Diaz Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #201 Del Skrevet 7. juli 2004 Damer dette er strålende, gotteskålen har fått dype innhugg, og karnsje klesvasken er blitt litt mindre hos noen av oss Mel-anine ( godt det ikke er meg som så syner når det gjalt det nyegamle navnet ditt, syntes nok det var et eller annet nytt, men i min alder glemmer jo man så lett. Dårlig samvittighet..............opp med vinduet og få det ut, slike ulumske følser må raskt og bestemt skuffes unna før de får bitt seg fast og blitt en sykdom :o ) Soul ( Er det ikke herlig og ha selskap i gottriskåla, blir liksom mye mere "lovlig" og synde litt da Vil tro at så mye sukker som vi har fått innabors de siste timene, så har klesvasken gått unna som en vind.....aldri så galt-så er det godt for noe ) Chanela ( nytt fjes iboka, så hyggelig velkommen i skåle får man vel si....... Får kjøpe inn litt sukkerfri snop til min nye gjest, her skal alle føle seg velkommen ) Tja, kampen er igang med skittentøyet, tøyet er sortert etter farger og maskinen durer og går jevnt og trutt. Mor fyker opp og ned til kjelleren ( her er det virkelig snakk om kaloribrenning ) med nytt skittentøy og opp med rent tøy........ Du verden så effektiv jeg har vært idag :o , karnsje jeg er syk.................. Vel nå må vel en aktiv frue igang med middag til herren som snart kommer sliten og trett hjem Idag blir det torskegryte, da tenker jeg herren lyser opp igjen, så glad som han er i fisk Regner med at fiskehistoriene hans som vanlig vil sitte løst under spisingen, mens barna og jeg får prøve og oppføre oss dannet og ikke komme inn på forrig ukes ansjons fangst igjen Hvis vi klarer det da Fyller på gotteskåla, tror jeg rett og slett hiver oppi en pose med container-snadder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #202 Del Skrevet 7. juli 2004 .. stikker bare innom for å ta en seigmann i hånden på vei hjem.. Må ha litt i magen før jeg skal handle.. Ha en strålende ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. juli 2004 #203 Del Skrevet 7. juli 2004 Fiskehistorier kan være morsomme. men mannen var jo heldigere enn meg på siste fisketur. Hadde jeg fått en ansjos kunne jo katte fått en smak av fisk. Men på min krok kom bare tang og sjøgress og manettråder. Jeg spiser ikke tang, selv om det skal være godt for kroppen. Takk for snop og ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #204 Del Skrevet 7. juli 2004 God kveld , damer , skålen er nesten tom,og det er bra (gjelder og få det i seg før det tørker ) Takker for enda flere besøk, Bille ( de nye seigmenne er farlig gode, ja..........) Bettie ( bra du kom innnom og tok litt i skålen du også.. ) Natten senker seg, og Bettyhuset er endelig rolig, etter både besøk og rengjøring. Fruen har igrunnen vært skremmende aktiv, så nå i de sene nattetimer kan jeg bare sitte og nyte av mitt verk Er vel snart på tide og snuble i seng, herren har lagt seg for lenge siden, og er forlengst i drømmeland.. Må nok innrømme at jeg er litt vel glad i og være tildels forlenge oppe, spesielt nå i ferietiden.... Tror nok det blir beinhardt når hverdagen kommer igjen, og kloka kimer 0700 :o Nei, tror jeg bare setter frem litt nattmat til natteranglerene... Tja vi prøver litt Pringels med dip idag, også en liten pose operamints til dessert Ønsker alle mine gjester en riktig drømmefull natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #205 Del Skrevet 7. juli 2004 .. og der var nattmaten fremme... Her er det hvertfall bra service.. Ferietid er deilig. Jeg jobber fortsatt .. men drar på jobb når jeg våkner.. og slipper vekkerklokke.. så det blir til å sove sånn til 8-tiden... og ta det rolig... Det er utrolig hva en time eller to ekstra søvn gjør for stessende morgener.. Spesielt for oss med lakenskrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #206 Del Skrevet 8. juli 2004 Heisann Bille, takker for besøk og ser du er av sammen støpning som undertegnede, hvertfall samme sykdom.........lakenskrekk Et par timer ekstra om morgenen er etter min erfaring forskjellen på en god og en dårlig dag, hvertfall når lakenskrekken har vært veldig plagsom fruen kvesser på nytt hornene idag, og er gått til full krig mot skittentøy, støv og ikke minst naboen... :evil: Har nå snakket med advokat og er på full tur inn i en skikkelig nabotvist....Ja-ja godt og få brukt aggresjonen til noe Tidfristene er ikke overholdt med gravingen, og hvis de tror at de kan holde på så lenge de vil...ja da.. er de i FEIL hage :evil: Er igrunn lei av og ikle meg gummistøvler for og komme seg rundt huset :-x Vel ,for og dreie tema inn på noe mer hyggelig, såventer jeg besøk av en av mine "støvfulle" venninner, så her har jeg hvertfall sluppetog fly rundt som en huggern høne med støvkluten Kjekt med venninner som tåler litt støv i krokene Hei, nå kommer hun, må stikke .................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. juli 2004 #207 Del Skrevet 8. juli 2004 Hei Ønsker deg en fin flott dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2004 #208 Del Skrevet 8. juli 2004 Løper innom med en og ønsker deg en ritig fin dag, før jeg haster videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #209 Del Skrevet 9. juli 2004 Så var jeg tilbake igjen etter en travel gårdsdag........nesten ikke tid til og være innom kg :o Takker for hilsner, LaToya ( kjempefint avatar du har fått deg forrsten ) Og Saeria ( hygglig at du tok en tur innnom igjen, har skjønt at du jobber masse om dagen ) Så har vi enda en ny dag, vi skriver fredag, og starten på helg... Etter værmeldingen og dømme blir det en heller dårlig helg, men vi har nok av innendørs aktiviteter ( oppussingen bør vies litt oppmerksomhet ja ) så vi behøver ikke og bekymre oss for kjedsomhet . Herren har nok en gang gått i klinsh med naboen, faktiskt så høylytt at fruen hørte det helt inn :o , så idag er det fullt av herrer i hagen igjen som jobber i gjørme havet...............Lykke til Fruen har ikke helt bestemt seg for hva som bør gjøres idag, tror jeg lider av morgenapati :o ( lurer på om det er så alvorlig at jeg bør sykemeldes ), så her må det gåes i små skritt til og begynne med Men bet blir vel en liten runde med støvsugeren, kampen mot hybelkaninene må ikke tapes, og for tiden ser det faktisk litt ut som de har overtaket............. Har kommet over en hel armada under sofaen (så det er der de har gjemt seg, ja :o ) Vi får vel ta frem litt snacks til de som stikker hode innom idag også, tror nesten jeg setter frem resten av ostekaken min , ostekake er nemlig meget godt.....synes hvertfall undertegnede. Hogg innpå damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #210 Del Skrevet 9. juli 2004 Ostekake... nam nam... Tar en stor bit .. og setter meg godt til rette i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #211 Del Skrevet 9. juli 2004 La meg holde deg med selskep,Bille ...ostekake er nemlig det beste jeg vet om ..........tar stykke nr to........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 9. juli 2004 #212 Del Skrevet 9. juli 2004 Er det nøtter eller mandler i ostekaken din? Hvisikke tar jeg gjerne et stykke, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 9. juli 2004 #213 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei! Takk for helge-hilsen i dagboka mi! Sitter her med morrakaffen og koser meg på KG. Vurderer å bli hjemmeværende jeg og. Det er så deilig å sitte her og bare ta livet helt med ro.. Noen gode tips? Ønsker deg og ei strålende helg med godt vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 9. juli 2004 #214 Del Skrevet 9. juli 2004 Mmmmmmmmm ostekake er snadder. Denne får nok bein å gå på, reddes det som kan reddes, her kommer super ostekake elsker Latoya Og jepp, kaken smaker himmels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 #215 Del Skrevet 9. juli 2004 Ostekake! :D Jammen har du god smak. *Saeria slår seg ned med de andre damene, og koser seg med et stykke nammekake til lunsj.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 9. juli 2004 #216 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker ikke ostekake.... Buhu.... Tar skåla meg småsjokolader og pringles-røret og koser meg istedenfor. Ingen slankekur på denne jenta nei. Ønsker Betty og alle dere andre jentene en skikkelig god helg og god ferie til de som har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 9. juli 2004 her var det tomt ja............ kakefatet er kjemisk rent til og med for smuler..... Dette er bra.. Ostekake er toppen av kaka Takker for hilsner, Optimist ( her er verken nøtter eller mandler, tenker på alt jeg, vettu...også allergikere Sarabi ( Så du tenkte og bli hjemmeværende du også, ja...........tja karnskje jeg må begynne og ha kurs i kunsten og være hjeme og trives med det ) LaToya og Saeria ( bra og se damer med både smak og humor, håper dere ble mett ) Titti ( :o Liker du ikke ostekake :o , hmmmmm dette er meget uvanlig, men godt og se at du har næringsvett og gikk til angrep på Pringels og smågodt. Håper det smakte ) Fruen har nå i flere dager spist moreller ettersom det er et voldsomt tilbud på denne frukten like ved undertegnedes bopel......... Dette har medført endel uvanlige og plagesomme ting,ja... Jeg kan hvertfall si så mye at jeg ikke trenger en rense-kur for tarmene for de tror jeg nå er glattpolerte..... Alikevel har fruen ikke nok viljestyrke til og holde seg borte fra herligheten, så nå håper jeg at prisen går opp igjen til mandag Selv herren er forundret, da vi satt i sofaen igår, med gjester på besøk knurret magen min så høyt at herren utbrøt " hva er det ungene driver med nå, det høres ut som noe gikk i gulvet...." jeg behøver vel ikke og tilegge det latterbrølet det ble rundt bordet når jeg skamfull :oops: måtte innrømme at det var nok min mage :oops: Herren så helt himmelfallende ut, og ble vel nærmest skamfull på sin frues vegne, men gjesten lo så de nesten ramlet ut av sofan................og det er jo hyggelig og glede andre Siden fruen av åpenbare grunner ikke har godt av og spise alle morellene selv........tror jeg at jeg setter frem en bolle til damene. Forsyn dere, men husk at jeg har advart mot overdreven bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 #218 Del Skrevet 9. juli 2004 Moreller! :D Har ikke smakt årets enda, men jeg elsker de! *Saeria titter glupsk på skålen med moreller, før hun sniker til seg en stooor håndfull med de deilige søte.* Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #219 Del Skrevet 9. juli 2004 Moreller er godt det.. men er vel litt usikre på motivet... :oops: .. er det for at vi også skal blamere oss.. (tenker meg godt om ... - og finner ut at det bryr jeg meg ikke om).. og stapper innpå.. og konkurrerer nå med fruen i mageromling... Ha en fortreffelig fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 9. juli 2004 Var det din mage jeg hørte romle nå, Bille :o ? Eller er det min, mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå