Gjest lurven Skrevet 24. juni 2014 #41 Skrevet 24. juni 2014 veldig lenge siden jeg var utro, men jeg antar at det hadde med umodenhet å gjøre
Gjest heihallo1998 Skrevet 24. juni 2014 #42 Skrevet 24. juni 2014 Fylla har skylda Dro på fest, ble dritings og hadde ikke kontroll, gikk gjennom en litt kjip periode i forholdet og da en snill og kjekk fyr uheldigvis var på feil sted til feil tid skjedde det som skjedde. Har enda ikke fortalt det til typen, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Det betydde ingenting, det var bare en uheldig blanding av ulike faktorer.
Gjest BræikingBæd Skrevet 24. juni 2014 #43 Skrevet 24. juni 2014 At 2 år ikke er langvarig i dine øyne skyldes at du er temmelig gammel. Hvis jeg f.eks. er 25 (som jeg ikke er), så er 2 år et langvarig forhold. Jeg vil kalle alt over 6 mnd for langvarig. Da har man rukket å kjenne hverandre ganske godt, i hvert fall hvis man henger sammen omtrent hver dag. Jeg unngår å ligge med mennesker som jeg vet er i et forhold, det er alt som betyr noe når jeg ikke har noe fast opplegg på gang akkurat nå. Tenk deg om.Anonymous poster hash: 9567a...f48 2 år er ikke langvarig i mine øyne. Ikke at et 2årig pluss/minus forhold ikke kan bety og inneholde en hel del, men min erfaring er at det tar ganske mange år før man kan oppleve mange faser i en langvarig relasjon, utroskap eller ikke. Et forhold blir ikke satt på prøve som følge av hverdagen eller langvarige utfordringer etter få år. Men klart, mye kan jo skje- dog ikke nok til å virkelig se hva man ville vært i en langvarig relasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #44 Skrevet 24. juni 2014 Dere som har vert utro. Håper dere får eller har opplevd at partneren deres var utro mot dere også. For å få igjenn!! Utroskap er bare idioter som driver med og som ikke elsker kjæresten sin høyt nok. Utroskap er utilgivelig uansett og jeg kunne aldri tenkt meg å være utro mot dama mi. Da hadde jeg ALDRI tilgitt meg selv og levd med anger resten av livet. Dere er bare ekle som driver med andre når dere er i et forhold. ÆSJ! Måtte bare skrive det For jeg mener det. Grusomt ekkelt! Anonymous poster hash: 922ee...9ea 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #45 Skrevet 24. juni 2014 Er ikke utro....men leser i linker om hva det er. Hovedsakelig sier psykologene og sexologene att menn "brenner ut" etter viss tid sexuelt. De er ikke laget for å ha sex med samme person i åresvis.. For kvinner handler det ofte om følelser. det gjør det nesten aldri for menn, de vil helst slippe følelser i det hele. de vil bare ha sexen. http://www.sidesprang.no/utroskap Ehm... det der var vel ikke akkurat en side med vitenskapelig dokumentert informasjon. Det er jo en reklameside for et dating-side. "Meld deg inn nå og finn din sidesprang". Google translate-språket gjør også alt mye mer troverdig, hva? Anonymous poster hash: e617a...5aa 3
Blablaa Skrevet 24. juni 2014 #46 Skrevet 24. juni 2014 Av alle grunnene som fremstilles her, vil jeg ikke si mangel på sex var den verste. Neinei, men det var det de fleste skrev.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2014 #47 Skrevet 24. juni 2014 a Neinei, men det var det de fleste skrev. Stemmer nok det ja. Alikevel lurer jeg på om det kanskje for svært mange var slik at den manglende sex'en var konsekvensen av andre bakgrunnsårsaker. "Livet er ikke for amatører", i følge en venn av meg. Det er uten tvil særdeles korrekt... - hadde majoriteten av befolkningen vært swingers ville mange kriger og mye vondt vært unngått tror jeg. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2014 #48 Skrevet 24. juni 2014 For å ta igjen på dama som hadde oppsøkt eksen sin på byen og begynt å kline med han offentlig på utestedet de var på. Jeg fant det ut ved hjelp av en bekjent som tilfeldigvis var på samme utested uten at hun visste det. Et par uker senere var jeg med på gangbang i skauen med en voksen "spermtøs" og rundt 10 andre menn.Anonymous poster hash: 5c7ed...cf1 herregud voldtok dere henne? Og spermtøs?? Wtf?
Birdo Skrevet 24. juni 2014 #49 Skrevet 24. juni 2014 Dere som har vert utro. Håper dere får eller har opplevd at partneren deres var utro mot dere også. For å få igjenn!! Utroskap er bare idioter som driver med og som ikke elsker kjæresten sin høyt nok. Utroskap er utilgivelig uansett og jeg kunne aldri tenkt meg å være utro mot dama mi. Da hadde jeg ALDRI tilgitt meg selv og levd med anger resten av livet. Dere er bare ekle som driver med andre når dere er i et forhold. ÆSJ! Måtte bare skrive det For jeg mener det. Grusomt ekkelt! Anonymous poster hash: 922ee...9ea Har faktisk opplevd det, både før og etter jeg selv var det. Men det var da i forhold som hadde vart en god stund med mye følelser involvert.. Greit jeg var utro, men føler da virkelig ikke at det var en så big deal, da vi kun hadde vært sammen i 1 mnd og vi var sammen et par timer hver dag i hverdagene. Han vet heller ingenting om det, og lever i den tro at vi rett og slett bare ikke passet sammen. Har alltid vært imot utroskap, men sånn går det når man blir sammen med noen når man egentlig er dødsforelsket i en annen uten å ville innse det.. Kunne foreksempel aldri vært utro med samboeren min, og det visste jeg allerede samme sekund jeg møtte han.
Gjest Regnstorm Skrevet 24. juni 2014 #50 Skrevet 24. juni 2014 Mitt sidesprang ga meg bekreftelsen jeg trengte for å komme meg ut av et forhold som hadde brutt meg helt ned, bestående av både psykisk vold, kontrollerende atferd, utroskap og sexpress på grensen til voldtekt. Det var ikke en bevisst tanke der og da, for da trengte jeg bare kroppskontakt og bekreftelse fra noen som var glad i meg (hadde sex med en nær venn av motsatt kjønn), men det var det som ga meg styrken og motet til å bryte ut av relasjonen som skadet meg. Det er på ingen måte noe jeg er stolt av, og det er sikkert mange og sunnere måter jeg kunne håndtert situasjonen på, men der og da var jeg svært lavt nede, og har nok ikke vært så svak verken før eller etter. Ser ikke på sannsyligheten for at jeg er utro igjen som spesielt høy, men jeg har lært nok til å aldri si aldri. 4
Birdo Skrevet 24. juni 2014 #51 Skrevet 24. juni 2014 Mitt sidesprang ga meg bekreftelsen jeg trengte for å komme meg ut av et forhold som hadde brutt meg helt ned, bestående av både psykisk vold, kontrollerende atferd, utroskap og sexpress på grensen til voldtekt. Det var ikke en bevisst tanke der og da, for da trengte jeg bare kroppskontakt og bekreftelse fra noen som var glad i meg (hadde sex med en nær venn av motsatt kjønn), men det var det som ga meg styrken og motet til å bryte ut av relasjonen som skadet meg. Det er på ingen måte noe jeg er stolt av, og det er sikkert mange og sunnere måter jeg kunne håndtert situasjonen på, men der og da var jeg svært lavt nede, og har nok ikke vært så svak verken før eller etter. Ser ikke på sannsyligheten for at jeg er utro igjen som spesielt høy, men jeg har lært nok til å aldri si aldri. Uff, hørtes ikke kjekt ut Det viktigste er at du kom deg vekk, uavhengig av hvordan! 1
Gjest BræikingBæd Skrevet 24. juni 2014 #52 Skrevet 24. juni 2014 Mitt sidesprang ga meg bekreftelsen jeg trengte for å komme meg ut av et forhold som hadde brutt meg helt ned, bestående av både psykisk vold, kontrollerende atferd, utroskap og sexpress på grensen til voldtekt. Det var ikke en bevisst tanke der og da, for da trengte jeg bare kroppskontakt og bekreftelse fra noen som var glad i meg (hadde sex med en nær venn av motsatt kjønn), men det var det som ga meg styrken og motet til å bryte ut av relasjonen som skadet meg. Det er på ingen måte noe jeg er stolt av, og det er sikkert mange og sunnere måter jeg kunne håndtert situasjonen på, men der og da var jeg svært lavt nede, og har nok ikke vært så svak verken før eller etter. Ser ikke på sannsyligheten for at jeg er utro igjen som spesielt høy, men jeg har lært nok til å aldri si aldri. Så kan man jo spørre seg om psykisk/ vold/kontroll og sexpress på grense til voldtekt er å være "tro" eller overhodet medmenneskelig mot sin partner(svaret er selvsagt nei). Jeg personlig ser ikke det å finne styrke hos noen andre til å redde sitt eget liv skal ansees for å være en svak handling. Det var vel ikke de seksuelle handlingene alene som bidro til det, det var vel mer at noen var der for deg(?). Poenget mitt generelt er vel at jeg synes det er utrolig mye som forventes å skulle aksepteres i forhold(fravær, manglende kommunikasjon, ingen sex, tilsidesettelse ifht jobb/fritid hva enn, manglende vilje til å jobbe positivt for forholdet, manglende vilje til igrunnen det meste) - men sex utenfor forholdet? Nei, det er grusomt gitt. Ser ikke helt hvorfor alt annet som kan gå skeis i relasjoner aldri reflekteres over og møte i nærheten av samme krav fra omverden. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #53 Skrevet 24. juni 2014 Flott at pusens innlegg blir stående mens når hun får svar på tiltale så slettes det med en gang. Pusen var moderator tidligere? Anonymous poster hash: 9567a...f48 1
Tba Skrevet 24. juni 2014 #54 Skrevet 24. juni 2014 Er ikke utro....men leser i linker om hva det er. Hovedsakelig sier psykologene og sexologene att menn "brenner ut" etter viss tid sexuelt. De er ikke laget for å ha sex med samme person i åresvis.. For kvinner handler det ofte om følelser. det gjør det nesten aldri for menn, de vil helst slippe følelser i det hele. de vil bare ha sexen. http://www.sidesprang.no/utroskap For noe tull, syns du burde ha noe mer kildekritikk. 1
Tarsan97 Skrevet 26. juni 2014 #55 Skrevet 26. juni 2014 Ehm... det der var vel ikke akkurat en side med vitenskapelig dokumentert informasjon. Det er jo en reklameside for et dating-side. "Meld deg inn nå og finn din sidesprang". Google translate-språket gjør også alt mye mer troverdig, hva? Anonymous poster hash: e617a...5aa Linken er ikke for og forklare fenomenet. Den er for å vise att nå er det så vanlig att de har egne datingsider for dem som vil leve det ut.
Tarsan97 Skrevet 26. juni 2014 #56 Skrevet 26. juni 2014 For noe tull, syns du burde ha noe mer kildekritikk. Det er ikke tull. Jeg farer nesten aldri med tull, Jeg er mann selv og det er kilde nok i lang tid fremover for deg.
Timza Skrevet 26. juni 2014 #57 Skrevet 26. juni 2014 herregud voldtok dere henne? Og spermtøs?? Wtf? "Gangbang" er bare et begrep som brukes der ei jente/kvinne ønsker å ha sex med mange menn samtidig. Altså at han "var med på en gangbang". Uttrykket "spermtøs" er det både kvinner og menn som bruker.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 26. juni 2014 #58 Skrevet 26. juni 2014 Har hatt ei kjæreste som var utro. Tok aldri hevn, gjorde det bare slutt med henne. Så hun er glemt for lenge siden. Hadde aldri klart å vert utro selv uansett hvor kåt jeg er. Eneste e er kåt på er hun jeg er sammen med nå så.. Fuck utroskap. Tenk den skyldfølelsen jeg måtte levd med etterpå. Tydligvis ikke alle som får skyldfølelse? Men jeg hadde fått. *GRØSS*
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juni 2014 #59 Skrevet 26. juni 2014 "Gangbang" er bare et begrep som brukes der ei jente/kvinne ønsker å ha sex med mange menn samtidig. Altså at han "var med på en gangbang". Uttrykket "spermtøs" er det både kvinner og menn som bruker. åja. Phew... men spermtøs var likevel et stygt uttrykk da..
Gjest SoccerPlayer Skrevet 26. juni 2014 #60 Skrevet 26. juni 2014 Har faktisk opplevd det, både før og etter jeg selv var det. Men det var da i forhold som hadde vart en god stund med mye følelser involvert.. Greit jeg var utro, men føler da virkelig ikke at det var en så big deal, da vi kun hadde vært sammen i 1 mnd og vi var sammen et par timer hver dag i hverdagene. Han vet heller ingenting om det, og lever i den tro at vi rett og slett bare ikke passet sammen. Har alltid vært imot utroskap, men sånn går det når man blir sammen med noen når man egentlig er dødsforelsket i en annen uten å ville innse det.. Kunne foreksempel aldri vært utro med samboeren min, og det visste jeg allerede samme sekund jeg møtte han. 1 uke, 1 mnd, eller 1år. Er du i et forhold så er du i et forhold. Skal ikke gå rundt å ligge med andre da. Hvorfor være sammen med noen du ikke har ekte følelser for da? Kan ikke ha vert så veldig forelsket i han når du var dødsforelsket i en annen? Hvorfor gjorde du det ikke bare slutt før du lå med en annen? Er jo så enkelt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå