Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha jeg hater når folk kommer uanmeldt på besøk på grunn av den stressryddingen :ler: skulle ønske jeg var en sånn som alltid hadde det strøkent. Meen det skjer vel aldri :plystre: jeg krysser fingrene for at pusi kommer hjem snart! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stressrydding er det verste! Svigermor er ganske kritisk til rot og renslighet, så hver gang det er rotete eller at det trengs å vaskes her, så vil jeg helst ikke ha henne på besøk, for jeg ser blikkene hennes. :P

Jeg får ikke til å holde det strøkent hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan alle dager før 17.00!!!! :)

Stressrydding er det verste, men nå ser det fint ut her, og lista ble plutselig full av kryss! :Nikke:

Nok en resultatløs tur til hjemkommunen for å lete etter pusi... Var ute og leita i tre timer,og da gikk vi marka tilbake, og var innom hver en krinkelkrok i skogen. Det er jo et svært område, så hun kan jo være hvorsomhelst. Fikk også SMS fra hun gale, synske dama... :fnise:

"Katten din har vært skremt av andre katter, gjemt seg bort. Hun døde en langsom, grusom død i en kjeller for tre uker siden".... :skratte:

Altså, katta er jo observert for ei uke sida! Hhahaha, jaja... såe, nei. Jeg begynner seriøst å tvile på at vi noen gang får henne hjem igjen. Jeg nekter å fjerne mat&vannskålene som står i stua, det skjer ikke.

5 uker siden hun forsvant i dag... :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan alle dager før 17.00!!!! :)

Stressrydding er det verste, men nå ser det fint ut her, og lista ble plutselig full av kryss! :Nikke:

Nok en resultatløs tur til hjemkommunen for å lete etter pusi... Var ute og leita i tre timer,og da gikk vi marka tilbake, og var innom hver en krinkelkrok i skogen. Det er jo et svært område, så hun kan jo være hvorsomhelst. Fikk også SMS fra hun gale, synske dama... :fnise:

"Katten din har vært skremt av andre katter, gjemt seg bort. Hun døde en langsom, grusom død i en kjeller for tre uker siden".... :skratte:

Altså, katta er jo observert for ei uke sida! Hhahaha, jaja... såe, nei. Jeg begynner seriøst å tvile på at vi noen gang får henne hjem igjen. Jeg nekter å fjerne mat&vannskålene som står i stua, det skjer ikke.

5 uker siden hun forsvant i dag... :sukk:

Jesus, det var litt av en spådom!! :sjokkert: Jeg tror pus bare er på eventyr :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Katten din har vært skremt av andre katter, gjemt seg bort. Hun døde en langsom, grusom død i en kjeller for tre uker siden".... :skratte:

HÆ!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAH nei for faen, HVA er det ho seier!!!!!!!!!!!! unnskyld meg men :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg kjente en som mistet katten sin og som lette og lette. Hun hadde stor tro på synske. Og denne synske påstod at katten ikke var død men satt fast et sted.

Katten ble funnet da snøen forsvant. Den var helt åpenbart angrepet og drept av et rovdyr. Så den synske damen skapte dessverre forventninger som ødela mye for min bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært kos :) Det er hvertfall den dagen som passer best for meg, tror jeg ^^

Mulig vi skal ut og se på babyutstyr med svigers da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Haha, dumme, gale kjerring!

Høres ut som det hadde vært en idé å feste noe sporingsgreier på henne når hun kommer tilbake? :) nå vet jeg ikke om dere har gjort det men.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal kjerring er riktig ord. Hun er visst litt... rar, så er ikke så rart at hun snakker med universet når hun legger seg :roll: Menmen. Jeg er med på fredag på kaffedate! Må bli FØR 13.30 da, for da må jeg på Sulland med bilen som har blitt litt syk... :P

--

Sånn ellers er dagene lange, og jeg føler at jeg ikke nyter dette svangerskapet sånn som jeg burde. Har nesten dårlig samvittighet for gutten i magen, for jeg klarer ikke bry meg om han så lenge pusi er borte. Eller, jo, jeg bryr meg jo, men føler ikke samme gleden lenger. Det kjennes nesten som at pusi stakk fordi jeg ble gravid. Men hun burde jo vite at jeg elsker henne like mye uansett om det kommer et nytt familiemedlem..

Bekkenet krangler litt, og jeg sliter med å reise meg fra sittende og komme med ned på huk. Det ekke særlig godt!!! Kjenner sykemeldinga virker veldig godt da, gruer meg til den er over. Mye av stresset har kommet av at jeg føler jeg MÅ jobbe mer enn prosentene mine tilsier, for jeg vil gjerne ha mer utbetalt i permisjonspenger. De trenger meg på jobb også, så jeg føler at jeg er en drittansatt om jeg sier nei. Og noen timer ekstra i uka gir jo tusen kroner mer i måneden når permisjonstida kommer. MEN, jeg sliter meg jo totalt ut om jeg skal holde på sånn. Så jeg merker allerede at stresset er på tur tilbake for å legge seg som en tung kappe på skuldrene mine. For nå kan jeg ikke jobbe mer enn prosentene pga sykemeldinga..... Aaaah, blææææh, driiiiiiiit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...