Gå til innhold

Hvorfor var du utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir trist av å lese denne tråden.. Virker til og med som at noen er stolt over det. Man bør hvertfall stå for det man gjør, og fortelle sannheten til partneren.

Anonymous poster hash: 6c667...06c

Overhodet ikke stolt over det jeg hvert fall, kan ikke svare noen andre men. Hvorfor skulle jeg fortelle han om det, når det kun hadde såret han dypt? Bedre at han bare trodde at vi ikke passet sammen, og at vi heller fortsatte å være venner :) Det ironiske er jo at han en mnd tid etterpå ble sammen med en venninne av meg, og ente opp med å være utro mot ho på fest og fortalte meg om det dagen etter. Så han var jo ikke akkurat bedre enn meg der :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot exen min med en annen ex. Vi holdt på i noen uker med å ringe og sende meldinger, samt å møtes i helgene. Til slutt tok samvittigheten (og forelskelse i exen) overhånd og jeg slo opp. Jeg og han jeg var utro med ble sammen så og si med en gang og flyttet sammen. Vi er sammen den dag i dag.

Anonymous poster hash: f634c...042

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bare STYGGE STYGGE STYGGE beist er utro! Har ingenting til overs for sånne "mennesker" med en sånn søppeloppførsel!!!!

Anonymous poster hash: 32a87...817

Pene og attraktive menensker er oftere utro en stygge menensker

Gjest BettyBoop
Skrevet

Pene og attraktive menensker er oftere utro en stygge menensker

vedkommende mente nok stygg personlighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...