjøvet en god del lesere fra seg.
Birdo Skrevet 1. mars 2016 #3120 Skrevet 1. mars 2016 4 timer siden, CecilieX skrev: Anna har som lovet lagt ut et innlegg i dag, 1. mars, der det skulle komme en forklaring på fraværet fra bloggen. Det har hun gjort, altså lagt ut et innlegg, men forsøket på forklaring er ikke annet enn en lang rekke ord, pakket inn i ull. Hun skriver at hun har vært frustrert fordi plattformbyttet ikke har fått som avtalt og det har vært så mye nytt. Så altså, når ting ikke blir helt som man har tenkt, da bare lar man være å blogge? Sånn fungerer det i bloggverden. Ja, nå ble jeg overbevist om at bloggere er hardtarbeidende jenter som fortjener respekt for innsatsen sin. Bloggere vil nok kunne påstå at leserne ikke har noen rett til en forklaring, men forholdet mellom leser og blogger avhenger av tillit. De spiller på venninnefølelsen, men ser ikke ut til å forstå at det går begge veier. Hvis du har en venninne som aldri åpner døra når du ringer på, så er det å forvente at man får en forklaring den dagen venninna åpner døra igjen. Slik det er nå så har nok AR skjøvet en god del lesere fra seg. Og fordi hun har vært syk.
Fremhevede innlegg