Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Åååh, så hyggelig med guttebebis! :hoppe:

Det blir med ett lettere å se det for seg, når du kan tenke "han" eller "hun" i stedet for "den"...

Og terminen er jo bare et røft anslag uansett. Mine rakkerunger har i alle fall ikke giddet å være snille og holde seg til planen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min termin stemmer heller ikke med når han ble unnfanget, men de måler jo størrelsen hans og hvordan han vokser, så slik sett så stemmer jo UL-mål mer fordi det er slik han er utviklet!

(Og det var helt greit, for dems termin var før min :fnise: men menstermin er fortsatt tidligst da!)

.. DU må jo handle på nextdirect.com , såå mye fint. og billig (obs på toll.. jeg har ikke fått det når jeg har handlet der, men det er jo utenlands såååe)... jeg må jo kjøpe ALT.. det er ingenting å arve i min 100 % jentefamilie! :nigo:

Men assaaa, jeg er jo så vandt til å ha ukesskifte på lørdager!!! Kommer ALDRI til å bytte ticker assa, bare ha ukesskifte to ganger i uka :plystre: SÅ MYE FINT DE HAR! Og Zara! Så deilig å kunne velge "gutt" nå !

Guttenavn er det vi sliter med. Så om jeg har rett i at vi får en gutt så er jeg spent på om vi blir enig.

Det var det eneste vi hadde klart! Hehehe.

Sæd kan også leve noen dager inni livmora om forholdene er bra nok, og vente på ett egg ;) Men som de andre sier så ser de på UL hvordan babyen er her og nå :)

Jaja, var bare 4 dager, og jeg kommer til å jukse med dagene og tenke min termin :ler: (Selvfølgelig ikke i forhold til overtid osv, eller termin generelt, bare på appene mine og her inne... hehhe)

Jaja, ungen kommer når den kommer uansett :P

Fordelen med å forholde seg til den seineste terminen er at du kanskje har en sjangs til å føde "før tida" i stedet for å føle at du går skikkelig langt over ;)

Hehehe, er jo ikke den store forskjellen mellom 3 og 7.februar da, men det er bæsj! :lol:

Hurra for gutt :hoppendeglad:

Guttebabyer er fantastisk deilige, det vet jeg alt om :P

husker vi slet veldig med navn. Vi visste jo ikke på forhånd om det var gutt eller jente, så vi måtte jo finne på et til hvert kjønn. Jentenavn gikk kjempegreit, der fant mannen et som han likte, og jeg var enig med en gang. Guttenavn derimot var helt umulig. Bestemte oss ikke før vi var på sykehuset og Lo hadde kommet, jeg hadde navnet til Lo som favoritt, men mannen var sikker på at det var jente, så ha følte ikke behov for å finne guttenavn. Dermed fikk jeg bestemme når det viste seg at han tok feil :-D

Ja, hurrahurra!!! Guttenavnet her var klart, jentenavn er det verre med. Men, heter han Lo, eller er det en forkortelse? : )

Apropos navn: Hvis vi hadde fått jente, så hadde hun fått samme navn som deg, missdior! Ditt ordentlige navn altså ;)

Neheeei? Så koselig!! :hjerte: Tihi. ALLE på morssiden i familien min heter det. Var på slektstreff for noen år siden og annenhver person presenterte seg som missdior :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så hyggelig med guttebebis! :hoppe:

Det blir med ett lettere å se det for seg, når du kan tenke "han" eller "hun" i stedet for "den"...

Og terminen er jo bare et røft anslag uansett. Mine rakkerunger har i alle fall ikke giddet å være snille og holde seg til planen :fnise:

Ikke sant! Og nå sier vi navnet hans når vi snakkes om han, og jeg ber han ofte om å holde seg for ørene når jeg sier styggord.... :sjenert: Haha! Har lagt merke til at disse ungene aldri hører etter, uansett ;)

Jeg lurer veldig på navnet dere har funnet :sjenert:

:nigo:

Ja jeg lurer og ;) Vi klarte ikke å bli enig og sleit med å bli enig etter han ble født :P

:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hurrahurra!!! Guttenavnet her var klart, jentenavn er det verre med. Men, heter han Lo, eller er det en forkortelse? : )

Det er en forkortelse ja :Nikke:

Jeg er også spent på navnet dere har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg lurer også på navnet!!!!!!! jeg sier mitt hvis du sier ditt :plystre: eller......... :smoke:


JAAAA jeg vet!! Dagens zarafavoritter: revegenser, revejakke med øøøøører og revesparkebukse!!!
Eh. ja, så liker jeg rev da! Men jeg har ikke ett eneste plagg med rev på. Så synes han burde få det. Men, jeg skakke kjøpe noe mer :trist:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter mora di og det da? :)

Hehehe, neida, ikke ALLE da :ler: Men tanten til mamma het det, og oldemoren + tippoldemoren min het det. Og alle tremenningene mine :ler:

Det er en forkortelse ja :Nikke:

Jeg er også spent på navnet dere har valgt.

Daaa forstår jeg! Tenkte liksom.. jaja, Lo er sikkert bra det assa :sjenert: Ja, det er du veeel :nigo:

Ååååå jeg lurer også på navnet!!!!!!! jeg sier mitt hvis du sier ditt :plystre: eller......... :smoke:

JAAAA jeg vet!! Dagens zarafavoritter: revegenser, revejakke med øøøøører og revesparkebukse!!!

Eh. ja, så liker jeg rev da! Men jeg har ikke ett eneste plagg med rev på. Så synes han burde få det. Men, jeg skakke kjøpe noe mer :trist:

Ja, nå kan du lure :nigo: Men den bytteavtalen var jo ganske grei da... hmm... :nigo:

Jeg har DEN handlekurven satt opp til lillegutt, kom på over 3000 kroner, så mrdior bare NEI PLUKK UT MINST 2000 KRONER. Og jeg bare, men faen da. Har ikke bestilt noe enda da, må vente på lønn...

De revetingene var bare supersøte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har bare rast forbi, seriøst. Fredagen gikk jo seff med til jobb, men fikk en hyggelig overraskelse!! Vex kom innom med gave til Birger (ja, lillegutt :ler: ) Ei lue fra Joha med hals! Så fiin, og såå varm! Tusen takktakktakk til Vex :hjerte: Lørdagen gikk også til jobb, så råkjørte vi til svigers og svigermor henta ned eske etter eske med klær som mrdior hadde da han var liten. SÅ mye fint, og vi fikk ta med oss det vi ville :strix: Fant tilogmed hentesettet til mrdior, så det tok vi med oss slik at lillegutt kan bruke det når vi skal hjem fra sykehuset :hjerte:

Fant også en del sparkebukser og nesten ubrukte bodyer, en god del strikkeklær og to deilige ullgensere som bestemoren til mrdior har strikket. Og alt dette i strl 50-62! Tenk det a!

Gårsdagen var en skikkelig drittf*ttedag. Vi skulle egentlig gå to fjellturer siden vi manglet fire for å nå "målet", men jeg måtte gi meg etter en, og innså at jeg faktisk ikke kommer meg på de tre siste i år. Jeg ble utrolig kvalm og svimmel da vi gikk oppover på turen, og måtte sette meg flere ganger for å ikke svime av og spy. Drakk masse vann, og hadde spist to brødskiver til frokost så det stod ikke på matmangel den morgenen. Jeg klarte bare ikke, hele kroppen sa stopp! Brukte kjempelang tid opp, og jeg var helt kjørt da vi endelig nådde toppen. Det er et så jævlig stort nederlag, for "fjellet" er bare 330 m.o.h, og det er jo ingen tung tur egentlig. NEDERLAG. Satt lenge på toppen og gråt mine bitre tårer da jeg forstod at dette var den siste ordentlige fjellturen for i år. Det bare føltes.... så uendelig tomt og jævlig dårlig. Æsj :sukk: Fikk middag hos besteforeldrene til mrdior da, også fikk jeg dusja, så følte meg ikke så veldig ekkel.

Så, jeg satt i bilen i 1t30 min og ventet på mrdior som gikk tur nummer to. Snakka med mamma i en time nesten, og spilte candycrush. For et liv. Så kjørte vi for å lete etter pusi... Var ute og ropte og lette i godt over en time. Gikk opp og ned markene rundt huset, inn i skogen, over den andre marka, inn i alle naustene, inn i gamlehuset, ned mot havet, opp mot fjøsen.. Ropte og kisset, og gråt. Hun kom ikke. Jeg er så utrolig lei meg. Pusen min har vært borte i tre uker i dag. TRE UKER. Det er så lenge... Tror nesten hun har funnet seg et nytt hjem der borte, og at noen tar henne inn og gir henne mat eller noe. Skal ta meg en tur nedover denne uka hvis jeg får tid, og ringe på alle husene og spørre om de har sett henne..... Tror forresten at jeg snart er tom for tårer. Seriøst.

Dagen i dag er heller ikke særlig god. Har en dundrende hodepine og er sykt kvalm. Akkurat som i går. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hug: På slike drittdager så setter du deg ned i sofaen, ser på en god serie og spiser det du vil.
Du lager baby nå, så du trenger ikke pine deg opp på alle fjellturer. Det kan du gjøre senere.

Pusen kommer hjem når hun er ferdig med å utforske terrenget :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare der borte hun pleier å forsvinne? For da kan det jo være som du sier, at noen mater henne. Håper hun dukker opp snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...