missdior Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2701 Del Skrevet 7. november 2014 Haha, utålmodig på å få ut lillegutt? Litt Lov til å være utålmodig Vi vil vel alle møte de små vi går og bærer på? Jeg tenker på det som et ønske om å spole fram i tid. Er jo måneder igjen fremdeles.. Joa, men det er jo så alt for tidliiiig! skal jeg være utålmodig i 12-13 uker til liksom Hehehe. Men åh, jeg gleder meg sånn til babyene våre endelig kommer! Er 3 mnd til termin i dag liksom, det er jo en pokkers evighet Nå synes jeg det er lenge siden vi møttes på kafe! Hva med å finne en dag neste uke? I'm in! Kan ikke mandag, onsdag og torsdag neste uke trooor jeg. Eller, torsdag kan jeg, så: Tirsdag, torsdag og fredag er gooooode greier Jeg er med hvis jeg er hjemme igjen, og det er utenom "avtalene" mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2702 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg som ALDRI mer skulle ta glukosebelastning................... Ringte til legekontoret nå for å høre om de hadde fått svar på prøvene, men oida, de hadde gjort en feil! De visste ikke hva feilen var, men enten hadde de merka glassene feil, eller så var det gjort feil på laben. Verdiene var helt normale da, men de kunne ikke stole på de resultatene siden det var gjort noen feil. SÅ jeg skal faen meg ta testen på nytt. På mandag. 08.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. november 2014 #2703 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg som ALDRI mer skulle ta glukosebelastning................... Ringte til legekontoret nå for å høre om de hadde fått svar på prøvene, men oida, de hadde gjort en feil! De visste ikke hva feilen var, men enten hadde de merka glassene feil, eller så var det gjort feil på laben. Verdiene var helt normale da, men de kunne ikke stole på de resultatene siden det var gjort noen feil. SÅ jeg skal faen meg ta testen på nytt. På mandag. 08.00. :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. november 2014 #2704 Del Skrevet 7. november 2014 Nei stakkars deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2705 Del Skrevet 7. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2014 #2706 Del Skrevet 7. november 2014 Å herregud så irriterende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. november 2014 #2707 Del Skrevet 7. november 2014 Utrolig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. november 2014 #2708 Del Skrevet 7. november 2014 Åneeei Jeg har fysio på morgenen på torsdag tror jeg, og glukosebelastning ( ) på fredag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. november 2014 #2709 Del Skrevet 7. november 2014 Sååå det blir totalt kræsj for noen uansett hvilken dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2710 Del Skrevet 7. november 2014 men mandag går bra her allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. november 2014 #2711 Del Skrevet 7. november 2014 Æsj, så utrolig kjipt med glukosebelastningen! :/ Du har den.i alle fall tidlig på dagen så du blir fort ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. november 2014 #2712 Del Skrevet 7. november 2014 Så vanvittig kjipt med glukosebelastningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2014 #2713 Del Skrevet 7. november 2014 Nei, må du ta det en gang til.. Snakk om uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. november 2014 #2714 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg som ALDRI mer skulle ta glukosebelastning................... Ringte til legekontoret nå for å høre om de hadde fått svar på prøvene, men oida, de hadde gjort en feil! De visste ikke hva feilen var, men enten hadde de merka glassene feil, eller så var det gjort feil på laben. Verdiene var helt normale da, men de kunne ikke stole på de resultatene siden det var gjort noen feil. SÅ jeg skal faen meg ta testen på nytt. På mandag. 08.00. Jeez... Det samme skjedde meg! De hadde glemt å sentrifugere blodprøven etter belastningen, så laben fikk ikke analysert prøven. Så irriterende! Men fastlegen syntes så synd på meg at hun mente at vi skulle se an utfra glukose i urin og ved vanlige blodsukkermålinger - så det kan hende jeg slipper ny belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. november 2014 #2715 Del Skrevet 8. november 2014 Det var dårlig stil av legekontoret altså Men, litt glede i skåret: tilsynelatende så jo verdiene normale, så sannsynligheten for svangerskapsdiabetes er jo ikke så stor iallefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. november 2014 #2716 Del Skrevet 8. november 2014 Nei så dritt :O håpe det er gode verdier da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 9. november 2014 #2717 Del Skrevet 9. november 2014 Så uproft med den glukosebelastningen! Skjønner godt at du gruer deg til å gjøre det igjen. Men normale verdier, selv om de ikke kan stole på det i følge reglene, tyder jo på at alt står bra til med helsa i alle fall. Og jeg føler med deg angående utålmodigheten. Jeg synes at de ukene "midt på" er aller verst, og går saktest. Du har vært gravid i det som føles som en eeevighet, og allikevel er det lenge igjen. Men, nå er det jo snart advent og jul og det blir masse annet å tenke på. Det er kanskje til litt hjelp, i hvert fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 9. november 2014 #2718 Del Skrevet 9. november 2014 for siste Instaposten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. november 2014 #2719 Del Skrevet 9. november 2014 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. november 2014 #2720 Del Skrevet 9. november 2014 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg