Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fødsel er ikke noe å bruke energi på å grue seg til, spør du meg. Man kan ikke gjøre noe til eller fra - og uansett hvor lang fødselen blir, kommer den bare til å utgjøre en mikroskopisk del av livet :)

(Lettere sagt enn gjort, jada.)

Tenker med grøss tilbake på de gangene man har prøvd seg på tampong siste blødningsdagen... og det er tørt der... og voondt... Hehehe.. Heldigvis enda 200 dager igjen!! MINST :bond:

Fine lille bønna. =)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg avbestilt timen hos privat gynekolog. Bruker ikke over 1000 kroner på å sjekke om det er liv når jeg fikk dette helt gratis offentlig i går :) Penger spart! :Nikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare protestere litt! Et foster nesten elleve uker er slettes ikke noen reke eller bønne lenger. Det er en hel baby som bare skal vokse og modnes framover :hjerte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Tenker med grøss tilbake på de gangene man har prøvd seg på tampong siste blødningsdagen... og det er tørt der... og voondt... Hehehe.. Heldigvis enda 200 dager igjen!! MINST :bond:

...tørt er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare protestere litt! Et foster nesten elleve uker er slettes ikke noen reke eller bønne lenger. Det er en hel baby som bare skal vokse og modnes framover :hjerte::)

Neida, men er så kos å kalle han bønna eller reka eller noe! :ler: Men får vel kalle han bebissen ;) (sier han fordi jeg bare vet at det er en han!!)

Det er jo en hel liten BABY inni der jo!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, tenk. Er det ikke vidunderlig? Og sykt rart!!! :strix:

...tørt er det ikke.

Hhahaha, men DA skal det gå fint :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELG!!

.. helt til i morgen. Men etter klokka 18, DA er det helg altså. Mannen skal på guttefest, så da benytter jeg anledningen til å dra til broren min på besøk. Skal fortelle han om bebissen da :gravid: OGså har vi scannet inn UL-bilde på pcen, skal skrive det ut, og sende i posten til pappa + bestemor. Enkelt og litt morsomt gjort tenker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord :hjerte: Haha, grinejentaaa!!! Søte du :) Han har jo sagt det før, at han syns det er vanskelig å glede seg så mye nå, siden det egentlig bare er ei bønne i magen min som han ikke har noe forhold til enda. Men nå har vi jo sett den lille, og da ble det med ett myyyye mer ekte. Gleder meg til bebissen skal komme ut jeg! (eller,ikke til fødselen meeen... ) FOR MANGE IKONER, FFFF

De er deg vel fortjent søta! :hjerte: Er litt grinete av meg jeg :fnise:

Det er litt rart det der, at noe kan påvirke oss så forskjellig. Har nok litt med kjønn å gjøre og. Det er ikke alt de mannfolka forstår :laugh:

Du får tenke på den fantastiske premien du får, den er nok verdt alt du må igjennom :)

Har en strålende helg kjære Missdior :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MISSDIOR!!! JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE. JEG SENDER LITT KAKE TIL DEG NÅ. BROWNIES :rodmer::rodmer::rodmer:

Også tar jeg et vinglass mens du kan få pepsi eller hva du enn ønsker.

Håper alt står bra til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er deg vel fortjent søta! :hjerte: Er litt grinete av meg jeg :fnise:

Det er litt rart det der, at noe kan påvirke oss så forskjellig. Har nok litt med kjønn å gjøre og. Det er ikke alt de mannfolka forstår :laugh:

Du får tenke på den fantastiske premien du får, den er nok verdt alt du må igjennom :)

Har en strålende helg kjære Missdior :kose:

Er helt klart verdt det til slutt :)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MISSDIOR!!! JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE. JEG SENDER LITT KAKE TIL DEG NÅ. BROWNIES :rodmer::rodmer::rodmer:

Også tar jeg et vinglass mens du kan få pepsi eller hva du enn ønsker.

Håper alt står bra til!!

Takk skal du ha :strix: Også brownies da, omnomnom! Jeg skal drikke masse vann i dag, for å ikke tørke ut :ler:

Alt er fint, men jeg er trøtt og kvalm og sviimmel :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 11 uker!!!! :hoppendeglad:

(her er det fortsatt 6 uker igjen til jeg er i uke 11 :roll: )

Skal ikke lyve til deg og si at det går fort, men det går iallefall!! :hoppe: Skal du ha tidlig UL?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke lyve til deg og si at det går fort, men det går iallefall!! :hoppe: Skal du ha tidlig UL?

Ja tenkte jeg ville ta det i uke 9-10 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...