AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #21 Skrevet 23. juni 2014 Kjære AB Kvaliteten på kommentaren synker til en hundredel med en gang du poster anonymt. Ingen mennesker fortjener betegnelsen søppel! Det sier faktisk mest om avsenderen. Det vil komme en tid i ditt liv også hvor du innser at det ikke nytter å sitte på sin høye hest og være så utrolig dømmende overfor andre mennesker. Jo, og det er overraskende mange som sorterer under den betegnelsen. Anonymous poster hash: 9567a...f48 1
lillbilly Skrevet 23. juni 2014 #22 Skrevet 23. juni 2014 Hahahaha . Tenk å være så dum i hodet å kalle noen andre for søppelmennesker pga noe så latterlig banalt som utroskap. Buhuuu, du har pult noen andre. Da er du et søppelmenneske. Hahahahahaha . Anonymous poster hash: ac31a...126 Utroskap er ikke banalt. Det er vondt, tragisk og veldig sårende for de som rammes! Men der finnes alltid en grunn! Man snubler liksom ikke opp i en annens favn! Både de som utsettes for det, og den som er utro, kan lære mye ved å se på hvorfor det skjedde. 4
lillbilly Skrevet 23. juni 2014 #23 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Utroskap er ikke banalt. Det er vondt, tragisk og veldig sårende for de som rammes! Men der finnes alltid en grunn! Man snubler liksom ikke opp i en annens favn! Både de som utsettes for det, og den som er utro, kan lære mye ved å se på hvorfor det skjedde. Endret 24. juni 2014 av pinar Redigert bort svar på slettet innlegg
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2014 #24 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Nix. Ingen utroskap her i gården. Endret 24. juni 2014 av pinar Redigert bort svar til slettet innlegg 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #25 Skrevet 23. juni 2014 Kan svare på vegne av han som var utro med meg - gift, unge barn, mye som ikke lett kan brytes opp. Men en kone som ga faen og ikke ville ha sex. Anonymous poster hash: 8c776...861 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #26 Skrevet 23. juni 2014 Fordi jeg ikke ville binde meg i forhold og fikk panikk av forpliktelser og fyren jeg trodde jeg bare holdt på med gikk altfor fort frem. Var altså 16 år og kom akkurat ut av et "langt" forhold (for alderen). Anonymous poster hash: 770b0...6d8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #27 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Jeg hadde kanskje med meg tre esler med matsekker slengt over ryggen. Det var penger jeg tydeligvis trengte, og det trenger ikke engang å være penger til meg selv. Det er ikke engang sikkert at det er jeg selv som er i nød, men at jeg raner for å redde andres liv og helse. Anonymous poster hash: 9567a...f48 Endret 24. juni 2014 av pinar Redigert bort avsporinger
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #28 Skrevet 23. juni 2014 Edit: ran trenger kanskje ikke nødvendigvis å gjelde penger. Men det er av mindre betydning. Anonymous poster hash: 9567a...f48
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #29 Skrevet 23. juni 2014 Han var utro syv ganger, og hadde et forhold på si i et halvt år. Jeg fikk vite det, han innrømte det ikke, jeg slo opp. Ca et halvt år senere ville han ha meg tilbake, da sa jeg han var nødt til å legge alle korta på bordet. Og det gjorde han, alle detaljer. Det kræsja i huet mitt, jeg visste bare 1/5 del av det han fortalte. Det var så mye. Jeg ble sammen med han, og ca 5-6 uker inn i forholdet var jeg på fest med min bestevenninne og hennes bestekompis. Jeg og kompissen småflørtet litt da det var slutt mellom meg og eksen. Som nasch hadde vi trekant, etterpå jeg dro hjem til kjæresten min og la meg ved siden av ham. Og angrer ikke. jeg har ikke sårlig samvittighet engang. Og nei, forholdet mellom meg og min eks kommer ikke til å vare. Anonymous poster hash: 0bc4f...e79
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2014 #30 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Jeg hadde kanskje med meg tre esler med matsekker slengt over ryggen. Det var penger jeg tydeligvis trengte, og det trenger ikke engang å være penger til meg selv. Det er ikke engang sikkert at det er jeg selv som er i nød, men at jeg raner for å redde andres liv og helse. Anonymous poster hash: 9567a...f48 La meg spørre av genuin interesse, AB. Har du noengang vært i et langvarig forhold til et annet menneske? Har du vært der når gløden avtar og hverdagene kommer? Har du vært der noen gang? Du sier du er singel. Du har aldri vært utro, - fint det. Vet du en av de menn du en eller annen gang i ditt liv har knullet også hadde et forhold på hjemmebane? Og hvis så... hva gjør så det deg til? Du trenger ikke svare.... bare tenk. Tenk hardt og krafig, - og så kan du tenke på det du har slengt ut av deg i denne tråden. - ingen hakker hodet av deg om du etterpå kommer og forteller at du kanskje tok litt feil eller var litt for rask og dømmende. Endret 24. juni 2014 av pinar 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #31 Skrevet 24. juni 2014 La meg spørre av genuin interesse, AB. Har du noengang vært i et langvarig forhold til et annet menneske? Har du vært der når gløden avtar og hverdagene kommer? Har du vært der noen gang? Du sier du er singel. Du har aldri vært utro, - fint det. Vet du en av de menn du en eller annen gang i ditt liv har knullet også hadde et forhold på hjemmebane? Og hvis så... hva gjør så det deg til? Du trenger ikke svare.... bare tenk. Tenk hardt og krafig, - og så kan du tenke på det du har slengt ut av deg i denne tråden. - ingen hakker hodet av deg om du etterpå kommer og forteller at du kanskje tok litt feil eller var litt for rask og dømmende. Mitt lengste forhold varte i to år, det er i grunn et langvarig forhold. Ja, jeg har opplevd at forhold skranter litt, er en grunn til at jeg har avsluttet ting (har tilgode å bli dumpet av en kjæreste). Spørsmålet i neste avsnitt er kanskje toppen av dumskap i denne tråden. Kanskje har noen av mine sex-partnere vært i forhold med andre da vi hadde sex. Det betyr ingen verdens ting når jeg ikke vet om det. Alt i alt et snodig innlegg, men jeg kunne jo svare på det du spør om. Virker bare litt waste siden du egentlig ikke fikk fram noe poeng. Anonymous poster hash: 9567a...f48
dillyduzit Skrevet 24. juni 2014 #32 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Hva pokker gir deg retten til å kalle andre mennesker for søppel?Alle mennesker har verdi, og alle gjør feil opp gjennom tiden. Du vet heller ikke hva som ligger bak utroskapet, så jeg synes du hadde gjort et klokere valg ved å holdt fingrene av tastaturet, så du slapp å bli sett på som mindre intelligent. Alle mennesker har en verdi og alle gjør feil, det er riktig. Men når du mister verdien for et annet menneske og velger å gjøre en feil, da blir saken noe annet. Endret 24. juni 2014 av pinar 3
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2014 #33 Skrevet 24. juni 2014 Mitt lengste forhold varte i to år, det er i grunn et langvarig forhold. Ja, jeg har opplevd at forhold skranter litt, er en grunn til at jeg har avsluttet ting (har tilgode å bli dumpet av en kjæreste). Spørsmålet i neste avsnitt er kanskje toppen av dumskap i denne tråden. Kanskje har noen av mine sex-partnere vært i forhold med andre da vi hadde sex. Det betyr ingen verdens ting når jeg ikke vet om det. Alt i alt et snodig innlegg, men jeg kunne jo svare på det du spør om. Virker bare litt waste siden du egentlig ikke fikk fram noe poeng. Anonymous poster hash: 9567a...f48 Poenget kom da både klart og tydelig frem synes jeg. Du er singel, ditt lengste forhold varte i 2 år (det er i ærlighetens navn ikke noe lagt forhold), du dumpet ham da det ikke var like spennende lenger. Og du blåser en lang marsj i om du selv knuller rundt med søpplmennesker... for det er jo det du definerer dem som de som ikke har tillatelse seg i mellom til å leke ut deler av sin seksualitet utenfor rammen av tosomhet. Tror det var det meste som trengs sies i denne tråden jeg nå. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #34 Skrevet 24. juni 2014 Poenget kom da både klart og tydelig frem synes jeg. Du er singel, ditt lengste forhold varte i 2 år (det er i ærlighetens navn ikke noe lagt forhold), du dumpet ham da det ikke var like spennende lenger. Og du blåser en lang marsj i om du selv knuller rundt med søpplmennesker... for det er jo det du definerer dem som de som ikke har tillatelse seg i mellom til å leke ut deler av sin seksualitet utenfor rammen av tosomhet. Tror det var det meste som trengs sies i denne tråden jeg nå. At 2 år ikke er langvarig i dine øyne skyldes at du er temmelig gammel. Hvis jeg f.eks. er 25 (som jeg ikke er), så er 2 år et langvarig forhold. Jeg vil kalle alt over 6 mnd for langvarig. Da har man rukket å kjenne hverandre ganske godt, i hvert fall hvis man henger sammen omtrent hver dag. Jeg unngår å ligge med mennesker som jeg vet er i et forhold, det er alt som betyr noe når jeg ikke har noe fast opplegg på gang akkurat nå. Tenk deg om. Anonymous poster hash: 9567a...f48 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2014 #35 Skrevet 24. juni 2014 Men, springe rundt og kalle andre for søppelmennesker... det mener du at du kan gjøre? 2 år er ikke engang tiden det tar for den rosa forelskesboblen å bli ltt svakere det. I min verden har du såpass alvorlige mangler i praktiske erfaringer at dine påstander om folk som har vært utro... de påstandene faller på sin egen urimelighet. I rest my case. Og 'yepp' jeg er definitvt både fysisk og mentalt adskillig eldre enn deg. 3
Tarsan97 Skrevet 24. juni 2014 #37 Skrevet 24. juni 2014 Er ikke utro....men leser i linker om hva det er. Hovedsakelig sier psykologene og sexologene att menn "brenner ut" etter viss tid sexuelt. De er ikke laget for å ha sex med samme person i åresvis.. For kvinner handler det ofte om følelser. det gjør det nesten aldri for menn, de vil helst slippe følelser i det hele. de vil bare ha sexen. http://www.sidesprang.no/utroskap
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #38 Skrevet 24. juni 2014 Jeg vet det ikke er noen unnskyldning, men for meg ble det sexmangel som til slutt gjorde at jeg gikk over streken. Etter å ha forsøkt å få mannen mer aktiv i senga i en årrekke, ga jeg til slutt opp. Vi hadde sex 1-2 ganger i måneden, og da var det åpenbar "pliktsex" fra hans side fordi jeg maset sånn. Var null innlevelse og det er jo en gåte hvordan han klarte å få ereksjon.... På dette tidspunktet hadde vi barn i brytningsperioden, dvs. 1 gutt på 12, to jenter på 14 og 16 år. Jeg bestemte meg for å bli det sexløse ekteskapet frem til barna ble voksne for å spare dem for en opprivende skilsmisse. Samtidig var lengselen etter sex så stor, at når sjansen bød seg, var jeg ganske lett å be for å si det slik. Jeg planla ikke å være utro, jeg så for meg noen år uten sex for så å finne meg enn ny sexpartner når barna var voksne og jeg hadde skilt meg fra han. Da minstegutten var 17 skilte vi lag, og jeg har i dag en fantastisk samboer som matcher mine seksuelle behov, og vel så det, hehe.... Jeg var en god del utro på slutten av mitt forrige ekteskap, stort sett med den samme mannen, men hadde også sex med 3-4 andre i løpet av de 4 årene dette pågikk. Min eks vet ikke noe om dette den dag i dag, og vil aldri få vite noe om det. Jeg er selvsagt ikke utro mot min nye samboer da jeg får dekket mine seksuelle behov til det fulle med han. Som sagt, ingen unnskyldning, men en forklaring Anonymous poster hash: a0f4f...276 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #39 Skrevet 24. juni 2014 Fordi dama var ei jævla fitte, pulte en kollega av henne for å ta igjen på at hun sprika for andre, så pælma jeg henne ut. Det var en vanvittig befrielse.Anonymous poster hash: 45145...744
Chifru Skrevet 24. juni 2014 #40 Skrevet 24. juni 2014 Alle mennesker har en verdi og alle gjør feil, det er riktig. Men når du mister verdien for et annet menneske og velger å gjøre en feil, da blir saken noe annet. Såklart, det blir noe helt annet når en person velger å gjøre en feil på den måten. Men som jeg sa, så vet ikke AB noe om hva som ligger bak utroskapet. Synes fortsatt det er feil å kalle andre mennesker for søppel for valgene de tar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå