SardintrollReturns Skrevet 28. juni 2014 #81 Skrevet 28. juni 2014 Kjedet meg og var kåt, typen var ute av byen, så hvorfor ikke ringe på hos kjekkasen i første og ta en kjapp en?
Gjest Corto Maltese Skrevet 28. juni 2014 #82 Skrevet 28. juni 2014 Etter og ha sett igjennom denne tråden er det jo ingentvil at kvinner ikke har rett til å klage over at menn er utro
SardintrollReturns Skrevet 28. juni 2014 #83 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Etter og ha sett igjennom denne tråden er det jo ingentvil at kvinner ikke har rett til å klage over at menn er utro Helt enig. Menn har like mye rett til å pule hvem de vil som vi har, så lenge det forblir en hemmelighet. EDIT: Skriveleif Endret 28. juni 2014 av SardintrollReturns
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #84 Skrevet 28. juni 2014 De som har vært utro, burde aldri vært i et forhold. Det er forkastelig uansett hva grunnen er. Gjør det slutt før man begynner å styre med andre. Er du misfornøyd i forholdet, så får man ta ansvar for å gjøre det slutt! Utroskap er veldig ødeleggende..Anonymous poster hash: 1082c...4af 3
Hjerteblomst Skrevet 28. juni 2014 #85 Skrevet 28. juni 2014 Virker som enkelte tar veldig lett på det å være utro, lurer på hvorfor?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. juni 2014 #86 Skrevet 29. juni 2014 Virker som enkelte tar veldig lett på det å være utro, lurer på hvorfor? Jeg har ikke lest så mye av den, men tråden virker useriøs, kanskje de tuller?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #87 Skrevet 29. juni 2014 Bare STYGGE STYGGE STYGGE beist er utro! Har ingenting til overs for sånne "mennesker" med en sånn søppeloppførsel!!!!Anonymous poster hash: 32a87...817 1
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #88 Skrevet 29. juni 2014 Hadde et sterkt behov for noe nytt, men så skal det også sies at det var mitt lengste forhold noen sinne. Var ikke sikker på om jeg ville gjøre det hundre prosent med slutt med dama på det tidspunktet.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #89 Skrevet 29. juni 2014 Blir trist av å lese denne tråden.. Virker til og med som at noen er stolt over det. Man bør hvertfall stå for det man gjør, og fortelle sannheten til partneren. Anonymous poster hash: 6c667...06c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #90 Skrevet 29. juni 2014 Hadde et sterkt behov for noe nytt, men så skal det også sies at det var mitt lengste forhold noen sinne. Var ikke sikker på om jeg ville gjøre det hundre prosent med slutt med dama på det tidspunktet. Du er vinterlig bare ute for å provosere du gratulerer Anonymous poster hash: 32a87...817
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #91 Skrevet 29. juni 2014 Du er vinterlig bare ute for å provosere du gratulererAnonymous poster hash: 32a87...817 Det var et dårlig forsøk på å provosere meg regner jeg med. Jeg forklarer ganske enkelt hvorfor det glapp for meg en gang.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #92 Skrevet 29. juni 2014 Det var et dårlig forsøk på å provosere meg regner jeg med. Jeg forklarer ganske enkelt hvorfor det glapp for meg en gang. Nei jeg prøver ikke provosere deg. Men ser det i mange tråder at du gjerne er ute for å provosere andre Anonymous poster hash: 32a87...817
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #93 Skrevet 29. juni 2014 Nei jeg prøver ikke provosere deg. Men ser det i mange tråder at du gjerne er ute for å provosere andre Anonymous poster hash: 32a87...817 Det finnes nok av andre her inne som tilstår utroskap du kan plage. Jeg syns det er rimelig respektløst av deg å legge deg bort i forklaringene til oss som faktisk gidder å være åpen om noe veldig mange dømmer folk nord og ned for.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #94 Skrevet 29. juni 2014 Det finnes nok av andre her inne som tilstår utroskap du kan plage. Jeg syns det er rimelig respektløst av deg å legge deg bort i forklaringene til oss som faktisk gidder å være åpen om noe veldig mange dømmer folk nord og ned for. Når man er så dum å tilstår noe så brutalt og jævlig som utroskap og i tileg er så krass og kverulant så må man nesten regne med det kjære deg. Og en annen ting, du sier det er respektløst av meg å komme inn her å si i mot dere som er åpne om utroskap, da spør jeg: hvorfor kommer du å kommenterer så mye piss på den tråden der folk skal snakke om hvorfor de IKKE er utro da? HmmmmmAnonymous poster hash: 32a87...817
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #95 Skrevet 29. juni 2014 Når man er så dum å tilstår noe så brutalt og jævlig som utroskap og i tileg er så krass og kverulant så må man nesten regne med det kjære deg. Og en annen ting, du sier det er respektløst av meg å komme inn her å si i mot dere som er åpne om utroskap, da spør jeg: hvorfor kommer du å kommenterer så mye piss på den tråden der folk skal snakke om hvorfor de IKKE er utro da? HmmmmmAnonymous poster hash: 32a87...817 Jeg hengte vel ikke ut noen i den tråden. Jeg svarte på stigmatiserende og nedlatende holdninger angående folk som har vært utro.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #96 Skrevet 29. juni 2014 Jeg hengte vel ikke ut noen i den tråden. Jeg svarte på stigmatiserende og nedlatende holdninger angående folk som har vært utro. God julAnonymous poster hash: 32a87...817
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #97 Skrevet 29. juni 2014 God julAnonymous poster hash: 32a87...817 Takk, forøvrig bør du huske å trykke på anonym når du logger inn hvis du vil slenge dritt anonymt, da nicket ditt sto i kursiv nederst i tråden da du postet.
Gjest Alohaa Skrevet 29. juni 2014 #98 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Takk, forøvrig bør du huske å trykke på anonym når du logger inn hvis du vil slenge dritt anonymt, da nicket ditt sto i kursiv nederst i tråden da du postet. Ikke byr degom det Endret 29. juni 2014 av Alohaa
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #100 Skrevet 29. juni 2014 Kunne like gjerne vært en skjult bruker som skrev det, samtidig som Alohaa startet på et innlegg som hun ikke ville poste likevel, men nå har hun jo uansett innrømmet det Hipp hurra og god jul. Anonymous poster hash: 9567a...f48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå