Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså: deres aller aller aller siste konsert var i Stavanger. Jeg var på konserten i Bergen i august noen uker før.

Ellers er jeg også i "Evig pint" og "Ompa til dør" verdenen.

Jeg husker første gang jeg fikk forklaring på alle navnene (Fredrik Meltzer, Dr. Mowinckel, osv) de bruker i sangene (det er gatenavn i Bergen - i nærheten an Universitetet) så ble jeg litt sånn ekstra fan :)

Ser på den nå! :ler: Nehei? Så gøy! Alt man ikke vet, altså. Jeg er enda skikkelig trist for at jeg ikke kom meg på "Sonny" da de spilte den. Var fattig vgs-student på den tida.. JEG VIL SE DEN!!

Altså, jeg liker ikke jobben din fordi du må stå alene hele dagen, og du ikke får matpause. Ellers har jeg ikke noe å si på selve jobben :P

Fikk forresten brukt gavekortet du var så snill å gi meg på kakestæsj i søsterbutikken :nigo: Bokstav- og tallutstikker til fondant/marsipan :jepp: Sånn ift jobben din :P

Håper jeg ikke outa noe nå? :ninja:

Hehehe, skjønte det daa! :lol: Ah, naaais!!! Det er gudd! Var det jeg trodde det kom til å bli brukt på :nigo:

:fnise: Jeg så de på en gratiskonsert i Harstad for mange år siden

Heldiggris! Jeg vil se de igjeeen!

Jeg drikker å p max ikveld

:5:

Litt sent ute, men hurra for 20+1! :hoppe:

Hurra for lille som er halvferdig! :ler2:

Whaaaaaaat er du over halvveis!!!!! ❤

Ikkeee oooover, men akkurat :reise::hjerte:

Hurra foe halvveis! :hoppe:

Yeeei, taaakkk :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis! YEI! Feiret dagen med å kjøre til hjemkommunen for å lete etter pusi og sende mrdior på fjelltur. Han var borte i fire timer, og i fire timer vandret jeg langs veien i bygda, ringte på ALLE hus og viste bilde av pusi, la igjen savnet-lapp med nr mitt og beskrivelse + bilde av pusi på. Jeg er sliiiiten i beina! Er et stykke å gå altså. MEN! Det var ikke helt resultatløst. To av husene jeg ringte på hadde sett henne (ikke huset da, men dere skjønner!) og begge hadde sett henne i forrige uke. Passet på å spørre at pusen ikke hadde hvite poter, for det er det en annen pus som har, men nei, det var en liten, nett, svart katt med hvitt i brystet, veldig smidig og rask. DET ER JO MI PUSI! Vet ikke om noen andre som har sånn katt der borte! :strix: DEILIG med resultater! Selv om vi for tredje gang kjørte hjem uten pusi i buret. Har ikke grått i dag, og det er også litt fint.

Men herregud. Det første huset jeg ringte på... Dama hadde ikke sett pusi, men hun skulle stille spørsmål til universet når hun la seg i kveld.. og spørre om pusi levde og hvor hun hadde gått :roll: Ikke noe stygt ment mot de som tror på slike ting, men jeg er litt tvilende, iallefall når du er 50 år og innrøykt i det skitne huset ditt :ler: Såeee, jaa... Dagens koseligse opplevelse kom iallefall da jeg ringte på hos ei gammel, søt dame. Ikke noe svar, så da gikk jeg, men hun var i hagen og plukka rips, så hun vinka meg bort. Jeg viste henne bilde av pusi og forklarte, og hun hadde vært der på TORSDAG!!! Hun hadde kosa med hun dama, og gnikka seg mot beina på henne. Såå fiint!! :strix: Prata lenge med henne, og ble til slutt bedt inn på kaffe. Takka jo ja :ler: Veldig, veldig koselig! Jeg har faktisk litt troen igjen nå!!! PUSI ER OBSERVERT, I LEVENDE LIVE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten på Kaizers-konsert i Tønsberg for leeenge siden :opplyser: Det var rågøy!

'Konsert med Kaizers har en egen atmosfære! Og den er best i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du må ta en alvorsprat med pusi når hun kommer til rette, om lojalitet og det å ikke ta imot godis fra fremmede og sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig da å bli invitert inn, gamle damer er ofte koselig :) Ikke alle selvsagt :fnise: Og supert at hun har sett pusi! :hoppe: Håper hun ringer deg i dag med pusi på fanget! Eller hun der synske dama :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...