Gå til innhold

Hvorfor var du utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

1 uke, 1 mnd, eller 1år. Er du i et forhold så er du i et forhold. Skal ikke gå rundt å ligge med andre da.

Hvorfor være sammen med noen du ikke har ekte følelser for da? Kan ikke ha vert så veldig forelsket i han når du var dødsforelsket i en annen? Hvorfor gjorde du det ikke bare slutt før du lå med en annen? Er jo så enkelt..

Det er veldig enkelt når to personer er sammen og eier hver sin leilighet, har separat økonomi samt ingen barn. Det er ikke like enkelt å si takk for seg når to liv er vevet sammen kanskje på feil måte. Og kanskje den ene har psykisk knekt den andre. Verden er ikke alltid enkel, og dersom alle har den holdningen du har så er det enkelt for noen psykopater å ta kontroll over en naiv og svak motpart som ikke ønsker eller tør å bryte med det som er politisk korrekt.

Endret av OlaP
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja. Phew... men spermtøs var likevel et stygt uttrykk da..

Det er som regel jenta selv som ønsker å være "ei spermtøs" i de tilfellene, og hun bruker nok det uttrykket der selv i de situasjonene . ;)

Skrevet

1 uke, 1 mnd, eller 1år. Er du i et forhold så er du i et forhold. Skal ikke gå rundt å ligge med andre da.

Hvorfor være sammen med noen du ikke har ekte følelser for da? Kan ikke ha vert så veldig forelsket i han når du var dødsforelsket i en annen? Hvorfor gjorde du det ikke bare slutt før du lå med en annen? Er jo så enkelt..

Dette er vell en vanlig uting blant damer og kvinner. Mange av dem inngår et partnerskap kun pga de ønsker tryggheten.

Gjest BræikingBæd
Skrevet

Finnes mennesker, mange av dem og, som klarer ha ekte følelser for flere.

Får litt inntrykk av at dette greiene med vurdering av hvor ekte en følelse er kommer fra noen som har behov for å distansere seg fra personen som var utro. Selv om det absolutt finnes en hel rekke som er utro på grunnlag av manglende følelser/behov for å komme seg videre.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Men nå må ikke utroskap bli en vanlig ting da for det om mennesker har følelser for flere, går han å holde seg til en partner. Ikke flere på en gang. Er jo bare ekkelt. For det om noen godtar det så er det fortsatt mange som mener det er utilgivelig. Å det er fortsatt helt idiotisk å være sammen med noen man ikke har de ekte følelsene for (bare for å være sammen med noen), og så være utro med noen andre. Da er det vel bedre å være singel, og kunne ligge med hvem de vil og så mange de vil uten å være i et forhold med de?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men nå må ikke utroskap bli en vanlig ting da for det om mennesker har følelser for flere, går han å holde seg til en partner. Ikke flere på en gang. Er jo bare ekkelt. For det om noen godtar det så er det fortsatt mange som mener det er utilgivelig. Å det er fortsatt helt idiotisk å være sammen med noen man ikke har de ekte følelsene for (bare for å være sammen med noen), og så være utro med noen andre. Da er det vel bedre å være singel, og kunne ligge med hvem de vil og så mange de vil uten å være i et forhold med de?

jeg er enog med deg. Samtidig innser jeg at mennesker er svake og lett faller for fristelser. Tror de fleste utroskap ikke er planlagt. Tror det er en spontan handling man gjør når man er på rett sted til rett tid. Og det er og en lett fristelse å falle for i et allerede kanskje skrantende forhold.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff så trist at der er blitt så lett å være utro, bare pågrunn av mangel på sex.. Gjør meg trist, håper at jeg aldri for oppleve noe sånt.

"Bare" pga mangel på sex"?

Jeg har aldri vært utro å kommer ikke til å være det heller, men vi menn er "gjennomsnittlig" mer sexfikserte enn kvinner. Dere vil ha komplimenter, gaver, romantiske handlinger for å føle dere elsket kontra oss menn som nøyer oss fint med "bare" en runde i køya. Det er sånn vi lettere føler oss elsket! Hvertfall jeg. Så jo det er vemnelig at folk er utro pga dette, men da må du se litt på vedkommnes side av saken. Å bli avvist gang på gang av personen som liksom "elsker" deg er jo ikke gøy. Selvtilliten til menn går den også vet du. Jeg er ikke for utroskap i det hele tatt, og det er ikke lov i henhold til allmenn viten om "reglene for et normalt forhold" men det at det "bare" er pga mangel på sex må du huske på at det er mange kvinner som er utro fordi elskeren er mye mer romantisk enn gubben. Ser du hva jeg mener?

Anonymous poster hash: bb313...551

Skrevet

Nå skrev jeg jo at jeg var forelsket i han uten å innse det, før det var for sent.. Vet at jeg var dum som gjorde det, å idag kunne jeg aldri funnet på å tenke på det en gang. Men nå var jeg jo nettopp fylt 15 år da, hvor langt tenker man til en hver tid da?

Å ikke gikk jeg rundt å lå med alle heller, det skjedde èn gang og jeg gjorde det slutt med en gang jeg møtte han igjen, uten å si et eneste ord om hvorfor.

Skrevet

"Bare" pga mangel på sex"?

Jeg har aldri vært utro å kommer ikke til å være det heller, men vi menn er "gjennomsnittlig" mer sexfikserte enn kvinner. Dere vil ha komplimenter, gaver, romantiske handlinger for å føle dere elsket kontra oss menn som nøyer oss fint med "bare" en runde i køya. Det er sånn vi lettere føler oss elsket! Hvertfall jeg. Så jo det er vemnelig at folk er utro pga dette, men da må du se litt på vedkommnes side av saken. Å bli avvist gang på gang av personen som liksom "elsker" deg er jo ikke gøy. Selvtilliten til menn går den også vet du. Jeg er ikke for utroskap i det hele tatt, og det er ikke lov i henhold til allmenn viten om "reglene for et normalt forhold" men det at det "bare" er pga mangel på sex må du huske på at det er mange kvinner som er utro fordi elskeren er mye mer romantisk enn gubben. Ser du hva jeg mener?

Anonymous poster hash: bb313...551

Hehe, ja, sant det:) Men da går det eventuelt ann å ta opp problemet, før man går og gjør ting verre. Eller man kan slå opp først. Ikke tråkke på noen ved å være utro mot han/hun fordi han/hun ikke gadd å si ifra.

Skrevet

Har virkelig utroskap blitt så vanlig og akseptert?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Har aldri opplevd det...men om jeg hadde, ville det knust meg fullstendig og jeg ville aldri være istand til å elske en ny dame igjen tror jeg. Fyameg for et svik det ville vært :(

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har aldri opplevd det...men om jeg hadde, ville det knust meg fullstendig og jeg ville aldri være istand til å elske en ny dame igjen tror jeg. Fyameg for et svik det ville vært :(

nå overdriver du da. Fins verre svik enn å bare ha pult noen. Det verste sviket er å ha et helt forhold bak din rygg for så å gjøre det slutt å kaste deg ut fordi han skal flytte sammen med elskerinnen..
Gjest HarryDotter
Skrevet

nå overdriver du da. Fins verre svik enn å bare ha pult noen. Det verste sviket er å ha et helt forhold bak din rygg for så å gjøre det slutt å kaste deg ut fordi han skal flytte sammen med elskerinnen..

Ja når jeg tenker meg om ville det vært værre. Jeg har vært heldig og aldri opplevd noe sånt, så har sluppet å tenke så mye på det. Problemet ville uansett vært om dama hadde innrømmet å ha pult noen bak min rygg, ville jeg aldri fått fred med om hun lyver om det eller ikke. Om hun puler bak min rygg, så kan det hende hun lyver og sier det bare var "ett kjapt knull" også...Hva vet jeg da om hun har hatt et forhold i lang tid? Huff å huff! Blir deppa bare å tenke på det.. :(

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja når jeg tenker meg om ville det vært værre. Jeg har vært heldig og aldri opplevd noe sånt, så har sluppet å tenke så mye på det. Problemet ville uansett vært om dama hadde innrømmet å ha pult noen bak min rygg, ville jeg aldri fått fred med om hun lyver om det eller ikke. Om hun puler bak min rygg, så kan det hende hun lyver og sier det bare var "ett kjapt knull" også...Hva vet jeg da om hun har hatt et forhold i lang tid? Huff å huff! Blir deppa bare å tenke på det.. :(

jeg tenker litt sånn da at det er bedre om vedkommende sier det selv enn at man får høre det fra andre... da hsr man illefall grunn til å tro at dette er en person som juger og sniker
Gjest HarryDotter
Skrevet

jeg tenker litt sånn da at det er bedre om vedkommende sier det selv enn at man får høre det fra andre... da hsr man illefall grunn til å tro at dette er en person som juger og sniker

Ja godt poeng. Å gå rundt å ikke få vite er værst. Da er det veldig mye bedre om dama hadde kommet rett bort og vært ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ei kjæreste som var utro. Tok aldri hevn, gjorde det bare slutt med henne. Så hun er glemt for lenge siden. Hadde aldri klart å vert utro selv uansett hvor kåt jeg er. Eneste e er kåt på er hun jeg er sammen med nå så.. Fuck utroskap. Tenk den skyldfølelsen jeg måtte levd med etterpå. Tydligvis ikke alle som får skyldfølelse? Men jeg hadde fått. *GRØSS*

Jeg er rimelig sikker på at det meste av utroskap ikke blir begått av ren kåtskap. Grunnene bak er gjerne mer komplekse enn som så.

Anonymous poster hash: ed48a...e70

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det meste av utroskap ikke blir begått av ren kåtskap. Grunnene bak er gjerne mer komplekse enn som så.

Anonymous poster hash: ed48a...e70

Det er likevel INGEN grunn til å være utro uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvorfor var du utro mens du enda var i ett forhold? Ingen som tvang deg til å være utro så ikke skyld på partneren

Anonymous poster hash: 4a7d7...bdb

Fordi jeg var umoden. Å være trofast handler om modenhet.

Anonymous poster hash: 0bf5d...d68

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg etter 16 års sexløst ekteskap fant ut at dette var den beste løsningen for meg. Jeg fortalte det i ettertid til mannen min, og han har akseptert at jeg har behov han ikke greier å fylle. Jeg har derfor fått aksept for og ha en elsker nå i senere tid,så lenge jeg er diskret.

Dette ble redningen for vårt ekteskap. Redningen for at vi skal kunne være sammen. La barna få vokse opp i et hjem der vi fortsatt bor sammen.

Forholdet oss i mellom har også blitt bedre, da jeg ikke går rundt og er så frustrert lengre.

Anonymous poster hash: da973...1c9
AnonymBruker
Skrevet

Det var selvsakt et uhell jeg jogget rolig nedover en vei også datt jeg og havinet inni søstra henens som tilfeldigvis jogget oppover og falt bakover med beina spred........

Anonymous poster hash: 07806...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...