Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Jeg har vokst opp på Nugatti, så er vel derfor jeg er så glad i det, men det er jo bare fett og sukker, så du skal bare være glad du ikke liker det. :) Vurderer å bare kaste boksen i søpla for å unngå å frotse i Nugatti i morgen og... ;)

Er noen rotehuer vi også. Har blitt flinkere til å holde øveretasjen ryddig, men gangen, badet og vårt soverom er nesten alltid rotete. Selv om jeg rydder det en gang i uka.. :P Får ikke til å rydde jevnt. Har prøvd, men sklir alltid ut etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nugatti!!

Jeg har spist nutella på ferie i 14 dager og er nå dritlei, kommer IKKE til å kjøpe inn noe sjokoladepålegg på lenge her i huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti er godt, men da må det være er lag smør under som er enda tjukkere enn nugattilaget. Er det rart jeg bare kjøper nugatti hvert fjerde år...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt enige om å vaske ett rom i uka fremover, og holde det ryddig. Greit med ryddig hus når husets nye herre (er sikker på at det er gutt!!!) ankommer ;)

Det ER gutt, ja! For jeg skal jo få en baby som er yngre enn din, som selvfølgelig da er jente også skal de gifte seg og få masse små mini-miniMissdior og mini-miniSarabyer ! :nigo:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nugatti er godt, men da må det være er lag smør under som er enda tjukkere enn nugattilaget. Er det rart jeg bare kjøper nugatti hvert fjerde år...? :sjenert:

Og helst på loff eller polarbrød! :opplyser: omnomnom #fatgasm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, missdior!

Jeg vet ikke hvem du er, men husker prøvinga. Nå er vi begge i ny dagbok, hurra! :D

Forresten... Åssen sletter man en gammel dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Heia, missdior!

Jeg vet ikke hvem du er, men husker prøvinga. Nå er vi begge i ny dagbok, hurra! :D

Forresten... Åssen sletter man en gammel dagbok?

Du spør en moderator (f.eks meg) om den kan slettes :) Bare send en pm om du vil med link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER gutt, ja! For jeg skal jo få en baby som er yngre enn din, som selvfølgelig da er jente også skal de gifte seg og få masse små mini-miniMissdior og mini-miniSarabyer ! :nigo:

Jaaa, det blir bra!! :danse: Åh tenk når vi skal sitte sammen i kirka og grine når de gifter seg :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helst på loff eller polarbrød! :opplyser: omnomnom #fatgasm

Haahaha, elsker hashtaggen! Sjeldebt har en hashtag passet bedre enn etter denne diskusjonen/praten :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, missdior!

Jeg vet ikke hvem du er, men husker prøvinga. Nå er vi begge i ny dagbok, hurra! :D

Forresten... Åssen sletter man en gammel dagbok?

Hei på duu! Ja, tenk det. Er det ikke fint? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, pause!!! :hoppe: For andre gang denne uka! Dette kan jeg venne meg til :nigo: Er sinnsykt deilig å sette ræva ned og spise! Alene, uten kunder! :danse:

Ellers fortalte jeg sjefen(e) om graviditeten i dag, og begge visste det fra før og spurte hvordan det hadde gått på UL. Så, nå får ikke kollegaene mine (og spess ikke sladrekollega!!!) vite noe mer :snurt:

De var heldigvis veldig glade da, og skikkelig gira på å tilrettelegge for meg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det blir bra!! :danse: Åh tenk når vi skal sitte sammen i kirka og grine når de gifter seg :hjerte:

Yes! Å driiite de ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dårlig gjort av kollegaer, for det kan tross alt påvirke din arbeidssituasjon dersom du har kjipe sjefer.. Heldigvis ser det ut til at de er snille og greie, da! Håper de holder ord ;)

Kan mini-Spiremor få bake kake til bryllupet deres? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig gjort av kollegaer, for det kan tross alt påvirke din arbeidssituasjon dersom du har kjipe sjefer.. Heldigvis ser det ut til at de er snille og greie, da! Håper de holder ord ;)

Kan mini-Spiremor få bake kake til bryllupet deres? :D

Selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa! :strix: :strix:

Da blir det en sjokoladebombe av noe slag, så er dere forberedt! Med sjokoman som mor kan jeg ikke forvente annet av spiren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! :strix: :strix:

Da blir det en sjokoladebombe av noe slag, så er dere forberedt! Med sjokoman som mor kan jeg ikke forvente annet av spiren ;)

Tror det er helt greit for både meg og missdior. Iallefall meg :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med sjefer som blir glade! Jeg er nok ikke like heldig. Hun er ikke kjent for å være en god sjef, alle er visst ganske misfornøyd med henne..Så tviler på at hun blir sukerfornøyd når jeg forteller om graviditeten som jeg testet positivt på samme dagen jeg begynte der... :sjenert:

Menne...Kjenner du og Saraby hverandre på privaten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...