Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Haha, utålmodig på å få ut lillegutt? :P

Litt :sjenert:

Lov til å være utålmodig ;) Vi vil vel alle møte de små vi går og bærer på? Jeg tenker på det som et ønske om å spole fram i tid. Er jo måneder igjen fremdeles..

Joa, men det er jo så alt for tidliiiig! skal jeg være utålmodig i 12-13 uker til liksom :sukk: Hehehe. Men åh, jeg gleder meg sånn til babyene våre endelig kommer! Er 3 mnd til termin i dag liksom, det er jo en pokkers evighet :P

Nå synes jeg det er lenge siden vi møttes på kafe! :opplyser: Hva med å finne en dag neste uke? :)

I'm in! Kan ikke mandag, onsdag og torsdag neste uke trooor jeg. Eller, torsdag kan jeg, så:

Tirsdag, torsdag og fredag er gooooode greier :jepp:

Jeg er med hvis jeg er hjemme igjen, og det er utenom "avtalene" mine :P

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som ALDRI mer skulle ta glukosebelastning................... Ringte til legekontoret nå for å høre om de hadde fått svar på prøvene, men oida, de hadde gjort en feil! :daane: De visste ikke hva feilen var, men enten hadde de merka glassene feil, eller så var det gjort feil på laben. Verdiene var helt normale da, men de kunne ikke stole på de resultatene siden det var gjort noen feil. SÅ jeg skal faen meg ta testen på nytt. På mandag. 08.00. :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ALDRI mer skulle ta glukosebelastning................... Ringte til legekontoret nå for å høre om de hadde fått svar på prøvene, men oida, de hadde gjort en feil! :daane: De visste ikke hva feilen var, men enten hadde de merka glassene feil, eller så var det gjort feil på laben. Verdiene var helt normale da, men de kunne ikke stole på de resultatene siden det var gjort noen feil. SÅ jeg skal faen meg ta testen på nytt. På mandag. 08.00. :sinnatagg:

:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så utrolig kjipt med glukosebelastningen! :/ Du har den.i alle fall tidlig på dagen så du blir fort ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeez... Det samme skjedde meg! De hadde glemt å sentrifugere blodprøven etter belastningen, så laben fikk ikke analysert prøven. Så irriterende!

Men fastlegen syntes så synd på meg at hun mente at vi skulle se an utfra glukose i urin og ved vanlige blodsukkermålinger - så det kan hende jeg slipper ny belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig stil av legekontoret altså :jolie:

Men, litt glede i skåret: tilsynelatende så jo verdiene normale, så sannsynligheten for svangerskapsdiabetes er jo ikke så stor iallefall :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så uproft med den glukosebelastningen! :tristbla:

Skjønner godt at du gruer deg til å gjøre det igjen. Men normale verdier, selv om de ikke kan stole på det i følge reglene, tyder jo på at alt står bra til med helsa i alle fall.

Og jeg føler med deg angående utålmodigheten. Jeg synes at de ukene "midt på" er aller verst, og går saktest. Du har vært gravid i det som føles som en eeevighet, og allikevel er det lenge igjen.

Men, nå er det jo snart advent og jul og det blir masse annet å tenke på. Det er kanskje til litt hjelp, i hvert fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...