Gå til innhold

er jeg lett på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skammer du du deg sånn at du ikke tør å si det dersom h*n skulle spørre?

er dette noe man må snakke om da? Når du får deg type lager han liste over alle menn du har sett,tatt på og hatt sex med?

Anonymous poster hash: f43e2...7a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Nei, men jeg kommer ikke til å la gammeldagse, utdaterte holdninger ødelegge noe i kjærlighetslivet mitt. Vi lever i 2014. Anonymous poster hash: 4273e...f6c

Så du tror at din kjæreste ville ha dømt deg om du fortalte sannheten, og at du dermed skal ti stille, eventuelt lyve?

Om du mener det er så moderne og riktig så må du jo stå for dine egne handlinger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

er dette noe man må snakke om da? Når du får deg type lager han liste over alle menn du har sett,tatt på og hatt sex med? Anonymous poster hash: f43e2...7a2

Nei, men mitt inntrykk er at de fleste menn ønsker å vite noe om det, ikke nødvendigvis antall partnere, men noe om din forhistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er unødvendig å dømme på denne måten. Om noen ikke ser hvor negativt det er, så håper jeg at de innser det en vakker dag.

Tingen er jo at ordet "løs" er definert forskjellig hos folk. Jeg tar heller ei "løs" jente som vet å nyte livet enn ei jente som skal være stakato og nekte sex kun fordi hun er redd for å få stempelet "løs".

Så for min del, og mange andre så kan løs være noe positivt også, og ikke kun negativt. Det er somregel hos de som definerer "løs" som noe negativt som har et problem med det.

Det er uansett en betegnelse på en gutt eller jente som kan ha sex utenfor forhold. Har man sex med to forskjellige mennesker på 2 uker, så er det for min del løs, men jeg putter ikke den betegnelsen som noe negativt mot det mennesket. Jeg ser på det som at han eller hun vet å nyte sin seksualitet, og det er isåfall bedre enn det motsatte.

Skulle ønske vi hadde en betegnelse på de som ikke klarer å ha sex med folk såfremt de er "sammen" med personen. Dette er da like vanlig som de som klarer å nyte sin seksualitet uten å være følelsesmessig knyttet til noen. Jeg kjenner flere som har vært i forhold og som gjerne kan bytte partner flere ganger om året, er dette virkelig bedre? Altså ei jente som har hatt sex med 5 partnere iløpet av året er jo ikke mindre "løs" selv om de 5 partnerne var et dårlig forsøk på det å ha et forhold. Da ser jeg heller mer opp til den jenta som hadde sex med 5 partnerne innenfor samme tidsrom der hun dreit i om de så absolutt måtte være sammen eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk få ha forskjellige meninger? Virker ikke sånn her.

Om man ligger med folk utenom forhold så er man løs, mener JEG. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om, det styrer ikke mitt liv.



Anonymous poster hash: e82ea...368
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man blir mer løs jo flere ganger man har hatt sex med samme partner, ja, da har jeg hørt det òg. Stakkars de som venter til ekteskapet, innen de er 40 er de blitt de løstøsa de også...

Flott at du ser hvor idiotisk argumentet ditt er :fnise: Det er faktisk enkelte menn som mener at man blir løs der nede fordi man har hatt for mye sex, så har du lært noe nytt idag også.

Ser ut som om vi alle er løse tøser da ;)

Anonymous poster hash: ec9ac...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha seg med en man møtte samme kveld og en man kjenner godt og liker så godt at man er blitt sammen med er en vesentlig forskjell. Det ser du vel selv.

Men hvordan vet du at ONS er totalt fremmed person? Ja i de aller fleste tilfellene er jo det nettopp det, det er det ingen som benekter. Men man kan fint ha ONS med en kamerat som man har kjent i flere år, eller en person man har vært forelsket i siden man møttes, eller en bekjent. Listen kan forandre seg i det uendelige. Å ha ONS er ikke ensbetydende med å ha sex med en totalt fremmed person, det er mange nyanser. Det ser vel du selv?

Anonymous poster hash: ec9ac...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjæreste nå og har vært sammen med han en stund men før det har jeg hatt sex med 15 stykker. Er 30 nå og starta da jeg var 17. Et par av dem husker jeg ikke navnet på engang. 3 stk av de har jeg vært sammen med, ca 2 ff.. og resten vennesex eller ons.

Forholdene mine har vart i 1 år og 4 år og foreløbig 1 år i løpet av de siste 13 årene. Det vil si at 12 gutter på de 7 årene jeg har vært singel perioder. Er dette mye?

Anonymous poster hash: 95de3...a94

Nei. Det er greit det.

Og det ingenting som heter løs på tråden. Hva som er vanlig sier ingenting annet enn at mange lyger. Virker ikke som du har hatt så mange, men spør en mann deg, må du alltid svare ti.

Menn svarer alltid 12. (jeg har sjekket). Menn over tretti svarer alltid at de har hatt tjue sexpartnere.

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uinteressant.

Nei, dette er uinteressant. Det å sitere noen for å skjule alt og skrive kun ordet "uinteressant"... Jeeebus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er uinteressant. Det å sitere noen for å skjule alt og skrive kun ordet "uinteressant"... Jeeebus..

Nei, jeg bare ombestemte meg. Gidder ikke diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bare ombestemte meg. Gidder ikke diskusjonen.

Fjern all tekst da vetu fremfor å komme med noe som veldig enkelt kan missforståes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern all tekst da vetu fremfor å komme med noe som veldig enkelt kan missforståes.

Jeg gjorde jo det da... Hårsår i dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags jenter er det som henger på kjøttmarkedet hver eneste helg?

Veldig, veldig mange.

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes personlig du er løs. Selv om mange kvinner her nekter for det, så er det mer fordi de trenger å overbevise seg selv enn deg. Jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en jente som har oppført seg slik, jeg ville i hvert fall aldri giftet meg med en slik, det handler f. eks. om hvilke verdier man ønsker at fremtidige barn skal få.



Anonymous poster hash: 0b7f4...36e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...