Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

I kveld har jeg hatt en skikkelig velværekveld for meg selv. Brukte lang tid i dusjen, med både hårkur og popcornmaske i ansiktet. Nå dufter hele meg dritgodt av både mint og popcorn, og jeg føler meg skikkelig fresh og flott. Gleder meg skikkelig til helg nå kjenner jeg, selv om det blir litt kjedelig siden mannen drar bort i morgen og blir borte til søndag. Ikke er pusi her heller.. Skal på jobb hele lørdagen da, så det går kanskje litt fortere da. Skal få ryddet på gjesterommet tenker jeg.. hvis jeg orker :roll:

Den her popcornmasken.. ser det kanskje er litt forvirrende :ler:

LUSH+Let+The+Good+Times+Roll+cleanser.jp

Så ut som en bøtte med nydelig iskrem nomnomnomnom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som det er et Lush-produkt.

Jo men har null peiling på kosmetikk så vet ikke hvor man kjøper Lush ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg hadde smakt på den :fnise::wow::plystre:

Jeg smaker hver gang jeg bruker den... og blir like skuffet! Smaker ikke så godt som den lukter :snurt:

Omg det er kaldt ute

Ikke kaldt! DEILIG! :D

Popcorn!!? Hva smaker den? :ler:

Som.... søt såpe? :ler:

Nja vet om de som har fått litt panikk da :) Nei ikke nr 2 ennå ;)

Hehe. Pøh, plutselig ;)

Popcornmaske?? Hvor kjøpte du den?

Kjøpte den på LUSH i Berlin. Men den selges på alle Lush-butikker, vet de har i Oslo og Trondheim iallefall. Eller så kan den bestilles på Lushnorge som Malicious linket til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smaker hver gang jeg bruker den... og blir like skuffet! Smaker ikke så godt som den lukter :snurt:

:fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en bøtte med nydelig iskrem nomnomnomnom

Ikke heeelt det, men en veldig god skrubb! :D

Gratulerer med dagen! :nigo::kose:

Tusen taaakk!

Woho, gratulerer med dagen! :hoppe::bursdag: :bursdag:

Wihii, takk skal du ha!!

Hipp hurra for MissDior!! :roser::bolledeig::gave: :blåse: :bursdag:

Tusen takk, og hipphipphipp!!

:bursdag:

Taakk skal du haaa :danse:

Gratulerer med dagen!

Tusen takk! :D

Hipp hurra! Gratulerer med dagen :klemmer::blomst: :bursdag:

Takktakktakk! så kul den happybirthday-smileyen er!

Gratulerer med dagen!!' :)

Tusen takk! :)

Gratulerer med dagen! :strix:

Tusentusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, en lang dag er over, bursdag eller ikke, det er tungt å jobbe lange vakter som gravid :ler: Var på jobb til 16, dro hjem for å puste litt og fant blomster og en bamse på trappa fra saraby :hjerte: GRINING SEFF! Sååå fine blomster, og superkoselig kort. Jeg har virkelig flotte venner! Deretter dro jeg til ei veninne, og vi bestilte kinamat, omnom. Rett borti høgget for veninna mi bor jo kisskissbangbang, så vi stoppa liksågodt innom der for å hente noe stuffs jeg skulle få av henne, og hun hadde kjøpt en body og lue til bebissen!! Blir så rørt jeg, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :cry3: Takk alle sammen som har gratulert meg, og vært snill med meg i dag, jeg er så glad i dere alle!! :hjerte:

Fikk gavene fra mannen og pusi i natt da han måtte dra tidlig i dag. Bare pakka opp og grein om hverandre... Pusi hadde kjøpt et nytt kjede til smykke mitt og en liten Kähler Omaggio-vase. Hun er så snill ;) Mannen hadde ordnet gavekort på nye joggesko som jeg skulle få plukke ut når vi kommer oss til feriedestinasjonen, Paul Hollywood "BREAD" og det beste av alt... jeg har ønsket meg ei såpe fra LUSH i evigheter... Jeg har sett denne videoen fire ganger daglig, og vet dere hva? JEG FIKK DEN!!!! :hjerte: Sammen med "Godmother" såpa. Jeg er så lykkeeeeliiiiig :hjerte: Jeg r også litt rar. Seriøst, elsker den videoen. Ser så digg ut å vaske seg med den såpa. Også lukter den diiiigg :fnise:

Alt i alt, en flott dag!! På bildet: roser fra mamma, blomster+bamse+kort fra saraby, vase fra pusi, såpe fra mrdior og body+lue fra kisskissbangbang <333

10556423_10154425347875311_1936227260228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, snill pusi! ;)

Så bra at du har hatt en fin dag! Det fortjener du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :strix: Fine folk du har rundt deg altså :hjerte:

Mhm! :strix:

Herre, snill pusi! ;)

Så bra at du har hatt en fin dag! Det fortjener du. :)

Ja, hun er supersnill! Til jul fikk jeg ei Le Creuset-gryte... hun veit hva mora ønsker seg ;)

Snille, snille du :hjerte: God natt!

-----------

Nå tar jeg kveld. Det verker i alle ledd, og jeg trenger hvile før morgendagens jobbestyr! OGså er jeg jo 13 uker nå :strix: NATTA!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...