Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå vet jeg jo ikke utgangspunktet ditt, men synes absolutt det ser ut som en liten babymage ja! Den er jo en "rett bue" nede på magen, under navlen, som er der en babymage ville vært rundt uke 20! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wiooom, da er jeg ikke bare tjukk lenger!!! :danse: tjukk MED babymage! :fnise:

Og bare vent, snart popper den skikkelig ut!! :) Hos meg så jeg sinnsykt stor forskjell fra uke 21 til 23! Nesten groteskt mye forskjell. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fortere med magen nå ja :) Men husk at ikke alle får diger mage, så ikke bli skuffet om det skjer deg, eller om du er en av de som får "for stor" mage :gravid:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fortere med magen nå ja :) Men husk at ikke alle får diger mage, så ikke bli skuffet om det skjer deg, eller om du er en av de som får "for stor" mage :gravid:

Sant det! Jeg hadde en "passelig" mage, altså hverken "for stor" eller "for liten", mens en venninne av meg får helt enorm gravidmage. Hun er en mnd unna termin med andremann nå, og er kjempebekymret for å bli enda større. :P Det ser virkelig ut som at hun er langt over termin allerede. Men hun har nok en stor baby plus mye fostervann.

Gravidmager kan være veldig forskjellige ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det! Jeg hadde en "passelig" mage, altså hverken "for stor" eller "for liten", mens en venninne av meg får helt enorm gravidmage. Hun er en mnd unna termin med andremann nå, og er kjempebekymret for å bli enda større. :P Det ser virkelig ut som at hun er langt over termin allerede. Men hun har nok en stor baby plus mye fostervann.

Gravidmager kan være veldig forskjellige ja!

Ei venninne av meg hadde kun for mye forstervann (babyen var litt liten) fordi det var noe feil med produksjonen, og det var ikke bare litt for mye, det var enormt. Så ut som at hun var høygravid med tvillinger en mnd før termin, når hun fødte. Min var og sånn passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg får noen giiiiigamage nei, men littegrann er jo koselig! :nigo: Nå skal jeg vaske litt på badet tenkte jeg, ikke noe storrengjøring, men støvsuging og tørking av støv. Så får mrdior ta resten. flylady-listene motiverer i dag :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi, her har det skjedd mye siden jeg fulgte prøverdagboken din for hundre år siden (eller halvannet :P )G

Gratulerer med bebis i magen! Og så fin babymage du har fått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at det var så koselig når andre kunne se magen. F.eks på butikken fikk jeg masse smil fra fremmede, spesielt fra eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja signerer Yesterday. Når kulen er blitt skikkelig fremtredende så får man en del smilende blikk. Og når man er diger og ser dritt lei ut, så får man mange medlidende blikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...