Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dumme sladrekollega :snurt:

Men så bra det ble godt mottatt! :hoppe:

Jaaaa :snurt:

De var faktisk veldig blide! Skikkelig morsomt :)

Yes! Å driiite de ut :nigo:

Åh, som jeg gleder meg <3

Det er dårlig gjort av kollegaer, for det kan tross alt påvirke din arbeidssituasjon dersom du har kjipe sjefer.. Heldigvis ser det ut til at de er snille og greie, da! Håper de holder ord ;)

Kan mini-Spiremor få bake kake til bryllupet deres? :D

Ikke sant! Er kjempeglad for at de ikke er slemminger. De begynte å snakke om høsten allerede og hvordan jeg kom til å jobbe da, men det har jeg jo ikke peeeeiling på enda :P

JAAAA :strix:

Godt at sjefene vil tilrettelegge mer for den, men kjipt med sladrekjerringer!

Ble veldig glad for det ja! Håper det blir litt pauser på meg fremover ;)

OMG nå er det ikke lenge til du har krysset 12 uker :bolledeig:

Neeei!!! BARE 3 DAGER :bond:

Tror det er helt greit for både meg og missdior. Iallefall meg :biggrin:

Veldig greit! :D

Så godt med sjefer som blir glade! Jeg er nok ikke like heldig. Hun er ikke kjent for å være en god sjef, alle er visst ganske misfornøyd med henne..Så tviler på at hun blir sukerfornøyd når jeg forteller om graviditeten som jeg testet positivt på samme dagen jeg begynte der... :sjenert:

Menne...Kjenner du og Saraby hverandre på privaten? :)

Jeg grua meg veldig, men det gikk bare fint. Kanskje du også får en fin opplevelse av det? Men altså, hun kan jo ikke bli sinna fordi du er gravid. Det er bare teit. Du er jo ung og frisk, så selvfølgelig vil du ha barn i din beste tid! :nigo:

Yes, we do :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i det! :)

Hehe, ja det skjønte jeg! :)

Hehehee, hva avslørte oss? ;)

Har titta litt på brukt Leandervugge med stativ på finn.no. Er ikke så ille priser! Tenker å kjøpe ny madrass da, men resten kan jo fint brukes igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehee, hva avslørte oss? ;)

Har titta litt på brukt Leandervugge med stativ på finn.no. Er ikke så ille priser! Tenker å kjøpe ny madrass da, men resten kan jo fint brukes igjen :hoppe:

London- og bryllupsprat fikk meg til å legge to og to sammen ;)

Leander-vugga er veldig flott ja! :) Jeg kkøpte Byssanlull brukt, og det gikk helt fint. Vasket alt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London- og bryllupsprat fikk meg til å legge to og to sammen

:fnise: Var faktisk her inne vi ble kjent og vi har ikke møtt hverandre.. ENDA. Vi var bare ment2be. haha :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Var faktisk her inne vi ble kjent og vi har ikke møtt hverandre.. ENDA. Vi var bare ment2be. haha :fnise:

Haha, men daså! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte moseskurv brukt, synes den er såååååå fin (eller hun hadde strengt tatt ikke brukt den), men jeg må kjøpe stativ da! Også kjøper vi helt ny seng! (ikea, under 800,- så det er ikke store tapet :D )

Synes Leandervuggen er dødsfin! Men den vugger "feil" vei for min smak. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte moseskurv brukt, synes den er såååååå fin (eller hun hadde strengt tatt ikke brukt den), men jeg må kjøpe stativ da! Også kjøper vi helt ny seng! (ikea, under 800,- så det er ikke store tapet :D )

Synes Leandervuggen er dødsfin! Men den vugger "feil" vei for min smak. :dry:

JA, moseskurven er fin, men den står jo stille... :P Hahhaha :ler:

Vi skal også handle masse støffs på IKEA. Hele handlekurven kom på 4200,-, og da er det seng, kommode, madrass, laken, sengetøy, gulvteppe, lamper, alt mulig egentlig. Så det er veldig greit :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mein gott... sååå mett.... Spinatsuppe til lunsj.... Jeg er nesten død....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mein gott... sååå mett.... Spinatsuppe til lunsj.... Jeg er nesten død....

Hmmmm...Hva smaker det a?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har daybed'n fra Stokke, gleder meg til å plukke den frem igjen og legge babynestet oppi :rodmer:

Er dem bra? Dyr???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi er veldig fornøyde med den, i hvert fall! Vesla brukte den til hun var rundt seks måneder, og så står den såpass stabilt at eldre søsken ikke utgjør en umiddelbar veltefare, samt at det er mulig å legge ting under den, og babyen ligger ganske dypt nedi sånn at den får ligge litt skjermet :jepp:

Man kan også kjøpe en vippestol som passer oppå den, men det droppet vi.

bouncensleep-daybed-location_large.jpg

stokke_bounce_4.jpg

Tror vi betalte ca. 1300 eller noe sånt, men har sett den en del billigere på Finn :jepp:

Både trekket utenpå og madrassen inni kan vaskes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyde med den, i hvert fall! Vesla brukte den til hun var rundt seks måneder, og så står den såpass stabilt at eldre søsken ikke utgjør en umiddelbar veltefare, samt at det er mulig å legge ting under den, og babyen ligger ganske dypt nedi sånn at den får ligge litt skjermet :jepp:

Man kan også kjøpe en vippestol som passer oppå den, men det droppet vi.

bouncensleep-daybed-location_large.jpg

stokke_bounce_4.jpg

Tror vi betalte ca. 1300 eller noe sånt, men har sett den en del billigere på Finn :jepp:

Både trekket utenpå og madrassen inni kan vaskes :jepp:

Men assa... den var skikkelig... stygg :sjenert::ler:

Ser skikkelig praktisk ut da! Men tror vi går for leandrviggen med stativ altså :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nå så jeg litt på dem og synes de er så dyre... kan en vanlig vugge være mye annerledes? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det er lov til å synes det. Jeg synes den er prakrisk og enkel, og for meg blir mange av vuggene og lignende som diskuteres litt for fjollete og søte. Det er da det er bra at man er forskjellige, tenk så kjedelig om alle likte det samme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...