Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Men nå så jeg litt på dem og synes de er så dyre... kan en vanlig vugge være mye annerledes? :klo:

Byssanlull vugga vugger fram og tilbake, leander vugga vugger alle veier. Å den vanlige vugga vugger bare til sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byssanlull vugga vugger fram og tilbake, leander vugga vugger alle veier. Å den vanlige vugga vugger bare til sidene

Jeg forstår det haha... Men den funksjonen de har... er det mye annerledes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, har ikke prøvd noe annet enn gammeldags vugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vugging fram og tilbake (slik som byssanlull) skal visst være kolikkhemmende og mer gunstig enn vugging fra side til side. :) Det kan jeg i grunn skrive under på. Det hjelper ikke ved sterk kolikk, men de kveldene O bare hadde lette magesmerter så hjalp det å vugge han i byssanlullen. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kusina mi hjalp det å ha vippestolen på vaskemaskinen, å sette den på sentrifugering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kusina mi hjalp det å ha vippestolen på vaskemaskinen, å sette den på sentrifugering.

Haha, jeg leste "vippestolen i vaskemaskinen" :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, moseskurven er fin, men den står jo stille... :P Hahhaha :ler:

Vi skal også handle masse støffs på IKEA. Hele handlekurven kom på 4200,-, og da er det seng, kommode, madrass, laken, sengetøy, gulvteppe, lamper, alt mulig egentlig. Så det er veldig greit :hoppe:

Haha. Ja, det er jo det jeg vil! :D Det finnes gyngestativ til den :) og da gynger den riktig vei!! ;) (altså med barnet, ikke mot siden). Så synes den er perfekt. Lett og håndtere og jeg kan flytte på den om det trengs :)

Jaaa, vi også. Seng, madrass, stellekommode :D Ikea asss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vugging fram og tilbake (slik som byssanlull) skal visst være kolikkhemmende og mer gunstig enn vugging fra side til side. :) Det kan jeg i grunn skrive under på. Det hjelper ikke ved sterk kolikk, men de kveldene O bare hadde lette magesmerter så hjalp det å vugge han i byssanlullen. :)

signerer! :jepp: det er grunnen til at vi ikke skal ha vanlig vugge eller leandervugga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei oppå selvfølgelig

Finnes det ikke vippestoler med innebygget vibrering også? Ei venninne som anbefalte det hvis man hadde barn med mye vondt i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT EDIT EDIT
jeg må skikkelig rette meg selv.
Leandervuggen var vårt alternativ egentlig, og nå er jeg sykt negativ - fordi jeg trodde vi snakket om SOFIEVUGGEN!!!!!!! som jeg er .. helt i mot. Meen leandervuggen vugger jo alle veier og er superduper, så jeg trekker tilbake mine negative utsagn. Haha :D

..vet ikke hvorfor jeg så for meg sofie når vi snakket om leander............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt skravla som fanden mens jeg har vært på jobb!! :ler: Men det liker jeg! Tror vi kommer til å gå for Leandervuggen, den er fin, enkel og passer godt inn her :) Så får vi ha sprinkelseng på rommet, og ha babynestet oppi der om natta når bebissen skal sove :Nikke:

Orka ikke lage noe mat når jeg kom hjem fra jobb, så spiste rester etter mrdiors middag. Tre mandelpoteter og et grillbein. Men så kom jeg på at jeg ikke liker grillbein fordi det er så mye fett/brusk og annet faenskap på det, så det ble med ei tugge av grillbeinet og potetene. Sååee, jeg er sulten jeg :P Tror jeg skal ordne meg brødskive med leverpostei og rødbeter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Due...Har du dilla? :fnise: Kanskje du hat litt lite jern i kroppen, slik at du derfor craver på jernholdig mat? Hatt ekstra lyst på brokkoli og spinat i det siste også eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Due...Har du dilla? :fnise: Kanskje du hat litt lite jern i kroppen, slik at du derfor craver på jernholdig mat? Hatt ekstra lyst på brokkoli og spinat i det siste også eller? :fnise:

Veldig dilla... Hahaha, ja!!! Spiste jo spinatsuppe i dag, og forrige helg spiste jeg en hel brokkoli!!!! Kanskje jeg må komme meg til legen å ta noen blodprøver snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dilla... Hahaha, ja!!! Spiste jo spinatsuppe i dag, og forrige helg spiste jeg en hel brokkoli!!!! Kanskje jeg må komme meg til legen å ta noen blodprøver snart :ler:

Jeg ser en tendens her :ler: Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser en tendens her :ler:

Ja, jeg også... nå som du påpekte det :ler: Det første jeg tenker på når jeg våkner er "mmm, brødskive med leverposteeeeei!"

Må vel snart bestille legetime... Sånn første svangerskapsgreie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk hvordan kroppen sier ifra slik om hva den trenger mer av :) Og at du lytter til det, flinkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk hvordan kroppen sier ifra slik om hva den trenger mer av :) Og at du lytter til det, flinkis!

Ja, det er snodig! Men veldig lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet den følelsen av at livet er over? :sukk:

Jeg har glemt igjen mobilen min på jobb :cry3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...