Gå til innhold

Hvorfor var du utro?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvorfor var du utro mens du enda var i ett forhold? Ingen som tvang deg til å være utro så ikke skyld på partneren

Anonymous poster hash: 4a7d7...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som tittelen sier, hvorfor var du utro mens du enda var i ett forhold? Ingen som tvang deg til å være utro så ikke skyld på partneren

Anonymous poster hash: 4a7d7...bdb

Jeg elsket kona, men ville ha mer sex. Enkelt og greit.

• Liker 8
Gjest Awzm me
Skrevet

Var utro mot eksen fordi forholdet var blitt så kjedelig, vi snakket lite og gled fra hverandre, det var et avstandsforhold.

så var jeg ute og drakk og andre flørtet med meg, jeg likte oppmerksomheten og ville også prøve å ha sex med andre gutter. Og var for feig til å slå opp :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg forelsket meg.

Anonymous poster hash: af6b4...86e

AnonymBruker
Skrevet

Var rett og slett for lite sex i forholdet jeg var i... 1 gang i mnd var for lite.

Anonymous poster hash: 09127...53b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å ta igjen på dama som hadde oppsøkt eksen sin på byen og begynt å kline med han offentlig på utestedet de var på. Jeg fant det ut ved hjelp av en bekjent som tilfeldigvis var på samme utested uten at hun visste det.

Et par uker senere var jeg med på gangbang i skauen med en voksen "spermtøs" og rundt 10 andre menn.

Anonymous poster hash: 5c7ed...cf1
  • Liker 3
Skrevet

Spenning, variasjon, umodenhet og en uheldig mix av rett kvinne på feil sted.

AnonymBruker
Skrevet

Hevn. Sa aldri noe, men balansen er opprettet.

Anonymous poster hash: b54ba...65a
  • Liker 6
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

hevn

Viste seg at xn hadde drevet med en mann i lang tid. Alt håp var ute så var utro

Anonymous poster hash: 31c08...094

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sex 3 ganger i året for lite (barn og gift i 13 år). En ung dame dukket opp og jeg valgte dette

Anonymous poster hash: bba65...fff
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke selvtillit og ble helt satt ut da jeg faktisk ble sjekket opp av en som hadde lyst på meg. Det var så uventet og spennende at jeg lot meg rive med. Dagen etter fikk jeg endelig slått opp med eksen.

Anonymous poster hash: d6f3f...5cd
Gjest Booker
Skrevet (endret)

Hevn. Noen ganger er det bare mye bedre å synke seg til andres nivå.

Endret av Booker
Skrevet

Var sammen med en når jeg gikk i 10 og han 1 vgs, vi hadde vært sammen en kort stund(rundt 1 eller 2 mndr) Vi var omtrent bare sammen et par timer etter skolen før han tok bussen hjem for å drive med lekser(bodde i en annen by) og i helgene var han hos mora si noen timer unna.

Så hver dag etter han tok bussen hjem, møtte jeg et par kompiser hvor han ene var min store kjærlighet på den tiden(vi hadde holdt på av og på i nesten to år) og da rota jeg som regel litt rundt med han. Aldri mer enn klining da, så hadde ikke noe dårlig samvittighet for det, selvom jeg sikkert burde det.

Før en gjeng av oss drakk en kveld og litt ting skjedde, etter en stund forsvant jeg og han og det uunngåelige skjedde. Dette var min første gang, så når da typen begynte å snakke om å ta neste steg fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg gjorde det slutt..

Men jeg mener virkelig det at om man virkelig elsker den man er med, så vil man ikke være utro.

• Liker 3
Skrevet

Uff så trist at der er blitt så lett å være utro, bare pågrunn av mangel på sex.. Gjør meg trist, håper at jeg aldri for oppleve noe sånt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Følelsene for han forsvant gradvis over tid, og jeg var for feig til å gjøre det slutt. Det var mye enklere å bli værende i forholdet. Da hadde jeg jo en trygghet :( Hater fortsatt meg selv for det.

Anonymous poster hash: 55541...fa1
Skrevet

Han var slem og avvisende, jeg var ensom. Legg sammen to og to.

Skrevet

Uff så trist at der er blitt så lett å være utro, bare pågrunn av mangel på sex.. Gjør meg trist, håper at jeg aldri for oppleve noe sånt.

Av alle grunnene som fremstilles her, vil jeg ikke si mangel på sex var den verste.

AnonymBruker
Skrevet

Har man guts til å kalle andre for søppel, så burde man ha guts til å bruke nicket sitt! Feiging!

Nei, det er kun hvis jeg sier at en bestemt person er søppel jeg trenger å skrive under eget nick. Da ville det vært et regelbrudd.

Anonymous poster hash: 9567a...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...