Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har lest et stead at det er mer fanlight for førstegangsfødende å gå over termin. Da tipper jeg 11 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han ikke kommer ut med sånn eksplosiv kraft he he. Stakkars Birger og stakkars mamma. Men han kommer vel når han kommer.

Nei, det tror jeg blir litt ekkelt for oss begge! : p

Hyggelig å se deg igjen i går :)

Haha, artig bilde. :fnise:

Vet! Jeg lo massse :D

Hurra for 39 uker :):hjerte:

:strix:

Typisk om du må gå over termin nå som alle her venter at du skal føde hvert sekund :fnise: Kan ikke huske at å sjekke åpningen var veldig vondt, kanskje litt. Har kun blitt sjekket av en mannelig lege på føden :P Hadde egentlig tenkt å si ingen menn men der og da så dreit jeg i det. Jordmora og fastlegen min sa at de sjekker ikke åpning før termin og stripper heller ikke før da. De syns at man skal røre minst mulig der nede, men folk tenker forskjellig :) Jeg fødte 39+3, kanskje du og gjør det ;)

Det er sikkert det som skjer vettøø... Alle bare NÅ FØDER DU SNART, også føder jeg på max overtid :roll: Jeg tar gjerne fødsel 39+3 jeg altså!

Jordmoren min ville ikke pille og dille i dag :(

Vent til 30. januar! ;) (eller.. Jeg trenger ikke å vinne. Birger kan få bestemme selv)

Greit for meg :D :D Han kan egentlig vente til det har slutta å snø kattunger ute! For det blir så stress å måke frem bilen :ler:

Hurraaa for 39 uker :danse: Og så så koselig å ha fått en liten baby-pakke :nigo:

Det var veldig kos her om dagen, må gjentas, med eller uten barnevogn på slep :fnise:

Lykke til hos jordmor i dag :)

Jaaa, veldig koselig! :hjerte: Absollutt at vi må gjenta det, spørs om vi rekker før ungene kommer, men etterpå passer det jo perfekt.

Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er jordmortime idag! Lykke til!

Hvordan gikk det? :)

Hva sier jordmor? :) Har du hatt noe mer framgang i modningen?

Mine jordmortimer varer i en time, så det tar litt tid å få svart her, og komme seg hjem osv :ler: Men det gikk fint hos jordmor! 3+ på leuk og litt høyere blodtrykk enn sist, men alt i alt var hun fornøyd mtp at jeg er i siste uke av svangerskapet. Skal til legen i morgen med ny urinprøve, og om det er utslag da også så sendes den til dyrking. Satser på at det ikke er noe mer utslag :)

Angående stripping så gjør ikke jordmoren min det før termin! Og hun gjør det ALDRI på førstegangsfødende :trist: Så da ble det ikke slike aktiviteter i dag. Hun sa at jeg er jo veldig moden, og at hvile og masse mat var det beste for å få i gang fødselen. Og sex. Og da må jeg ligge med bena høyt en halvtime etterpå sånn at livmorhalsen blir dynka i sperm. Åh, så sexy! Og dette burde gjøres flere dager på rad. :gravid: :gravid: :ler: Hun sa også at det ikke var nødvendig å følge veninna mi sitt råd om å gå mye, for bebisen er så langt ned i bekkenet som han kommer seg uten å komme ut :ler: Hun hadde fortsatt tro på baby før termin, så vi får se! 10 days to go ;)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lest et stead at det er mer fanlight for førstegangsfødende å gå over termin. Da tipper jeg 11 februar.

Ja, noen føder jo før også ;) Skal skrive deg opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog vi krysser ut enda en dato. Dere har vært skikkelig dårlig til å tippe foreløpig ;)

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

- Spiremor

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

- Sitronkake

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

- Amilie

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

- Kaospåtobein

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

- Frøkenanonym

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

- Dyregod

10.februar

- missdior

- runforit

11.februar

- Nepenthe

- Melodiana

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hankypanky som funker bra for deg! Masse sperm og orgasmer, så mye som mulig :ler:

Selv lå jeg på sofaen og stuffet i meg godsaker. Funka det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge med her for tida! Tippinga mi slo jo helt feil, så jeg prøver på nytt og sier 4. februar! En uke to go ;)

Sex kan hjelpe ja, når du er moden! Kjør på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her er like dårlige på å tippe som du er til å ha sex, skal jeg si deg! Kanke skylde på oss for ikke-utført egeninnsats :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt noen undersøkelser nedentil som gravid? Jeg har ikke fått med meg alt du har skrevet. Hadde ingen selv før etter vannet gikk. Så jordmora jeg hadde i dag, på butikken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hankypanky som funker bra for deg! Masse sperm og orgasmer, så mye som mulig :ler:

Selv lå jeg på sofaen og stuffet i meg godsaker. Funka det og :fnise:

Tror jeg går for din metode, hørtes myyyye mer behagelig ut :skratte:

Diskriminerende jordmor, gitt. :P

Ja!!! Dårlig gjort syns jeg :snurt:

Så spennende å følge med her for tida! Tippinga mi slo jo helt feil, så jeg prøver på nytt og sier 4. februar! En uke to go ;)

Sex kan hjelpe ja, når du er moden! Kjør på :nigo:

Hehehe, alle er velkommen til å prøve to ganger :D Vi får se, det frister ikke sååå, men det frister ganske mye å få ungen ut :nigo:

Alle her er like dårlige på å tippe som du er til å ha sex, skal jeg si deg! Kanke skylde på oss for ikke-utført egeninnsats :ler:

Døh, din frekke lille julegris :snurt:

Har du hatt noen undersøkelser nedentil som gravid? Jeg har ikke fått med meg alt du har skrevet. Hadde ingen selv før etter vannet gikk. Så jordmora jeg hadde i dag, på butikken :P

Ja, jordmor sjekka meg sist jeg hadde time (fredag). Da hadde jeg 2 cm åpning og helt myk mormunn ;) Haha, det er så kleint. Sier man hei? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh ... å møte jordmor på butikken er ingenting.

Å møte kjekk, ung gynekolog på studentutested same dagen som han har klådd i glufsen din for å stadfeste svangerskap, nå DET er kleint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh ... å møte jordmor på butikken er ingenting.

Å møte kjekk, ung gynekolog på studentutested same dagen som han har klådd i glufsen din for å stadfeste svangerskap, nå DET er kleint.

Hahahah, neeeei!?!?! Gosh, tror jeg hadde DØDD! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo ....

Kan jo legge til at jeg hadde armene fulle av øl. Han visste jo ikke at jeg hadde kjøpt til resten av gjengen ...

Endret av Silfen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh ... å møte jordmor på butikken er ingenting.

Å møte kjekk, ung gynekolog på studentutested same dagen som han har klådd i glufsen din for å stadfeste svangerskap, nå DET er kleint.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke flaut å møte jordmor ;) Jeg smilte men vet ikke om hun kjente meg igjen siden det er over 15 mnd siden jeg var hos henne sist. Jeg har en tendens til å automatisk si hei til folk jeg kjenner igjen som jeg ikke har møtt på lang tid, siden jeg husker fjes så godt, men da ser mange rart på meg så prøver å slutte med det :P

Hehe prøvde du deg på han Silfen? "Blir du med hjem og sjekker glufsa mi igjen?" ;) Kanskje LITT feil når man er gravid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsepersonell har jo ikke lov til å vise at de kjenner deg eller hilse først, så er man redd for en flau situasjon er det jo bare å late som man ikke ser dem ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...