Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!! :hjerte:

HURRA FOR GUUUUTTT!!!!!! (selv om jeg trodde jente!)
Nå kan våre gutter bli kompissjompiser!

Jaa, bestbuds! :danse:

Så herlig å se! Og jeg hadde rett, wohoo! Blir det shopping av blått og biler og traktorer og fly nå? :)

Har allerede lagt alt for mange ting i handlekurven på Zara... Digg å kunne snoke på babyklær og hake av for gutt :nigo:

Jeg VET jeg sa gutt et sted... :P Men jeg var ikke med på tippelisten. Så koselig!

Hva hadde du følt på selv ang kjønn?

Jeg var så sikker på at det var gutt i magen min at jeg sa "Hæ? Men jeg var så sikker på gutt" da jeg fikk vite det var jente. Jordmoren som tok UL på meg ble litt gretten og sa at jenter er bra de også. Måtte forklare henne da at det ikke var sånn at jeg håpte på gutt i stedet for jente, men at magefølelsen min hadde sagt at babyen på innsiden hadde tut. Jeg gikk helt automatisk og kikket på guttetøy, blått sengetøy og slikt... Hodet og hormoner som surra. Så for meg gikk det noen dager før jeg klarte å "forsone meg" med at det var jente jeg skulle ha. På tross av at jeg innerst inne har sett for meg et liv med flere døtre... snarere enn et liv som "multi-guttemamma"...

Men etter at vi fikk vite kjønn så føltes også ting litt mer ekte. Det var HUN. Ikke "Den". Navnedebattene våre ble litt mer aktuelle og shoppingen mye mer morsom!

Gratulerer med kommende odelsgut. ;)

Undsil! Jeg har vært en dårlig listemekker :cry3:

Jeg trodde først gutt, men så drømte jeg at jeg fikk jente, så da trodde jeg det litt. Men i bunn og grunn var jeg rimelig sikker på at vi fikk gutt :ler: Jordmoren vår ble også litt sur da jeg sa med masse humor at ååneei, nå blir mamma skuffa (siden alle i hele familien bare har gutter!). Hun glefsa at ALLE BARN ER LIKE MYE VERDT, og jeg bare joo, ehhehe. Helt enig i at det er litt mer ekte nå. Vi er tilogmed enige om navn nå. Så nå sier vi navnet hans :hjerte: Venter bare på lønn sånn at jeg kan shoppe!!!!

Takk :hjerte:

Gratulerer så mye, vakre du! Jeg var så sikker når det kom til kjønn når jeg var på ultralyd at når jordmor sa at det var en jente så så jeg på henne og svarte "ja, men det vet jeg da!" Hadde en sterk følelse på deg. Dior har guttebaby i magen. Sånn er det bare! Gratulerer så mye! <3

Tusen, tusen takk :hjerte: Så flink du er til å.. ha følelse? Hehe!!!

I så fall, kanskje bebisen min og gutten til MissDior blir schæster :fnise:

JAa, det hadde vært gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt drømte jeg at pusi kom på døra.. At hun hadde gått helt fra faren min og hit. Det var så ekte, og pelsen hennes var våt og lukta deilig. Jeg klemte henne og koste og nussa masse. Men så våkna jeg, og jeg er ordentlig nervevrak i dag. Vil at bebi skal komme hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jordmødre ofte kommer ut for vordrende foreldre som blir direkte skuffa over kjønnet, siden vi begge opplevde sånn reaksjon fra våre... I mitt tilfelle ble jeg bare paff. :P

Er nå ekstra glad for jenta, for alle andre svangre rundt meg i familie og vennekrets venter gutter eller har fått gutter. Så hun får litt ekstra oppmerksomhet. :P

Men så praktisk at det er masse gutter i familien da. Arve er økonomisk og gøy. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jordmødre ofte kommer ut for vordrende foreldre som blir direkte skuffa over kjønnet, siden vi begge opplevde sånn reaksjon fra våre... I mitt tilfelle ble jeg bare paff. :P

Er nå ekstra glad for jenta, for alle andre svangre rundt meg i familie og vennekrets venter gutter eller har fått gutter. Så hun får litt ekstra oppmerksomhet. :P

Men så praktisk at det er masse gutter i familien da. Arve er økonomisk og gøy. :P

Må jo være noe sånt, siden de er så kvasse på det temaet. Vi har som sagt baaaaare gutter... :P Gidder ikke arve, for de kjøper kun brukt, og når de kjøpte brukt til nummer 1, så bruker jo nummer 2 og 3 samme greia også. Alle klærne der er hullete, såee neeei. :ler:

Christian? :nigo:

Haha, neeei!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bestemt meg for at jordmor tar feil angående termin. Det er ikke mulig at babyen har blitt laget såpass sent fordi.. ja, dere vet hvordan man lager babyer og det gjorde vi ikke i den aktuelle uken :ler: så inntil videre bruker jeg min egen termin, og det er jo bare 4 dager, så om jeg skulle gå over så går det greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo være noe sånt, siden de er så kvasse på det temaet. Vi har som sagt baaaaare gutter... :P Gidder ikke arve, for de kjøper kun brukt, og når de kjøpte brukt til nummer 1, så bruker jo nummer 2 og 3 samme greia også. Alle klærne der er hullete, såee neeei. :ler:

Haha, neeei!! :ler:

Christian Dior må jo være perfekt KG-navn? :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bestemt meg for at jordmor tar feil angående termin. Det er ikke mulig at babyen har blitt laget såpass sent fordi.. ja, dere vet hvordan man lager babyer og det gjorde vi ikke i den aktuelle uken :ler: så inntil videre bruker jeg min egen termin, og det er jo bare 4 dager, så om jeg skulle gå over så går det greit :ler:

Fostret sin utvikling kan gå i dvale noen dager i starten, så det er ikke kun direkte fra unnfangelse man setter termin, men fra størrelse og utvikling i de ukene man har ordinær :jepp: Selv de som ee befruktet via IVF kan få flyttet terminen, og da er det jo så sikkert som det kan bli npr unnfangelse fant sted. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med guttebaby, MissDior, og velkommen i klubben!! :sprettert::ball::babysmokk:

SÅ digg å allerede ha navnet på plass :jepp:

Tusen takk :nigo: føles greit å ikke diskutere mere ja!

Oi, gratulerer med gutt!! Det blir moro - mye fin shopping for små prinser, believe me! ! :fnise:

Takk, tkak :babygutt: Åh, ja, alt for mye!!

Fostret sin utvikling kan gå i dvale noen dager i starten, så det er ikke kun direkte fra unnfangelse man setter termin, men fra størrelse og utvikling i de ukene man har ordinær :jepp: Selv de som ee befruktet via IVF kan få flyttet terminen, og da er det jo så sikkert som det kan bli npr unnfangelse fant sted. :)

Joa, men jeg må bare si at jeg er smålig skeptisk til den der skiva som jordmor snurrer på :ler: Virker så... enkelt! Men ingen får ta fra meg ukeskifte på lørdager assa :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin stemmer heller ikke med når han ble unnfanget, men de måler jo størrelsen hans og hvordan han vokser, så slik sett så stemmer jo UL-mål mer fordi det er slik han er utviklet!

(Og det var helt greit, for dems termin var før min :fnise: men menstermin er fortsatt tidligst da!)

.. DU må jo handle på nextdirect.com , såå mye fint. og billig (obs på toll.. jeg har ikke fått det når jeg har handlet der, men det er jo utenlands såååe)... jeg må jo kjøpe ALT.. det er ingenting å arve i min 100 % jentefamilie! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tilogmed enige om navn nå. Så nå sier vi navnet hans :hjerte: Venter bare på lønn sånn at jeg kan shoppe.

D

Guttenavn er det vi sliter med. Så om jeg har rett i at vi får en gutt så er jeg spent på om vi blir enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd kan også leve noen dager inni livmora om forholdene er bra nok, og vente på ett egg ;) Men som de andre sier så ser de på UL hvordan babyen er her og nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nesevisa

Jaja, ungen kommer når den kommer uansett :P

Fordelen med å forholde seg til den seineste terminen er at du kanskje har en sjangs til å føde "før tida" i stedet for å føle at du går skikkelig langt over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fin måte å se det på, Nesevisa :P

Jordmor sa til meg at termin kunne bli endret fordi man "aldri kunne vite heeelt når de festet seg" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gutt :hoppendeglad:

Guttebabyer er fantastisk deilige, det vet jeg alt om :P

husker vi slet veldig med navn. Vi visste jo ikke på forhånd om det var gutt eller jente, så vi måtte jo finne på et til hvert kjønn. Jentenavn gikk kjempegreit, der fant mannen et som han likte, og jeg var enig med en gang. Guttenavn derimot var helt umulig. Bestemte oss ikke før vi var på sykehuset og Lo hadde kommet, jeg hadde navnet til Lo som favoritt, men mannen var sikker på at det var jente, så ha følte ikke behov for å finne guttenavn. Dermed fikk jeg bestemme når det viste seg at han tok feil :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos navn: Hvis vi hadde fått jente, så hadde hun fått samme navn som deg, missdior! Ditt ordentlige navn altså ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...