Gå til innhold

En bra scifi-film eller serie?


Muscae

Anbefalte innlegg

Hva heter forresten den med hun der jenten som blir gravid etter at hele jordens befolkning er blitt sterile?

Children of Men?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Children of men. Den med Julianne Moore :)

Jah. Godt noen har brains her. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah. Godt noen har brains her. :nigo:

Jeg skulle ønske huet mitt klistret til seg "nyttig" informasjon like godt som triviell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske huet mitt klistret til seg "nyttig" informasjon like godt som triviell :P

Hehe, jeg skulle ønske noe klistret seg i det hele tatt. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke robotfilmer og krigsfilmer, som star trek, star wars, osv. Dermed anser jeg battlestar galacica som uaktuell..

Mange gode forslag, takk for det. Men jeg har dessverre sett de fleste dere nevner, de som jeg har lyst å se.

Jeg liker rett og slett ikke filmer som er gamle, da jeg ikke har likt omtrent noe av det jeg har sett. Det er uansett en smakssak, og vi tar ikke den diskusjonen her.

Serier som er kansellert gidder jeg heller ikke å begynne på, da en del av spenningen med sånne filmer/serier er å finne ut hvordan det hele henger sammen...

Er det noen filmer som er utgitt de senere årene? Sånn 2012, 2013? Da er vel sjansen mindre for at jeg har sett dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger også post-apokalyptiske filmer. :)

Sjekk Snowpiercer. Litt sær, men.

Snowpiercer er bra. Ræva slutt, men ellers bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloud Altlas er en fantastisk sci-fi film fra 2012 som i mine øyne er tiårets mest undervurderte film. Ikke bli skremt av alle de kjente skuespillerne, jeg synes Tom Hanks leverer sin beste skuespillerpresentasjon i denne! Filmen er velskrevet, intens, spennende, romantisk, episk, intelligent og rett og slett magisk. Den er veldig lang, og krever nok at man har noe mellom topplokket for å like den, hvis ikke vil man nok synes den er forvirrende eller kjedelig. Anbefaler på det sterkeste, og blir bare bedre og bedre for hver gang man ser den - noe som er sjeldent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloud Atlas har jeg sett, og likte den godt. Men kanskje jeg skal se den en gang til.. Den satt i meg lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloud Atlas har jeg sett, og likte den godt. Men kanskje jeg skal se den en gang til.. Den satt i meg lenge.

Den satt i meg lenge også. Tror kanskje jeg ble så imponert av filmen da vi aldri hadde hørt noe som helst om den, når vi plutselig en kveld fant ut at vi hadde lyst å dra på kino og valgte det første som skulle gå den kvelden. Har sett den tre ganger på Blu ray i ettertid og jeg blir bare mer imponert for hver gang, så anbefaler deg å se den på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke robotfilmer og krigsfilmer, som star trek, star wars, osv. Dermed anser jeg battlestar galacica som uaktuell..

Mange gode forslag, takk for det. Men jeg har dessverre sett de fleste dere nevner, de som jeg har lyst å se.

Jeg liker rett og slett ikke filmer som er gamle, da jeg ikke har likt omtrent noe av det jeg har sett. Det er uansett en smakssak, og vi tar ikke den diskusjonen her.

Serier som er kansellert gidder jeg heller ikke å begynne på, da en del av spenningen med sånne filmer/serier er å finne ut hvordan det hele henger sammen...

Er det noen filmer som er utgitt de senere årene? Sånn 2012, 2013? Da er vel sjansen mindre for at jeg har sett dem.

Det er kun filmer du skriver du ikke liker som er gitt ut i denne perioden. Så lenge du ikke er åpen for mer smalere filmer.

Hvorfor spør du egentlig om råd når du allerede vet hva du vil og ikke vil se?

Altså ikke vondt ment

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle mine kjære (the lovely bones)

Overhodet ikke scifi

Anonymous poster hash: 2feb2...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke scifi

Anonymous poster hash: 2feb2...610

Den er det. Det er en krimdrama med elementer av scifi. Om du synes den ikke er scifi NOK er noe annet. Det er uansett en kjempeflott og bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Book of Eli er postapokalyptisk. Kanskje ikke veldig scifi da..

Mer jesusy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...