Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, to sider med diskusjon om dagens kafetur! :fnise:

Er det nå jeg skal si at Mon A mi har jo verdens beste milkshake?? *sutre* *sutre*

Hehe...Neida, Agamat funker supert! :)

Og jeg skal faktisk også dusje for anledningen! TENK så rene folk kommer til å synes vi er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, to sider med diskusjon om dagens kafetur! :fnise:

Er det nå jeg skal si at Mon A mi har jo verdens beste milkshake?? *sutre* *sutre*

Hehe...Neida, Agamat funker supert! :)

Og jeg skal faktisk også dusje for anledningen! TENK så rene folk kommer til å synes vi er!

Mmmmm, milkshaaake... Men Aga har jo ostekakeee... Samme for meg sånn eeegentlig! :ler:

Yei, du skal også dusje!! :5: Vi kommer til å skinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm, milkshaaake... Men Aga har jo ostekakeee... Samme for meg sånn eeegentlig! :ler:

Yei, du skal også dusje!! :5: Vi kommer til å skinne!!

Jeg kjøper sjeldent ostekake på kafe. Har hittil ikke opplevd å smake ostekake som er BEDRE enn min egen :ler:

Jepp! Ikke værst bare det. :) Først skal jeg ut og synge i regnet med bikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne praten om dusjing gjør meg ganske ukomfortabel og får meg til å vegre meg for å treffe dere, siden jeg er hjemme alene mee to kids og ikke har fått gjort annet enn en sjukt kjapp kroppsdusj og en runde med tørrshampooen.

Usolidarisk å være så jævla rene, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med kakeprat og, dere preggoer som skal opp i vekt uansett. Hva med oss med gjenstridige babykilo som ikke kan spise kake på en hverdag?

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spæmm: Vil forresten noen av dere preggoer ha en uåpna pakke amme-te og en uåpna pakke Purelan? Og evt ubrukte gulpekluter?

Har så masse greier jeg aldri fikk bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler. jeg skjønner ikke en dritt av hvor dere skal møtes i dag, men håper alle møter opp på samme sted og at dere koser dere! :nigo: Med eller uten kake! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor bra det vil gå med sommerdekk over fjellet, sikkert snø og sånt tull der :glare: Tipper mannen blir grinete om jeg kjører av veien og ødelegger nye bilen og sånn. Men jeg MÅ finne en dag/helg til å komme oppover snart, jepp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spæmm: Vil forresten noen av dere preggoer ha en uåpna pakke amme-te og en uåpna pakke Purelan? Og evt ubrukte gulpekluter?

Har så masse greier jeg aldri fikk bruk for.

Spæmm: Vil forresten noen av dere preggoer ha en uåpna pakke amme-te og en uåpna pakke Purelan? Og evt ubrukte gulpekluter?

Har så masse greier jeg aldri fikk bruk for.

1. Du er pen uansett om du har dusja eller ikke :hjerte:

2. Du kan spise kake selv om du ikke er preggers :hjerte:

3. Jeg vil ha støffs. Jeg elsker støffs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All denne praten om dusjing gjør meg ganske ukomfortabel og får meg til å vegre meg for å treffe dere, siden jeg er hjemme alene mee to kids og ikke har fått gjort annet enn en sjukt kjapp kroppsdusj og en runde med tørrshampooen.

Usolidarisk å være så jævla rene, synes jeg!

Kan gå ut og rulle meg i gjørma i stedet jeg?

Irriterende med kakeprat og, dere preggoer som skal opp i vekt uansett. Hva med oss med gjenstridige babykilo som ikke kan spise kake på en hverdag?

:nigo:

Bare vent..Om få måneder er vi i samme situasjon!

Edit: Jeg har forresten sånn... 30 gulpekluter liggende etter O. De blir nok brukt flittig i neste runde også, hvis J blir like sprutgulpebaby :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg bor på feil side av landet.. :snurt::ler:

Jeg er så heldig at jeg skal vaske hus i dag jeg...

Ja, du gjør det!!!!!! :ler: Drit i det a, kom og bli med på cafè <3 (hvis du synger det så rimer det)

ler. jeg skjønner ikke en dritt av hvor dere skal møtes i dag, men håper alle møter opp på samme sted og at dere koser dere! :nigo: Med eller uten kake! :fnise:

HAhahha hvem skjønner vel hvor vi skal møtes.. Vi får krangle om det blir Aga eller Mon a Mi! :hoppe:

Takk, vi lover at vi skal kose oss! :hjerte:

Ææh, jeg vil også være i Bodø på kafé med dere i dag. Om dere utsetter det litt rekker jeg å kjøre oppover :P

Kom da, koooom daaa Favolen, koooom daaa, kssss, ksss, psss :catmilk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du gjør det!!!!!! :ler: Drit i det a, kom og bli med på cafè <3 (hvis du synger det så rimer det)

:romeo:

Dere er nok ferdige med kafédaten før jeg har kommet opp alikevel. Tror det er liten hjelp i å bo nær flyplassen dessverre :ler:

Men kos dere masse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...