Gå til innhold

er jeg lett på tråden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi å ha ons er definisjonen av å "ligge rundt".

Nei, definisjonen på "ons" er "one night stand". Det ligger ingenting der som tilsier at man ligger med alt og alle, eller at man er nødt til å ligge med mange folk. Finnes da flere som kun har opplevd én "ons" som da tydelig viser at det går imot det å være "løs".

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så man er ikke lett på tråden, som i lett å få i sengs, når man ligger med folk uten noen form for kjærlighet og 0 fremtidsplaner (ikke så langt som neste dag engang)?

Beklager å måtte si det, men jo, alle som har ONSet rundt er definitivt lette på tråden.

Hehe, litt overrasket over synet du har. Trodde vi levde i en mye mer moderne samfunn :)

Du skal få beholde meningen din, men man trenger ikke kjærlighet og klissklass for å ha den seksuelle kjemien. Sex og kjærlighet er ikke det samme. MEN, sex med kjærlighet er definitivt det beste.

Og for å svare deg, TS, så syns jeg ikke du er løs i det hele tatt :)

• Liker 2
Skrevet

Jeez. TS spurte om man er løs om man onser og siden "løs" kan relateres til løse forbindelser, så ja, da er man nettopp "løs". Det samme gjelder jo menn.

Anonymous poster hash: ae297...e89

Du er ikke løs selv om du har ons. Herregud for er hersketeknikk dere bruker bare for å pirke på usikre kvinner altså!

• Liker 1
Skrevet

Man er lett på tråden om man skulle drive å ligge med "alle" man føler seg tiltrukket av og har kjemi med før man engang kjenner dem.

Man gjør det man føler man kan leve med med hevet hode, for all del, men personlig er jeg veldig glad for at jeg ikke har noe slikt bak meg.

Jeg er glad på dine vegne!

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke løs på tråden! ALLE har ONS nå, jeg har hatt mange flere partnere enn deg og er mye yngre. Har one night stand flere ganger i måneden av og til, andre ganger bare en gang i måneden. :)

Anonymous poster hash: 4273e...f6c
  • Liker 2
Gjest Nikee
Skrevet

Man er lett på tråden om man skulle drive å ligge med "alle" man føler seg tiltrukket av og har kjemi med før man engang kjenner dem.

Man gjør det man føler man kan leve med med hevet hode, for all del, men personlig er jeg veldig glad for at jeg ikke har noe slikt bak meg.

Virkelig? Hvorfor det? Fordi du ikke mener det er rett for deg? :) (bare lurer oppriktig - fordi definisjonen på ons er heller det at man har seg med noen en kveld, ikke at man er løs.)

Dessuten er kjemi og tiltrekning nøkkelen for meg, har jeg en tiltrekning og kjemi så vil jeg bli bedre kjent med deg, første steg mot noe mer.

Noen ganger er sex basert på den seksuelle tiltrekningen den beste jeg har vært borti, noen ganger har den jeg har hatt med en fast partner vært den beste.

Personlig går jeg med hevet hodet, jeg er et individ som har frihet og retten til å velge hvem, når og hvor jeg vil ha nytelse. Kunne aldri ha skammet meg over det.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke løs selv om du har ons. Herregud for er hersketeknikk dere bruker bare for å pirke på usikre kvinner altså!

Har ikke pirket på noen, jeg svarer bare i tråd med definisjonene. Folk skal få ligge akkurat med så mange de ønsker for min del. Vi som ikke har hatt ons i det hele tatt kalles sikkert pripne av mange, men det er jo greit nok det. Påvirker uansett ikke mitt valg.

• Liker 1
Skrevet

"Drive å ligge med alle?"

Er det å ha ett par ONS å ligge med alle?

• Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Hehe, litt overrasket over synet du har. Trodde vi levde i en mye mer moderne samfunn :)

Du skal få beholde meningen din, men man trenger ikke kjærlighet og klissklass for å ha den seksuelle kjemien. Sex og kjærlighet er ikke det samme. MEN, sex med kjærlighet er definitivt det beste.

Og for å svare deg, TS, så syns jeg ikke du er løs i det hele tatt :)

Virkelig skjedd noe galt med samfunnet dersom plesteparten mener det er gammeldags å ikke ligge rundt hvor enn det skulle være en liten flørt eller gnist.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Drive å ligge med alle?"

Er det å ha ett par ONS å ligge med alle?

Man skjønner selvsagt at man ikke ligger med alle i ordets egentlige betydning, men ligger man med tilfeldige er man jo lettere på tråden enn når man ikke gjør det.

Skrevet

Man skjønner selvsagt at man ikke ligger med alle i ordets egentlige betydning, men ligger man med tilfeldige er man jo lettere på tråden enn når man ikke gjør det.

Man er ikke lett på tråden bare fordi man har en eller to ONS. Blir for dumt.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke pirket på noen, jeg svarer bare i tråd med definisjonene. Folk skal få ligge akkurat med så mange de ønsker for min del. Vi som ikke har hatt ons i det hele tatt kalles sikkert pripne av mange, men det er jo greit nok det. Påvirker uansett ikke mitt valg.

Jeg kaller ikke noen for pripne eller løse basert på antall sexpartnere eller ikke. Enhver kvinne og mann har rett til å velge selv, hvem, når og hvorfor. Derfor må dere slutte med å kalle jenter for løse (og horer).

Dette er 2014, og det er en IKKE sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er da lettere på tråden enn de som ikke har et eller to ons. Skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det.

• Liker 1
Skrevet

Såå .. det å nyte uforpliktende sex er altså å være løs?

Selvfølgelig er hun løs, men hva så? Er det noe verre å være det enn stuck up og kresen? Man må tåle å bli definert etter handlingene sine, og hva er egentlig løst hvis 15 + partnere ikke er det? 20, 30, 40? Hvorfor skal hun som ligger med 50 regnes som løs, mens ikke hun som ligger med 19? Spørsmålet blir jo heller da om noen kan defineres som løse ut i fra antall ligg. Jeg syns det er en formell og grei beskrivelse av seksuell adferd, intet mer eller mindre. I stedet for å tenke promiskuøs, som kan være så mye mer enn bare antall ligg, så er det mer beskrivende å kalle det løssluppenhet. Alle skjønner umiddelbart hva det innebærer.

Selvfølgelig har du de som vil dømme of svartmale det å være løs, men du vinner ingenting ved å hevde at du ikke er det de definerer deg som. Da rettferdiggjør du jo bare en negativ definisjon ved å benekte den. Ja, ts er løs, hva så. Håper alle liggene smakte og gir mersmak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaller ikke noen for pripne eller løse basert på antall sexpartnere eller ikke. Enhver kvinne og mann har rett til å velge selv, hvem, når og hvorfor. Derfor må dere slutte med å kalle jenter for løse (og horer).

Dette er 2014, og det er en IKKE sak.

Det er jo ingen som har sagt at man ikke har rett til å ligge med hvem man vil når man ønske. Men man er like fullt løsere enn de som ikke gjør det, enkelt og greit. Horer var dine ord, så det må du nesten ta på egen kappe.

• Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Hvor mange ganger må man være veldig lett å få til sengs før man er lett på tråden, da, mener du?

• Liker 1
Skrevet

Man er da lettere på tråden enn de som ikke har et eller to ons. Skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det.

Hvorfor det? Et lett hva da? Catch?

Skrevet

Virkelig skjedd noe galt med samfunnet dersom plesteparten mener det er gammeldags å ikke ligge rundt hvor enn det skulle være en liten flørt eller gnist.

Hvis du er så tradisjonell, så hadde du ikke hatt sex før ekteskapet.

Samfunnet har (håper jeg) kommet så langt man skal få ha sex på den måten du foretrekker det på, men at man også skal få kunne ha uforpliktende sex uten å bli kalt løs. Og ONS er ikke noe som ble oppfunnet for 10 år siden, Pheel :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange ganger må man være veldig lett å få til sengs før man er lett på tråden, da, mener du?

Ikke en eller to ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke løs på tråden! ALLE har ONS nå, jeg har hatt mange flere partnere enn deg og er mye yngre. Har one night stand flere ganger i måneden av og til, andre ganger bare en gang i måneden. :)

Anonymous poster hash: 4273e...f6c

Det er en like håpløs påstand som at ONS'ere er løse på tråden. Nei, slett ikke alle føler seg komfortabel med å ha sex med tilfeldige eller ukjente. Det er faktisk mange som kun har sex innen forhold eller på egen hånd.

Istedet for å beskylde Pheel og andre for å bruke hersketeknikker og trykke ned kvinner, hva med å heller drite i hva andre mener? Har man ons er man løs, har man aldri ons er man prippen og gammeldags. Vi er alle forskjellig, så drit nå i hva folk sier og gjør som du vil!

Anonymous poster hash: e7dc2...07e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...