Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt gikk fint i går, fikk kjøpt en del ull i 74 og 80 på Name it til en billig penge.

Turen til svigers gikk kjempefint, og lillingen satte ny soverekord i natt! 23.45ish-08!! Trodde ungen var død ass, våkna av brystspreng og våt seng, og ikke en lyd fra lillingen. Så jeg vekte han :ler:

Så godt å høre at alt er bra og at han sov så lenge :) Så utrolig deilig ;)

Godt at turen til svigers gikk bra, var litt bekymret for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på alle nameit butikker her omkring er det 50 % og ikke 30, rart! men ja sammmmmma, var innom der i går og kjøpte bunad! DET VAR DYRT DET! og en ullpysj, det var ikke dyrt.

Ang bleier bruker vi nr....... FIRE, og rema1000 :danse: Synes ikke karen din høres stor ut. Vi hoppa rett over bleie nr 1, og str 56 brukte han de første 4 ukene MAX. mehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på alle nameit butikker her omkring er det 50 % og ikke 30, rart! men ja sammmmmma, var innom der i går og kjøpte bunad! DET VAR DYRT DET! og en ullpysj, det var ikke dyrt.

Ang bleier bruker vi nr....... FIRE, og rema1000 :danse: Synes ikke karen din høres stor ut. Vi hoppa rett over bleie nr 1, og str 56 brukte han de første 4 ukene MAX. mehe..

Vi hoppet også over nr 1. Han passer nr 2 enda så klart, men vi foretrekker å bruke nr 3 for da gnager ikke bleiekanten på navlen. Så ja.. :P Bruker 56 her også! 50 er for smått. Kan nok bruke 62 om et par uker allerede. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hoppet også over nr 1. Han passer nr 2 enda så klart, men vi foretrekker å bruke nr 3 for da gnager ikke bleiekanten på navlen. Så ja.. :P Bruker 56 her også! 50 er for smått. Kan nok bruke 62 om et par uker allerede. :P

deilig med små bollebabyer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et sovehjerte :rodmer: Deilig da! Minus sprengte pupper da kanskje, en av de få tilfellene hvor det faktisk er innafor å vekke en unge som sover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sovehjerte :rodmer: Deilig da! Minus sprengte pupper da kanskje, en av de få tilfellene hvor det faktisk er innafor å vekke en unge som sover :fnise:

Eller bare pjuske litt på knoppen så utdrivningen kommer i gang også la det sprute fra seg i en klut. :P Måtte selv lette på trykket i går, og en store gulpekluten ble altså søkk våt. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare pjuske litt på knoppen så utdrivningen kommer i gang også la det sprute fra seg i en klut. :P Måtte selv lette på trykket i går, og en store gulpekluten ble altså søkk våt. :P

Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde :hoho: Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut :ler: Skal ikke være greit med dette puppestyret ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde :hoho: Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut :ler: Skal ikke være greit med dette puppestyret ass :P

Her var det så gale at spruten sto når jeg dusjet. Utløst av en stråle fra dusjhodet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det så gale at spruten sto når jeg dusjet. Utløst av en stråle fra dusjhodet :P

Greit når det skjer i dusjen da i det minste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei det er det ikke. :P Jeg har vel sånn sett et luksusproblem som får for mye melk.. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er det ikke. :P Jeg har vel sånn sett et luksusproblem som får for mye melk.. :P

Det kan jo fort bli et problem den veien også. Overproduksjon, underproduksjon... Kunne det ikke bare vært jevnt fordelt mellom alle :P Men det stabiliserer seg vel gjerne etter en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jo fort bli et problem den veien også. Overproduksjon, underproduksjon... Kunne det ikke bare vært jevnt fordelt mellom alle :P Men det stabiliserer seg vel gjerne etter en stund?

Enig i den :P

Med O hadde jeg for mye veldig lenge, men den verste overproduksjonen gav seg vel etter 3-4 uker. Satser på det samme denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Sjæl, ass :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den :P

Med O hadde jeg for mye veldig lenge, men den verste overproduksjonen gav seg vel etter 3-4 uker. Satser på det samme denne gangen. :)

Får håpe det går seg raskt til denne gangen :Nikke:

Sjæl, ass :sjenert:

:klemmer:

Blir litt sånn "æææææhh" i forhold til ny runde, men ny unge, nye muligheter? :vetikke: Og hvis ikke vet jeg jo at alternativet gir awesome unge uansett.

Okkupering av diorboka, sårriiii :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da. :) Bortsett fra brystspreng. Det er ikke så godt. ;)

Han er en skikkelig sovegutt! 00.30-07.30 i natt :5:

Så godt å høre at alt er bra og at han sov så lenge :) Så utrolig deilig ;)

Godt at turen til svigers gikk bra, var litt bekymret for dere ;)

Haaha, tror det var flere som var bekymra (les: svigermor :ler: )

Det var 50% her også! Men det stod 30% i annonsen,. 50 er jo myyyyyyyyye bedre :D

Han er ikke så stor nei! I går måtte jeg innse at slaget var tapt... omslagsbodyen fra HM i strl 50 er for kort.... :cry3:

Flink lilling

veldig :nigo:

Absolutt, han er superflink sovegutt!

Hahaha, jaaa, ellers måtte jeg ha melka ned hele rommet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...