Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære lille M i magen; kan du vennligst gi svarte i å bruke blæra mi som trampoline? Det ekke noe gøy! Morra di tisser hele tida, og tro meg, jeg kjenner at du gjør det med vilje!!!

Og værre skal det bliii! :ler:

Hehe..Men så kan det bli bedre igjen, når han snur seg. ;) Da bytter han ut blæra med ribbeina dine! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og værre skal det bliii! :ler:

Hehe..Men så kan det bli bedre igjen, når han snur seg. ;) Da bytter han ut blæra med ribbeina dine! :opplyser:

Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanke bli verre altså! :ler: Gleder meg til jeg har født kidden og jeg skal trille sju mil om dagen og slanke meg 60 kg. Det blir gøY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke bli verre altså! :ler: Gleder meg til jeg har født kidden og jeg skal trille sju mil om dagen og slanke meg 60 kg. Det blir gøY!

Hihi, sorry at jeg ler, men...kremt. Jeg skulle bli såååå flink til å trille tur. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har trillet tur. Lillekatt er 10 mnd i morgen :P

Det ble liksom litt viktigere å sove når hun sov og sånn, enn å absolutt måtte gå ned de 25 svangerskapskiloene så fort som mulig. Har vel ca 4 igjen før jeg er på før-gravid-vekt, og orker ikke stresse (selv om jeg egentlig bør ned minst 10 til etter det... Jaja. Weight is just a number ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mens jeg ikke hadde noe behov for å gå ned, men faktisk måtte trille milevis hver dag for å få ungen til å sove... Folk (og ikke minst unger) er jammen forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann sparka ikke på blæra da jeg var gravid. Nå derimot... Umulig å ligge og kose i senga, han treffer hveeeer gang :fnise:

Jeg har også trilla milevis, men ungen har sittet i bæreselen i stedet for å ligge i vogna. For der er det kjedelig og umulig å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, sorry at jeg ler, men...kremt. Jeg skulle bli såååå flink til å trille tur. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har trillet tur. Lillekatt er 10 mnd i morgen :P

Det ble liksom litt viktigere å sove når hun sov og sånn, enn å absolutt måtte gå ned de 25 svangerskapskiloene så fort som mulig. Har vel ca 4 igjen før jeg er på før-gravid-vekt, og orker ikke stresse (selv om jeg egentlig bør ned minst 10 til etter det... Jaja. Weight is just a number ;) )

Men assa, man kan jo ha håååp og drømmer? :ler: Ser for meg at ungen vår er dritsnill, bare sover og spiser og sånt, sånn at jeg ikke trenger noe mer søvn. Kanskje urealistisk, men jeg drømmer om det :lol:

Haha, mens jeg ikke hadde noe behov for å gå ned, men faktisk måtte trille milevis hver dag for å få ungen til å sove... Folk (og ikke minst unger) er jammen forskjellige!

Ja, og det er helt sykt! Vi er jo egentlig SÅ like, men alt er forskjellig fra person til person.

Lillemann sparka ikke på blæra da jeg var gravid. Nå derimot... Umulig å ligge og kose i senga, han treffer hveeeer gang :fnise:

Jeg har også trilla milevis, men ungen har sittet i bæreselen i stedet for å ligge i vogna. For der er det kjedelig og umulig å sove.

Se der, han tar igjen!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke bli verre altså! :ler: Gleder meg til jeg har født kidden og jeg skal trille sju mil om dagen og slanke meg 60 kg. Det blir gøY!

Du, jeg trodde vi skulle trille turer sammen? :P Jeg akter ikke å gå sju MIL om dagen :jolie:

Lillemann sparka ikke på blæra da jeg var gravid. Nå derimot... Umulig å ligge og kose i senga, han treffer hveeeer gang :fnise:

Jeg har også trilla milevis, men ungen har sittet i bæreselen i stedet for å ligge i vogna. For der er det kjedelig og umulig å sove.

Haha, kanskje våre gjør seg ferdig med blæresparkinga i magen i stedet da ? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også masse gåturer-planer 😁 men er litt redd vinterkulda kommer for tidlig så vi ikke får gått så mye ute det første HALVE ÅRET liksom. Håper det ikke blir mer enn -10 grader i november og desember!! DA skal jeg rekke å bli tynn før jeg spiser meg tjukk igjen i jula 😂

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også masse gåturer-planer men er litt redd vinterkulda kommer for tidlig så vi ikke får gått så mye ute det første HALVE ÅRET liksom. Håper det ikke blir mer enn -10 grader i november og desember!! DA skal jeg rekke å bli tynn før jeg spiser meg tjukk igjen i jula

Hjelp, der sier du noe! Nyfødte ute i vinterkulda er vel ikke spesielt bra, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har novemberbarn, og vi trillet masse. Det var ikke ofte det var så kaldt ute at det ble - 10 inni vogna. Er jo mye varmere og lunere der enn ute. Luften varmes opp. Hadde temperaturmåler på babycallen, så kunne alltid følge med at det ikke var for kaldt.

Eneste tiden jeg egentlig ikke kunne ha han ute, var hvis det var skikkelig mye vind og det dermed blåste inn iskald luft.

Ellers så hadde jeg også absolutt behov for å sove på dagtid, men gutten sov jo mer enn en lur per dag, så her trillet jeg tur den første luren, også sov jeg den andre. Eller omvendt. Det gikk helt fint. :) Han kunne tidvis ha mange oppvåkninger om natten, men var heldigvis stort sett veldig flink til dagsoving, så det gikk veldig greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var lurt med babycall med måler! Vi har ikke kjøpt babycall, kanskje vi må investere i det da! :)
De skal jo helst ikke ut når det er mer enn -10, men hvis det gjelder omkring vogna så er det jo håp. Men jeg går nok uansett ikke ut om det er -30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har det ikke sååå kaldt midt i byen, men det blir hustrig nok uansett! Vinteren som var var helt jævlig kald, men tørr. Reprise av det kanskje? :ler:

.......

Er dere klare for cafedate i morra girls? Jeg skal tilogmed dusje for anledningen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg trodde vi skulle trille turer sammen? :P Jeg akter ikke å gå sju MIL om dagen :jolie:

Haha, kanskje våre gjør seg ferdig med blæresparkinga i magen i stedet da ? :nigo:

Tjaa... 4 mil? :nigo: Neida, bare tullær!!! Vi får gå runden rundt maskinisten og ned til City Nord :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ikke sååå kaldt midt i byen, men det blir hustrig nok uansett! Vinteren som var var helt jævlig kald, men tørr. Reprise av det kanskje? :ler:

.......

Er dere klare for cafedate i morra girls? Jeg skal tilogmed dusje for anledningen!

Jeg er klaaar :nigo: Det var klokka 11 på Mon Ami CN? :P

Tjaa... 4 mil? :nigo: Neida, bare tullær!!! Vi får gå runden rundt maskinisten og ned til City Nord :fnise:

Hihi, det kan vi gjøre, bare at da må jo jeg gå til maskinisten først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klaaar :nigo: Det var klokka 11 på Mon Ami CN? :P

Hihi, det kan vi gjøre, bare at da må jo jeg gå til maskinisten først :fnise:

11.30!! :opplysning: Hahaha, vi finner ut av det : nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...