Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4561 Del Skrevet 14. mars 2015 Så deilig da. Bortsett fra brystspreng. Det er ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 14. mars 2015 #4562 Del Skrevet 14. mars 2015 Alt gikk fint i går, fikk kjøpt en del ull i 74 og 80 på Name it til en billig penge. Turen til svigers gikk kjempefint, og lillingen satte ny soverekord i natt! 23.45ish-08!! Trodde ungen var død ass, våkna av brystspreng og våt seng, og ikke en lyd fra lillingen. Så jeg vekte han Så godt å høre at alt er bra og at han sov så lenge Så utrolig deilig Godt at turen til svigers gikk bra, var litt bekymret for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. mars 2015 #4563 Del Skrevet 14. mars 2015 på alle nameit butikker her omkring er det 50 % og ikke 30, rart! men ja sammmmmma, var innom der i går og kjøpte bunad! DET VAR DYRT DET! og en ullpysj, det var ikke dyrt. Ang bleier bruker vi nr....... FIRE, og rema1000 Synes ikke karen din høres stor ut. Vi hoppa rett over bleie nr 1, og str 56 brukte han de første 4 ukene MAX. mehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4564 Del Skrevet 14. mars 2015 på alle nameit butikker her omkring er det 50 % og ikke 30, rart! men ja sammmmmma, var innom der i går og kjøpte bunad! DET VAR DYRT DET! og en ullpysj, det var ikke dyrt. Ang bleier bruker vi nr....... FIRE, og rema1000 Synes ikke karen din høres stor ut. Vi hoppa rett over bleie nr 1, og str 56 brukte han de første 4 ukene MAX. mehe.. Vi hoppet også over nr 1. Han passer nr 2 enda så klart, men vi foretrekker å bruke nr 3 for da gnager ikke bleiekanten på navlen. Så ja.. Bruker 56 her også! 50 er for smått. Kan nok bruke 62 om et par uker allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. mars 2015 #4565 Del Skrevet 14. mars 2015 Vi hoppet også over nr 1. Han passer nr 2 enda så klart, men vi foretrekker å bruke nr 3 for da gnager ikke bleiekanten på navlen. Så ja.. Bruker 56 her også! 50 er for smått. Kan nok bruke 62 om et par uker allerede. deilig med små bollebabyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4566 Del Skrevet 14. mars 2015 deilig med små bollebabyer Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mars 2015 #4567 Del Skrevet 14. mars 2015 Flink lilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4568 Del Skrevet 14. mars 2015 For et sovehjerte Deilig da! Minus sprengte pupper da kanskje, en av de få tilfellene hvor det faktisk er innafor å vekke en unge som sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4569 Del Skrevet 14. mars 2015 For et sovehjerte Deilig da! Minus sprengte pupper da kanskje, en av de få tilfellene hvor det faktisk er innafor å vekke en unge som sover Eller bare pjuske litt på knoppen så utdrivningen kommer i gang også la det sprute fra seg i en klut. Måtte selv lette på trykket i går, og en store gulpekluten ble altså søkk våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4570 Del Skrevet 14. mars 2015 Eller bare pjuske litt på knoppen så utdrivningen kommer i gang også la det sprute fra seg i en klut. Måtte selv lette på trykket i går, og en store gulpekluten ble altså søkk våt. Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut Skal ikke være greit med dette puppestyret ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. mars 2015 #4571 Del Skrevet 14. mars 2015 Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut Skal ikke være greit med dette puppestyret ass Her var det så gale at spruten sto når jeg dusjet. Utløst av en stråle fra dusjhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4572 Del Skrevet 14. mars 2015 Her var det så gale at spruten sto når jeg dusjet. Utløst av en stråle fra dusjhodet Greit når det skjer i dusjen da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. mars 2015 #4573 Del Skrevet 14. mars 2015 Greit når det skjer i dusjen da i det minste Var ikke alltid jeg var så heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4574 Del Skrevet 14. mars 2015 Var ikke alltid jeg var så heldig. Nei det skal vel godt gjøres igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4575 Del Skrevet 14. mars 2015 Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut Skal ikke være greit med dette puppestyret ass Hehe, nei det er det ikke. Jeg har vel sånn sett et luksusproblem som får for mye melk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4576 Del Skrevet 14. mars 2015 Hehe, nei det er det ikke. Jeg har vel sånn sett et luksusproblem som får for mye melk.. Det kan jo fort bli et problem den veien også. Overproduksjon, underproduksjon... Kunne det ikke bare vært jevnt fordelt mellom alle Men det stabiliserer seg vel gjerne etter en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2015 #4577 Del Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo fort bli et problem den veien også. Overproduksjon, underproduksjon... Kunne det ikke bare vært jevnt fordelt mellom alle Men det stabiliserer seg vel gjerne etter en stund? Enig i den Med O hadde jeg for mye veldig lenge, men den verste overproduksjonen gav seg vel etter 3-4 uker. Satser på det samme denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2015 #4578 Del Skrevet 14. mars 2015 Hærregud, når jeg leser sånt skjønner jeg jo hvor sykt elendig melkeproduksjon jeg hadde Jeg har aldri vært i nærheten av å hverken ha spreng, lekke eller bare kunne dytte litt i puppen for å få noe ut Skal ikke være greit med dette puppestyret ass Sjæl, ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #4579 Del Skrevet 14. mars 2015 Enig i den Med O hadde jeg for mye veldig lenge, men den verste overproduksjonen gav seg vel etter 3-4 uker. Satser på det samme denne gangen. Får håpe det går seg raskt til denne gangen Sjæl, ass Blir litt sånn "æææææhh" i forhold til ny runde, men ny unge, nye muligheter? Og hvis ikke vet jeg jo at alternativet gir awesome unge uansett. Okkupering av diorboka, sårriiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #4580 Del Skrevet 16. mars 2015 Så deilig da. Bortsett fra brystspreng. Det er ikke så godt. Han er en skikkelig sovegutt! 00.30-07.30 i natt Så godt å høre at alt er bra og at han sov så lenge Så utrolig deilig Godt at turen til svigers gikk bra, var litt bekymret for dere Haaha, tror det var flere som var bekymra (les: svigermor ) på alle nameit butikker her omkring er det 50 % og ikke 30, rart! men ja sammmmmma, var innom der i går og kjøpte bunad! DET VAR DYRT DET! og en ullpysj, det var ikke dyrt. Ang bleier bruker vi nr....... FIRE, og rema1000 Synes ikke karen din høres stor ut. Vi hoppa rett over bleie nr 1, og str 56 brukte han de første 4 ukene MAX. mehe.. Det var 50% her også! Men det stod 30% i annonsen,. 50 er jo myyyyyyyyye bedre :D Han er ikke så stor nei! I går måtte jeg innse at slaget var tapt... omslagsbodyen fra HM i strl 50 er for kort.... Flink lilling veldig For et sovehjerte Deilig da! Minus sprengte pupper da kanskje, en av de få tilfellene hvor det faktisk er innafor å vekke en unge som sover Absolutt, han er superflink sovegutt! Hahaha, jaaa, ellers måtte jeg ha melka ned hele rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg