Gå til innhold

En bra scifi-film eller serie?


Muscae

Anbefalte innlegg

Du burde helt klart gi Battlestar Galactica en sjanse. Serien er også en god blanding av drama og thriller, med mye handling knyttet til hverdagslivet til de overlevende på romskipene som reiser rundt i rommet på jakt etter en ny planet å slå seg ned på. Pluss, her ser de fleste robotene ut som mennesker. Så det er virkelig ikke mange minuttene med krig og roboter du må holde ut hver episode ;)

Enig. Battlestar Galactica er veldig historiedrevet og fokusert på relasjoner i en presset situasjon. Selv om Cylonene er en alltid nærværende trusel, så er ikke fokuset på teknologi og romkrig. Cyloner er for Battlestar Galactica det zombier er for Walking Dead. En del av miljøet, men ikke hovedsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What`s not to love? :hug:

Du kan få love litt på Rose, så tar jeg Dåktåren (Tennant). :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STort sett temmelig tvilsom.

Synes den var god, jeg. :)

eXistenZ (1999):

In the near-future, organic virtual reality game consoles known as "game pods" have replaced electronic ones. The pods are attached to "bio-ports", outlets inserted at players' spines, through umbilical cords. Two game companies, Antenna Research andCortical Systematics, compete against each other. In addition, a group of "realists" fights both companies to prevent the "deforming" of reality.

Åh, endelig noen andre som har sett den filmen! For meg er det en av klassikerne som blir sendt på NRK med jevne mellomrom, som ingen andre enn meg tydeligvis har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sett den. Er det den der de blant annet lager en pistol av bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronmelisse

Åh, endelig noen andre som har sett den filmen! For meg er det en av klassikerne som blir sendt på NRK med jevne mellomrom, som ingen andre enn meg tydeligvis har sett...

Ja, jeg så Existenz ganske nylig. Det burde være en kultfilm, spør du meg!

Ser at du også har Moon på lista di- den er virkelig en av mine favoritter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jericho. Serie. Kansellert etter 2 sesonger, men mulilg det blir sesong 3 etterhvert på nettflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jericho. Serie. Kansellert etter 2 sesonger, men mulilg det blir sesong 3 etterhvert på nettflix.

Det er da lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

War of the worlds, skyline, V, the walking dead, independence day, signs. Ellers kommer det visst en ny serie som heter the last ship nå, ikke sett noe ennå- men virker interessant nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost Girl

Survivors (BBC sesong 1 og 2).

Stargate



Anonymous poster hash: e3d3b...599
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Mr Nobody.

Cloud Atlas <3

Jeg likte den X-men-filmen som går på kino nå. *guttetenåringsmorsunnskyldning*

12 monkeys

Stargate *James-Spader-sikkel*

Knowing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr Nobody.

Cloud Atlas <3

Jeg likte den X-men-filmen som går på kino nå. *guttetenåringsmorsunnskyldning*

12 monkeys

Stargate *James-Spader-sikkel*

Knowing

Trenger ikke unnskyldning for sånt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...