Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11:30, suuuupeeert :nigo: Da får jeg sovet litt lenger på fridagen :P Kjører vel hjemmefra ca. 11 kjenner jeg meg selv rett .. :sjenert: (Tar vel 6. min å kjøre bort :fnise:)

Var du på Elvelangs i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere kunne hatt det i glasshuset jeg. Da hadde jeg sikkert fått lunsj

Men det er så knotete med parkering!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:30, suuuupeeert :nigo: Da får jeg sovet litt lenger på fridagen :P Kjører vel hjemmefra ca. 11 kjenner jeg meg selv rett .. :sjenert: (Tar vel 6. min å kjøre bort :fnise:)

Var du på Elvelangs i dag? :)

Jepp, det jeg også fant ut! Haha, neida. Men har en del støffs må fikses hjemme før jeg drar, også skal jo bilen leveres også er det bare stress før 11.30 :ler: hele 6 min??? Vi bruker kanskje 4..... Tihihih.

Nei, fyfaen! Jeg gidder IKKE gå i flokk. Går rundt elva der flere ganger i måneden uansett :P Var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg vi burde møtes i glasshuset heller, siden det tross alt var Vex som tok initiativ denne gangen? :)

Egentlgi samme for meg, men da må jeg dra tidligere pga jeg må levere bilen på Sulland!! Men hey! Det fikser vi :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er så knotete med parkering!!

Kanskje du får sitte på med kisskissbangbang? Eller jeg kan hente deg i min usynlige klovnebil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får sitte på med kisskissbangbang? Eller jeg kan hente deg i min usynlige klovnebil?

Er ikke SÅ knote assa, skal klare det. Parkerer nå der hver dag eller så :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det jeg også fant ut! Haha, neida. Men har en del støffs må fikses hjemme før jeg drar, også skal jo bilen leveres også er det bare stress før 11.30 :ler: hele 6 min??? Vi bruker kanskje 4..... Tihihih.

Nei, fyfaen! Jeg gidder IKKE gå i flokk. Går rundt elva der flere ganger i måneden uansett :P Var du?

Hahah, jeg var der ja :) Masse folk, som forventet :P Men jeg syns det er veldig kos med lysene som er satt ut, og underholdningen ^^ Så det er verdt det på en måte :)

Da synes jeg vi burde møtes i glasshuset heller, siden det tross alt var Vex som tok initiativ denne gangen? :)

Kan vi godt :) Hvor i glasshuset? Java? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Stakkars, stakkars dere hvis jeg er like "on a roll" med dårlige vitser i morra, for jeg har vært drøy i dag :ler:

Kan man tagge folk på KG? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menhæh, hvor skal vi?

Og får Teriyaki med seg at vi endrer sted?

Og vet du at du får fri Vex?

En Kopp??! :nigo: Har skrevet til henne på feeeeis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...