Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

12 uker! :hoppe:

Husk å ikke press deg for mye nå som du er gravid, viktig å være fysisk aktiv men er en sjanse for vondt bekken eller rygg. Men forhåpentligvis slipper du det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal gå så tunge turer at du har behov for å gråte på toppen. Er ikke når man er gravid at man skal presse seg såpass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker! Jeg ligger nøyaktig tre uker etter deg, og tenker at de tre neste ukene gjerne må fly forbi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 12 uker!!! :strix:

Det er helt fantastisk! Er sååå glad for at dere har kommet dit nå og kan senke skuldrene den siste lille biten :hjerte::)

Har dere kost dere i bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! (vanskelig å multisitere fra mobil!). Jeg vet at dette ikke er tiden å presse seg på, men jeg "må" ha 10 turer... en rar historie som ikke kan skrives i sitt fulle her :ler:

Helgen har vært veldig fin. Utrolig fin vielse, og kjempefin fest. Masse folk, og alle koste seg masse. Veldig, veldig trivelig :Nikke: Idag har vi vært i bursdag, og spist enda mere kaker. Var helt stappa!! Katten ville selvfølgelig ikke være med hjem denne gangen heller, så hun er der hun var sist. VI fant henne ikke.. men satser på at hun bare er på vift igjen :Nikke:

Vi har bestilt oss pizzabakeren, for vi hadde ikkeno hjemme som kunne minne om en middag!! Og jeg gidder ikke trave på Joker og bruke 200 kroner på tilbehør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser babyen din nå?? :ler::bolledeig:

Tydeligvis! Kanskje derfor jeg må tisse en gang i timen.... :klo:

-----------------

Anbefaler alle å slå over på Viasat4 nå, Sharknado vises der. HAHAHAAH, fytti, det er den dårligste filmen jeg noensinne har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis! Kanskje derfor jeg må tisse en gang i timen.... :klo:

-----------------

Anbefaler alle å slå over på Viasat4 nå, Sharknado vises der. HAHAHAAH, fytti, det er den dårligste filmen jeg noensinne har sett.

Neida, tisset til baby holder seg inni fostersekken, men fostervann "fornyes" hele tiden, så er ikke sånn at baby ligger i, og svelger sitt eget tiss. :) Men det kommer altså ikke ut via dine urinveier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tisset til baby holder seg inni fostersekken, men fostervann "fornyes" hele tiden, så er ikke sånn at baby ligger i, og svelger sitt eget tiss. :) Men det kommer altså ikke ut via dine urinveier.

Hehe, jeg skjønner jo det da, var bare et forsøk på å være morsom ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må slutte å tenke at jeg er en flodhest, for jeg er ikke såå stor... Hadde bestilt ei jakke fra Ellos, i en størrelse jeg tenkte at jeg trengte... vel, mrdiors kommentar var at om jeg hadde ei stang så kunne jeg brukt jakka som telt! :ler: Det er heldigvis snøring i sidene på den, så jeg fikk stramma den inn så den ble pen, også kan jo magen vokse inni der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææææ, du har jo passert 12 uker! :hjerte::hoppendeglad::blomst:

Flodhest, du liksom.

...dessuten er flodhester innmari søte.

l-baby-hippos.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææææ, du har jo passert 12 uker! :hjerte::hoppendeglad::blomst:

Flodhest, du liksom.

...dessuten er flodhester innmari søte.

l-baby-hippos.jpg

Ja, tenk! Det er skikkelig uvirkelig. Nå føles det som om jeg er "ferdig" liksom, hahaha. :bond:

Ååååh, den var søt! :hjerte: Mrdior sier jeg er isbjørnen hans... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns at Pizzabakern er blæ også jobber det bare sure folk der, Felini og Melano er mye bedre :jepp: Men litt lengre å kjøre for dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker! Ferdig er du ikke, det er nå moroa begynner! ;) Hilsen fra Gaviscon-spisende, doløpende, ryggverkende Mayami (og her er det fortsatt 19 uker igjen - minst!!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...