Chromium Skrevet 30. mars 2016 #3581 Del Skrevet 30. mars 2016 Reagerte litt på det siste innlegget hennes. Kjefting og irettesetting er jo ikke det samme. I hvert fall ikke som jeg kan tenke meg. Irettesetting er visst du snakker til barna på en god måte om at dette ikke er greit, mens kjefting er hvis du er irritert og ikke snakker til barnet på en bra måte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 30. mars 2016 #3582 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Jan kjøper en test, hva som skjer når han kommer hjem ser vi jo ikke. Altså får vi ikke se reaksjonen på den "negative testen" deres, som hun ga uttrykk for at videoen skulle vise. Blir bare mer og mer teit, spør du meg. Hvorfor er det ikke julelys rundt i gatene han kjører i på dette opptaket, forresten? Iom at filmen var tatt opp rett rundt jul? Det styrker bare tanken min om at dette kan være laget i ettertid. Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat og svar til dette Nordvesta, mod. Endret 30. mars 2016 av Nordvesta 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 30. mars 2016 #3583 Del Skrevet 30. mars 2016 16 minutter siden, ub40 skrev: Hvorfor er det ikke julelys rundt i gatene han kjører i på dette opptaket, forresten? Iom at filmen var tatt opp rett rundt jul? Det styrker bare tanken min om at dette kan være laget i ettertid. Hehe, godt poeng! ☺ Ingen julerelaterte artikler eller plakater i vinduene på bensinstasjonen heller. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mars 2016 #3584 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) 2 timer siden, ub40 skrev: Jeg er en av dem som finnerTenkte nøyaktig det samme. Hva er nå dette relevant for lesere å vite om, liksom? At Jan kjøper en test, hva som skjer når han kommer hjem ser vi jo ikke. Altså får vi ikke se reaksjonen på den "negative testen" deres, som hun ga uttrykk for at videoen skulle vise. Blir bare mer og mer teit, spør du meg. Hvorfor er det ikke julelys rundt i gatene han kjører i på dette opptaket, forresten? Iom at filmen var tatt opp rett rundt jul? Det styrker bare tanken min om at dette kan være laget i ettertid. Rett skal være rett! I det siste blogginnlegget, som ifølge Anna er skrevet samme kveld som hun fikk negativ test, skriver hun "januar 2016". Videoen av Jan er nok fra midten av januar. Det var mildvær og regn i Stavanger hele desember. Det ble kuldegrader noen dager utpå nyåret, og det kom snø en ukes tid etter at kulden kom. Vi ser i videoen at det er snø, så videoen er nok tatt opp rundt midten av januar. Innlegg ryddet for svar til spekulasjon i sitat Nordvesta, mod. Endret 30. mars 2016 av Nordvesta 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. mars 2016 #3585 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) 2 timer siden, ub40 skrev: Tenkte nøyaktig det samme. Hva er nå dette relevant for lesere å vite om, liksom? At Jan kjøper en test, hva som skjer når han kommer hjem ser vi jo ikke. Altså får vi ikke se reaksjonen på den "negative testen" deres, som hun ga uttrykk for at videoen skulle vise. Blir bare mer og mer teit, spør du meg. Hvorfor er det ikke julelys rundt i gatene han kjører i på dette opptaket, forresten? Iom at filmen var tatt opp rett rundt jul? Det styrker bare tanken min om at dette kan være laget i ettertid. Fordi, utifra hva hun har sagt om hvor langt hun er på vei, hun ble gravid i romjula. Da har hun ikke testet før i januar en gang, og da var det ikke jul. Innlegg ryddet for svar til spekulasjon i sitat Nordvesta, mod. Endret 30. mars 2016 av Sisti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 30. mars 2016 #3586 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Følger egentlig ikke så nøye med i denne saken, siden jeg ikke er så veldig interessert... men er dette virkelig sant? Var de kun sammen i to UKER? Innlegg ryddet for svar til spekulasjon i sitat Nordvesta, mod. Endret 30. mars 2016 av Nordvesta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 30. mars 2016 #3587 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) 14 timer siden, Lostinparadise skrev: Følger egentlig ikke så nøye med i denne saken, siden jeg ikke er så veldig interessert... men er dette virkelig sant? Var de kun sammen i to UKER? I følge Rasmussen så ble de offisielt kjærester rundt nyttår: http://m.kjendis.no/2016/01/15/kjendis/vixen_blog_awards/bloggere/anna_rasmussen/mamma_til_michelle/42773685/?www=1 Og hun røpet i blogginnlegget den 10. Mars at hun var nesten 13 uker på vei. You do the math. Edit: et turbulent kjærlighetsliv er uansett helt normal for en tenåring. Å få barn med hver eneste kjæreste derimot, det er ganske spesielt, hvert fall når man burde gjøre alt for være en ansvarsfull mor første gangen "uhellet" er ute. Kanskje prøver Rasmussen å kompensere for noe hun ikke selv fikk i barndommen, hvem vet. Det jeg syns er uetisk ved hennes blogg er at hun baserer den på sine barns private liv. Dersom hun slutter med å overeksponere og å brette ut livet til sine flotte barn, da slutter jeg med min kritikk av Anna Rasmussen. Endret 31. mars 2016 av Ultiva 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 30. mars 2016 #3588 Del Skrevet 30. mars 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 30. mars 2016 #3589 Del Skrevet 30. mars 2016 FruRosa: Rett skal være rett, ja. Og da er faktum at du bør sette deg ned å finne frem litt fakta før du går løs med påstander. Dersom de matematiske kunnskapene dine ikke er helt borte, så skjønner du raskt at den TIDLIGSTE testen, som viste negativt, umulig kan være tatt "i midten av januar" eller i det hele tatt langt ut i januar. Faktisk senest en uke ut i januar, kan den være tatt, men sannsynligvis tidligere. En slik test skal avdekke et positivt resultat allerede etter en uke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. mars 2016 #3590 Del Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, ub40 skrev: FruRosa: Rett skal være rett, ja. Og da er faktum at du bør sette deg ned å finne frem litt fakta før du går løs med påstander. Dersom de matematiske kunnskapene dine ikke er helt borte, så skjønner du raskt at den TIDLIGSTE testen, som viste negativt, umulig kan være tatt "i midten av januar" eller i det hele tatt langt ut i januar. Faktisk senest en uke ut i januar, kan den være tatt, men sannsynligvis tidligere. En slik test skal avdekke et positivt resultat allerede etter en uke. Hva i all verden snakker du om? Det finnes ingen tester som "skal" avdekke positivt resultat etter en uke. Etter en uke fester egget seg, det er ekstremt sjelden at man får positiv test allerede da (og før egget fester seg er man faktisk ikke gravid). 12-14 dager etter unnfangelse (ca 4 uker i graviditeten) er det normale. Hvis hun ble gravid rett før nyttår vil hun ikke få positiv test før uti andre uka i januar. Det er helt normalt at julepynten er tatt ned da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mars 2016 #3591 Del Skrevet 30. mars 2016 6 minutter siden, ub40 skrev: FruRosa: Rett skal være rett, ja. Og da er faktum at du bør sette deg ned å finne frem litt fakta før du går løs med påstander. Dersom de matematiske kunnskapene dine ikke er helt borte, så skjønner du raskt at den TIDLIGSTE testen, som viste negativt, umulig kan være tatt "i midten av januar" eller i det hele tatt langt ut i januar. Faktisk senest en uke ut i januar, kan den være tatt, men sannsynligvis tidligere. En slik test skal avdekke et positivt resultat allerede etter en uke. Jeg ar ALDRI spekulert i når testen(e) er tatt! Jeg kommenterer hvilket tidsrom VIDEOEN må være tatt opp i! Jeg bor selv i distriktet, og VET når det var snø i Stavanger! Nemlig et par uker ut i januar! Her er kopi av min kommentar: Rett skal være rett! I det siste blogginnlegget, som ifølge Anna er skrevet samme kveld som hun fikk negativ test, skriver hun "januar 2016". Videoen av Jan er nok fra midten av januar. Det var mildvær og regn i Stavanger hele desember. Det ble kuldegrader noen dager utpå nyåret, og det kom snø en ukes tid etter at kulden kom. Vi ser i videoen at det er snø, så videoen er nok tatt opp rundt midten av januar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 30. mars 2016 #3592 Del Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, Sisti skrev: Hva i all verden snakker du om? Jeg snakker om hvordan testen han kjøpte fungerer. Noe du tydeligvis ikke har fått med deg, så da anbefaler jeg deg å lese om RFSU's tidlige graviditetstest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 30. mars 2016 #3593 Del Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, FruRosa skrev: ... Leste for fort! Oppfattet at du snakket om testen og ikke videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mars 2016 #3594 Del Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, ub40 skrev: Leste for fort! Oppfattet at du snakket om testen og ikke videoen. Skjønner! Men det var altså tidspunktet for når videoen må være tatt opp jeg kommenterte. Jeg har sjekket tilbake. Første snøfall i Stavanger i 2016 var om kvelden 9.januar. Snøen lå en drøy uke før den smeltet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. mars 2016 #3595 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) 14 minutter siden, ub40 skrev: Jeg snakker om hvordan testen han kjøpte fungerer. Noe du tydeligvis ikke har fått med deg, så da anbefaler jeg deg å lese om RFSU's tidlige graviditetstest. Som påstår å gi svar 4 dager før menstruasjon, altså 10 dpo (eller senere hvis man har lengre syklus) . RFSU er også kjent for å være upålitelige og ofte gi folk feil svar eller svake streker (=ingen strek om man tester tidlig) - når de påstår at den er 99% sikker betyr det IKKE at negativt svar er 99% sikkert. Du ser jo selv i bruksanvisning at de anbefaler å teste på ny etter to dager hvis man tester negativt og likevel ikke får mensen. Så å bruke det faktum som bevis for noe som helst blir litt søkt. Klart det kan hende de lyver, men det kan INGEN av oss si noe om basert på testen hennes. Vi vet jo (heldigvis) ikke nøyaktig dato for unnfangelse, mest sannsynlig vet ikke AR det selv en gang. Så igjen - det finnes INGEN tester som "skal" påvise graviditet etter en uke. Ikke en gang blodprøver kan love det, for det er veldig uvanlig å få positiv test etter en uke (men det kan skje, hvis egget fester seg tidlig). Endret 30. mars 2016 av Sisti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. mars 2016 #3596 Del Skrevet 30. mars 2016 14 minutter siden, ub40 skrev: Jeg snakker om hvordan testen han kjøpte fungerer. Noe du tydeligvis ikke har fått med deg, så da anbefaler jeg deg å lese om RFSU's tidlige graviditetstest. Venninna mi tok den testen for noen år siden, i starten av juni, og den viste negativt. Etter noen uker så tok hun clearblue og den viste positiv. Når hun gikk til legen da så var hun 9 uker på vei. Så den hadde ikke jeg stolt på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. mars 2016 #3597 Del Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, Birdo skrev: Venninna mi tok den testen for noen år siden, i starten av juni, og den viste negativt. Etter noen uker så tok hun clearblue og den viste positiv. Når hun gikk til legen da så var hun 9 uker på vei. Så den hadde ikke jeg stolt på.. Og prøverforumene er fulle av lignende historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. mars 2016 #3598 Del Skrevet 30. mars 2016 Men uansett hva testen har sagt eller ikke sagt: Den videoen kan ikke være tatt opp før tidligst 9.januar, da den første snøen falt i Stavanger. Vi ser jo på videoen at det ligger snø. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 30. mars 2016 #3599 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg gleder meg til å se tilbake på denne tråden om en 10-15 år for å se om "dommedagsprofetiene" stemte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 30. mars 2016 #3600 Del Skrevet 30. mars 2016 15 minutter siden, metrogull skrev: Jeg gleder meg til å se tilbake på denne tråden om en 10-15 år for å se om "dommedagsprofetiene" stemte 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg