Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Hæhæhæhæ, nytter ikke med sånn kattespråk på ei hundedame :ler: Men tar hintet og skal pelle meg oppover en dag ;)

FAVOLE! PÅ PLASS! :nigo:

Blir det aga da eller? :klo:

Æsj, missdior var snarere enn meg med stuffs, men det er greit da, siden det er din dagbok :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møter i hvert fall opp på Aga 1130. Med to gutta boys. Får se om dere blir skremt. ;)

Synes L er kjempeflink jeg! Så tviler på at fu skremmer de kommende førstegangsmødrene :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAVOLE! PÅ PLASS! :nigo:

Blir det aga da eller? :klo:

Æsj, missdior var snarere enn meg med stuffs, men det er greit da, siden det er din dagbok :hjerte:

Pft, selektiv hørsel og sånn, mer interessant å snuse på babyen enn å kjøre mange mil i dag :ler:

Kooos dere på kafé i dag da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og!!! :hoppe:

Kosa meg IKKE på Sulland.... 7000,- i rep for bremseskiver + klosser, også minimum 25.000 for ny turbo :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!!! :hoppe:

Kosa meg IKKE på Sulland.... 7000,- i rep for bremseskiver + klosser, også minimum 25.000 for ny turbo :hjerte:

:hakeslepp:

Æ kosa mæ!

Æ og!

Æ SYNS DET VAR SUPERKOS :nigo::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kvalm etter søtsakene da :fnise:

Men dro tilbake med gubben og kjøpte en sånn velvet cupcake, og nå har jeg vært i bursdagsselskap :sjenert:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Og du, du, du!!! Enda et lite tips fra meg :fnise:

Kjøp en sånn babybok der du fyller ut ting som første smil, tann, når kiddoen kan sitte osv.. Og fyll ut med en gang det skjer noe! Kjøpte ikke min før i dag, og har 6 tenner jeg ikke husker når kom! :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og du, du, du!!! Enda et lite tips fra meg :fnise:

Kjøp en sånn babybok der du fyller ut ting som første smil, tann, når kiddoen kan sitte osv.. Og fyll ut med en gang det skjer noe! Kjøpte ikke min før i dag, og har 6 tenner jeg ikke husker når kom! :grine:

Uhh, thank u! Skal absolutt investere i det. Har allereede glømt dritmye om når jeg kjente første spark og sånt!

Åh, støtter RompeRusk! Vi har "den beste boken om meg" og det er så koselig :)

Skal sjekke den ut!! :)

Takk for dagbokoppfriskning, missdior :) Og veldig koselig å lese i dagboken din.

Jo, takk det samme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker nå! Shit! Fant en kul app med nedtelling og prosent og alt, men den teller ikke helt rett, så det står 127 dager istedenfor 125... Jaja :lol:

10347066_10154670845605311_7913577920413

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...