Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
6 timer siden, FruenFraHavet skrev:

Har hun gått under jorden? Ser at hun ikke har postet noe på flere dager, og det er uvant fra henne som oppdaterer om alt som foregår.

Kan godt hende det er sykt barn eller noe. Hun har blitt hakket flinkere i det siste til å ikke legge ut om slike ting. Når man har tre barn der minst to av dem er i barnehage så ser jeg for meg at det må bli en del sykdommer i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goldlion
12 timer siden, Asti skrev:

Dette innlegget var ufattelig smakløst. Det virket som at det var skrevet i sinne/hat (sikkert mot nett-troll), men jeg tror de glemmer at ikke alle som leser bloggen har kritikk å komme med, men mest ser det som harmløs underholdning. Synes det står respekt av å tjene såpass mye i den alderen, men når det blir behov for å skryte av det på en slik "in your face"-måte, så blir det med ett klart hvor mye som blir ødelagt av bloggingen. Synet på andre, synet på seg selv, behov for å "ta igjen" mot lesere... herregud. Nyt pengene heller og drit i kritikk/netthets. Ikke synk på det nivået der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sier jo Jan hvor hardt det er å blogge, samtidig som han sier at Anna jobber 2-3 timer om dagen i snitt. Det er ikke mye. Han sier at det som er hardt, er at man alltid tenker på bloggen. Jeg har mistenkt det før; det er ikke så hard jobbing å være blogger som de skal ha det til. Man får masse penger og en haug av opplevelser, og må "jobbe" kun 2-3 timer i døgnet for dette. For å ikke nevne at de kaller ting for jobb,som er gøy/hobby for vanlige mennesker. Da mener jeg å dra på fester, fotoshoot, være på Senkveld osv.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Arabella3 skrev:

Her sier jo Jan hvor hardt det er å blogge, samtidig som han sier at Anna jobber 2-3 timer om dagen i snitt. Det er ikke mye. Han sier at det som er hardt, er at man alltid tenker på bloggen. Jeg har mistenkt det før; det er ikke så hard jobbing å være blogger som de skal ha det til. Man får masse penger og en haug av opplevelser, og må "jobbe" kun 2-3 timer i døgnet for dette. For å ikke nevne at de kaller ting for jobb,som er gøy/hobby for vanlige mennesker. Da mener jeg å dra på fester, fotoshoot, være på Senkveld osv.

Hardt å tenke på hva man skal blogge om.. Ikke minst er det hardt å skrive noen få linjer, og legge med et bilde. Høres sååå slitsomt ut i forhold til andre yrker :ohmy:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smartbimbo skrev:

Hardt å tenke på hva man skal blogge om.. Ikke minst er det hardt å skrive noen få linjer, og legge med et bilde. Høres sååå slitsomt ut i forhold til andre yrker :ohmy:

Slitsomt i alle fall i forhold til yrker som førskolelærer/barnehagelærer, sykepleiere, hjelpepleiere, ol. Kan ikke skjønne hvorfor noen velger et så hardt og slitsomt "yrke" som det blogg er... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det faktisk er hardt å være bra blogger, om du skal ha en interessant blogg og i tillegg markedsføre deg og skape en merkevare etc. Men bloggen til Anna virker det ikke som det er mye arbeid bak.

Endret av Lerke987
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn "vi er bedre enn dere" innlegg syntes jeg de kunne holde seg for god til. Helt greit at Jan sin jobb har vært innen markedsføring, men her gjør han en dårlig jobb. Istedenfor å ivareta Anna og hennes merkenavn så er han med på å ødelegge det

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smartbimbo skrev:

Snakket om dette på jobb i natt. Jeg og en sykepleier til jobbet kveldsvakt da en pasient ble dårlig. Ambulansen ville ikke ta h*n med. Jeg og kollegaen min hadde ikke samvittighet til å dra fra h*n og ble værende der i natt siden pårørende bor 7 timer unna. Pårørende kastet seg i bilen og kjørte hele natten mens vi satt der. Da klokka bikket 03 hadde vi jobbet i 12 timer og hadde enda 4 timer igjen på jobb. 
På en måte hadde det vært digg å hatt en arbeidsdag på 2-3 timer, men jeg sitter med utrolig god samvittighet idag. Skal på jobb igjen i morra å jobbe 10 timer og jeg GLEDER meg  :D

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 10.14, Despicable Me skrev:

Skjønner ikke hvorfor de har slettet dette innlegget ? Det er jo helt realistisk og troverdig. Hjernen er "på jobb" stort sett hele tiden, de kan planlegge tiden sin helt selv, være mye sammen med barna osv. Timene foran tastaturet for å poste innlegg tar jo ikke så lang tid. Men hvis de skal ihjelredigere bilder slik som CBE og LKE, så blir det noen timer på det også. Noe jeg ikke har inntrykk av at Anna og Jan gjør. 

Syns det var et bra innlegg jeg. Ærlig. Alle andre bloggere syter og klager om hvor fryktelig det er å blogge. Hvor slitsomt det er. Med stengte kommentarfelt så kan det umulig være så slitsomt. De som må vrikke seg foran snap og Instagram i tillegg... ja, de om det... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Smn1995 skrev:

Snakket om dette på jobb i natt. Jeg og en sykepleier til jobbet kveldsvakt da en pasient ble dårlig. Ambulansen ville ikke ta h*n med. Jeg og kollegaen min hadde ikke samvittighet til å dra fra h*n og ble værende der i natt siden pårørende bor 7 timer unna. Pårørende kastet seg i bilen og kjørte hele natten mens vi satt der. Da klokka bikket 03 hadde vi jobbet i 12 timer og hadde enda 4 timer igjen på jobb. 
På en måte hadde det vært digg å hatt en arbeidsdag på 2-3 timer, men jeg sitter med utrolig god samvittighet idag. Skal på jobb igjen i morra å jobbe 10 timer og jeg GLEDER meg  :D

Det er så godt med sånne mennesker som dere! Jeg personlig syns helsevesen og politi får altfor lite lønn i forhold til den jobben de gjør!! 

Jeg selv er ufør, og møter helsevesenet ofte. Noen er bare helt FANTASTISKE, som man bare vil gi en klem for at de strekker seg og yter det lille ekstra som betyr så enormt mye for oss som er syke og redde. Man merker fort en sur og sliten sykepleier som kun er på jobb fordi de MÅ pga lønna, men som ikke burde ha jobbet med mennesker i det hele tatt! 

All ære til dere som gir av dere selv! <3 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Lerke987 skrev:

Jeg vil tro det faktisk er hardt å være bra blogger, om du skal ha en interessant blogg og i tillegg markedsføre deg og skape en merkevare etc. Men bloggen til Anna virker det ikke som det er mye arbeid bak.

Veldig enig med deg, og kan ikke forstå at denne bloggen holder seg seg helt i toppen år etter år (må være mange lesere som er lik meg, bare klikker oss gjennom en haug med blogger mens vi sitter og sløver foran pc`n, he,he)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 timer siden, Viking-girl skrev:

Skjønner ikke hvorfor de har slettet dette innlegget ? Det er jo helt realistisk og troverdig. Hjernen er "på jobb" stort sett hele tiden, de kan planlegge tiden sin helt selv, være mye sammen med barna osv. Timene foran tastaturet for å poste innlegg tar jo ikke så lang tid. Men hvis de skal ihjelredigere bilder slik som CBE og LKE, så blir det noen timer på det også. Noe jeg ikke har inntrykk av at Anna og Jan gjør. 

Syns det var et bra innlegg jeg. Ærlig. Alle andre bloggere syter og klager om hvor fryktelig det er å blogge. Hvor slitsomt det er. Med stengte kommentarfelt så kan det umulig være så slitsomt. De som må vrikke seg foran snap og Instagram i tillegg... ja, de om det... 

Enig i dette, syntes først det var et litt merkelig innlegg men jo mer jeg leser det så virker det jo bare veldig riktig. Enkelte bloggere bruker jo Snapchat som om det er en samboer de snakker med, og tror leserne er naive som tror på at de bruker 8-12 timer på et innlegg. 

De tjener godt, vi vet det, og selv om overskriften kunne vært litt mindre skrytete så var innlegget ærlig i kontrast til de løgnene om hvor lang tid de bruker. Anna snapper ikke hele dagen heller, i motsetning til visse andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber mindre, men får mer. Jeg begriper det ikke. Det er det jo selvsagt leserne som har skyld i. At Anna får mer penger selv om kvaliteten på innleggene, er dårligere enn tidligere. Til tross for det er det jo "noen" som gidder å klikke seg inn på bloggen hennes. Flere enn tidligere? Hun tjener mer penger enn noensinne. 

Før skrev Anna innlegg som var lengre, og noen av innleggene hadde faktisk et snev av refleksjon. Virker som hun la mer tid i å blogge. 

Kanskje mener hun at det gjør hun nå også, men disse såkalte harde timene, er vel tid hun nytter til å finne på framtidige sprell og spekulasjoner. Er det sååå vanskelig å finne på det da?? Går jo alltid i de samme clickbaitsa hun bruker for å lokke til seg sidevisninger: en ny baby eller at Jan/Anna har liksom har vært utro. Eller noe i den duren. 

En mulig forklaring kan jo være at det skjer svært lite i livet hennes. Livet hennes er ikke så spektakulært lenger. Det er mange andre unge mødre som blogger. Det er lenge siden hun ble mor som 14 (?), og jada hun har barn med tre forskjellige menn, men med tiden så er det ikke så spennende lenger.

Jeg håper bare ikke Anna og Jan føler presset til å få en ny unge til verden fordi de alltid må levere noe "nytt" og spennende, for å la bloggen leve videre. At de faktisk må gjøre alvor ut av clickbaites, i lengden holder det  ikke bare late som.

Vet det har blitt spekulert i tidligere at kan komme til å skje. At de snart får seg enda en liten. Den største grunnen til å skape enda et barn, bør vel ikke være på grunn av å skape en blogg enda mer interessant... 

Endret av smartbimbo
Ops
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Jenki skrev:

Veldig enig med deg, og kan ikke forstå at denne bloggen holder seg seg helt i toppen år etter år (må være mange lesere som er lik meg, bare klikker oss gjennom en haug med blogger mens vi sitter og sløver foran pc`n, he,he)

jeg er så enig. det er lite til ingenting som er interessant med bloggen, og ikke er den velformulert eller har gode refleksjoner. Skjønner ikke hvorfor hun trekker lesere, hvorfor noen ønkser å sponse henne eller bruke hennes blogg som relamekanal (sånn rent bortsett fra lesertall) for hun er jo ikke god til å formulere HVORFOR noen burde bruke det eller det produktet. 

Jeg er "redd" for at dersom lesertallene hennes dalte kraftig så ville de ha satt barn nr 4 til verden KUN for å holde seg "relevante" i bloggverden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hva folk finner interessant med Anna sin blogg. Fotballfure er kjedelig, men hun tar fine bilder. Isabel kommer heller ikke med noe fornuftig, men hun trekker lesere med operasjonene hennes. Lene orvik, kjedelig men har fin klesstil synes jeg. Anna - ingen verdens ting som er spennende med den bloggen, fullstendig kjedelig. Aldri forstått meg på mennesker som er interessert å lese om andres barn. Er det bare jeg som ikke finner fremmede barn interessante? Jeg klarer ikke forstå hva som er så spennende, å leser hva andre fremmede barn gjør.,, 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/8/2017 den 18.50, Lerke987 skrev:

Men det gir jo ikke mening i og med at halve bloggen er reklame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...