Gå til innhold

er jeg lett på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen som har sagt at man ikke har rett til å ligge med hvem man vil når man ønske. Men man er like fullt løsere enn de som ikke gjør det, enkelt og greit. Horer var dine ord, så det må du nesten ta på egen kappe.

Anonymous poster hash: ae297...e89

Nei, man er IKKE løs. Dette er en holdning dere bare kan legge fra dere med en eneste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er hun løs, men hva så? Er det noe verre å være det enn stuck up og kresen? Man må tåle å bli definert etter handlingene sine, og hva er egentlig løst hvis 15 + partnere ikke er det? 20, 30, 40? Hvorfor skal hun som ligger med 50 regnes som løs, mens ikke hun som ligger med 19? Spørsmålet blir jo heller da om noen kan defineres som løse ut i fra antall ligg. Jeg syns det er en formell og grei beskrivelse av seksuell adferd, intet mer eller mindre. I stedet for å tenke promiskuøs, som kan være så mye mer enn bare antall ligg, så er det mer beskrivende å kalle det løssluppenhet. Alle skjønner umiddelbart hva det innebærer.

Selvfølgelig har du de som vil dømme of svartmale det å være løs, men du vinner ingenting ved å hevde at du ikke er det de definerer deg som. Da rettferdiggjør du jo bare en negativ definisjon ved å benekte den. Ja, ts er løs, hva så. Håper alle liggene smakte og gir mersmak.

Her er du igjen ...

Å være løs er jo et definisjonsspørsmål. Derfor har du har rett når du spør hva det å egentlig være løs betyr. Men nei, for meg er det ingen selvfølge at en er løs utifra antall partnere :) Og 15 stykker når hun er 30? Kom igjen, Teeden. Hvordan er det å være løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig skjedd noe galt med samfunnet dersom plesteparten mener det er gammeldags å ikke ligge rundt hvor enn det skulle være en liten flørt eller gnist.

Ligge rundt der det er en flørt eller gnist? Jeg skjønner ikke hvordan du tenker. Har en person hatt en ons, HVOR er de flørtene og gnistene du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Hvis du er så tradisjonell, så hadde du ikke hatt sex før ekteskapet.

Samfunnet har (håper jeg) kommet så langt man skal få ha sex på den måten du foretrekker det på, men at man også skal få kunne ha uforpliktende sex uten å bli kalt løs. Og ONS er ikke noe som ble oppfunnet for 10 år siden, Pheel :)

Hvis jeg er så tradisjonell at jeg ikke ligger rundt, så hadde jeg ikke hatt sex før ekteskapet? Og hvordan gir det egentlig noen mening? Finnes en fin mellomting her.

Ligg rundt med så mange dere bare orker for min del, men jo, man er da løs/lett på tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man er IKKE løs. Dette er en holdning dere bare kan legge fra dere med en eneste gang.

Jo, man er løs. Det er jo du som har holdninger i forhold til det, jeg mener ikke at det er hverken spesielt negativt eller positivt.

Anonymous poster hash: ae297...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en like håpløs påstand som at ONS'ere er løse på tråden. Nei, slett ikke alle føler seg komfortabel med å ha sex med tilfeldige eller ukjente. Det er faktisk mange som kun har sex innen forhold eller på egen hånd.

Istedet for å beskylde Pheel og andre for å bruke hersketeknikker og trykke ned kvinner, hva med å heller drite i hva andre mener? Har man ons er man løs, har man aldri ons er man prippen og gammeldags. Vi er alle forskjellig, så drit nå i hva folk sier og gjør som du vil!

Anonymous poster hash: e7dc2...07e

Fordi det ikke nytter å drite i hva andre sier når det gjelder dette. Fordi slike holdninger må tas hos de voksne og de som serverer slikt. Skal alle bare gi blaffen i hva som sies, så kan vi vel bare droppe alle mobbekampanjene mange skryter så fælt over at de deltar på, og støtter nei til mobbing? Strengt tatt kan du si at å se at noen er løs, er det samme som å si at de er horer, og da har vi mobbing på gang.

Så, er du villig til å renske vekk en god del av dine innbarkede gammeldagse og råtne kvinnefiendtlige holdninger?

Se deg i speilet. Og det gjelder alle som støtter opp under dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er så tradisjonell at jeg ikke ligger rundt, så hadde jeg ikke hatt sex før ekteskapet? Og hvordan gir det egentlig noen mening? Finnes en fin mellomting her.

Ligg rundt med så mange dere bare orker for min del, men jo, man er da løs/lett på tråden.

''plesteparten mener det er gammeldags å ikke ligge rundt''

Jeg bare tolket det slik at du indikerte til at du var gammeldags. Beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er så tradisjonell at jeg ikke ligger rundt, så hadde jeg ikke hatt sex før ekteskapet? Og hvordan gir det egentlig noen mening? Finnes en fin mellomting her.

Ligg rundt med så mange dere bare orker for min del, men jo, man er da løs/lett på tråden.

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er så tradisjonell at jeg ikke ligger rundt, så hadde jeg ikke hatt sex før ekteskapet? Og hvordan gir det egentlig noen mening? Finnes en fin mellomting her.

Ligg rundt med så mange dere bare orker for min del, men jo, man er da løs/lett på tråden.

Ifølge deg ja, men ikke ifølge meg. Du kan gjerne se på meg som løs, men jeg er ikke det.

Anonymous poster hash: ec9ac...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke nytter å drite i hva andre sier når det gjelder dette. Fordi slike holdninger må tas hos de voksne og de som serverer slikt. Skal alle bare gi blaffen i hva som sies, så kan vi vel bare droppe alle mobbekampanjene mange skryter så fælt over at de deltar på, og støtter nei til mobbing? Strengt tatt kan du si at å se at noen er løs, er det samme som å si at de er horer, og da har vi mobbing på gang.

Så, er du villig til å renske vekk en god del av dine innbarkede gammeldagse og råtne kvinnefiendtlige holdninger?

Se deg i speilet. Og det gjelder alle som støtter opp under dette.

Som sagt er det du som har holdninger til dette, og det underbygger du ved benektelsen som Teeden var inne på. At man er horer fordi man er løs er det til nå kun du som har skrevet i denne tråden. Ved å skamme seg over seksuelle valg man tar, så skaper en eller forsterker seksuelle paradigmer.

Anonymous poster hash: ae297...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er så tradisjonell at jeg ikke ligger rundt, så hadde jeg ikke hatt sex før ekteskapet? Og hvordan gir det egentlig noen mening? Finnes en fin mellomting her.

Ligg rundt med så mange dere bare orker for min del, men jo, man er da løs/lett på tråden.

Men altså, da vil jo du til slutt også få x antall partnere. Og siden vi definerer dem som har ONS som løse, vil jo de også ha et antall partnere, ergo du vil være like løs som dem som har hatt like mange partnere som deg (forskjellen er at de har hatt ons). Så da er du like løs som dem som har ons :fnise:

Anonymous poster hash: ec9ac...3cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du igjen ...

Å være løs er jo et definisjonsspørsmål. Derfor har du har rett når du spør hva det å egentlig være løs betyr. Men nei, for meg er det ingen selvfølge at en er løs utifra antall partnere :) Og 15 stykker når hun er 30? Kom igjen, Teeden. Hvordan er det å være løs?

Fordi det er mange for de som for eksempel har vært i ett og samme forhold med en partner siden studiene. Altså, 15 kan være ganske høyt over det en stor del av befolkningen kommer til å ha, så jeg skjønner ikke hvorfor 15 ikke skal være løst når 40 er det? Eller 70? ALtså, er det det alle ikke tåler, å bli sammenlignet med de som ikke husker antallet sitt eller? Er det altså mange av de som har mange partnere som mener at det faktisk kan bli for mange til slutt? Ja, hun er løs, etter manges standard, men det spiller jo ingen rolle. Om noe så må man slutte å ta seg så nær av å bli kalt det, så slutter man også å bry seg om hvor mange ligg andre definerer som å være løs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det du som har holdninger til dette, og det underbygger du ved benektelsen som Teeden var inne på. At man er horer fordi man er løs er det til nå kun du som har skrevet i denne tråden. Ved å skamme seg over seksuelle valg man tar, så skaper en eller forsterker seksuelle paradigmer.

Anonymous poster hash: ae297...e89

Jeg velger å sette det "løs tøs" begrepet litt på spissen, fordi jeg vet mange bruker ordet horer i samme setning. Derfor.

Teeden kommer med en uttalelse bare fordi han liker å provosere. Hadde dere snakket om løse menn hadde han nok snudd om på hele uttalelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

''plesteparten mener det er gammeldags å ikke ligge rundt''

Jeg bare tolket det slik at du indikerte til at du var gammeldags. Beklager :)

Du skrev at jeg hadde et gammeldags syn.

Ifølge deg ja, men ikke ifølge meg. Du kan gjerne se på meg som løs, men jeg er ikke det. Anonymous poster hash: ec9ac...3cd

Fortell gjerne deg selv det om det er det som får deg til å fortsette å gå med hevet hode, for meg behøver du derimot ikke å forsvare deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å sette det "løs tøs" begrepet litt på spissen, fordi jeg vet mange bruker ordet horer i samme setning. Derfor.

Teeden kommer med en uttalelse bare fordi han liker å provosere. Hadde dere snakket om løse menn hadde han nok snudd om på hele uttalelsen.

I grunnen ikke, menn er mer eller mindre løse på samme måte som kvinner.

Anonymous poster hash: ae297...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen ikke, menn er mer eller mindre løse på samme måte som kvinner.

Anonymous poster hash: ae297...e89

Det vedkommer ikke saken. Og det spiller ingen verdens rolle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er mange for de som for eksempel har vært i ett og samme forhold med en partner siden studiene. Altså, 15 kan være ganske høyt over det en stor del av befolkningen kommer til å ha, så jeg skjønner ikke hvorfor 15 ikke skal være løst når 40 er det? Eller 70? ALtså, er det det alle ikke tåler, å bli sammenlignet med de som ikke husker antallet sitt eller? Er det altså mange av de som har mange partnere som mener at det faktisk kan bli for mange til slutt? Ja, hun er løs, etter manges standard, men det spiller jo ingen rolle. Om noe så må man slutte å ta seg så nær av å bli kalt det, så slutter man også å bry seg om hvor mange ligg andre definerer som å være løs

Er hun løs fordi hun ligger med folk? Tja. La oss si hun var i et forhold med alle hun ligget med. Et forhold som varte et par uker, og la oss si hun startet når hun var 15, og hadde nå et antall på 40. Er hun fortsatt løs, da? For, hun har jo vært sammen med alle, har hun ikke?

Da er man jo like løs som hun andre som har ligget med 15 stykker hvor, la oss si, 10 av dette har vært kortvarige flørt/ONS mens 5 har vært langvarige forhold. Hun har også startet når hun var 15.

Forstår du hvor jeg vil hen? Da er jo alle man har sex med utenfor ekteskapet .. er etter deres def. løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å sette det "løs tøs" begrepet litt på spissen, fordi jeg vet mange bruker ordet horer i samme setning. Derfor.

Teeden kommer med en uttalelse bare fordi han liker å provosere. Hadde dere snakket om løse menn hadde han nok snudd om på hele uttalelsen.

Jeg ser ingenting galt i å være løs, og kommer derfor ikke til å benekte en sånn harmløs og ufarlig definisjon skapt av folk som vil kontrollere hvor mange sexpartnere du bør og skal ha. Derfor syns jeg ts også tilhører kategorien løs uten at jeg mener det er noe annet enn positivt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Du skrev at jeg hadde et gammeldags syn.

Fortell gjerne deg selv det om det er det som får deg til å fortsette å gå med hevet hode, for meg behøver du derimot ikke å forsvare deg.

Jeg tolker ikke det som AB brukeren forsvarer seg overfor deg, heller bare at h*n kommenterer at din mening er din mening mens de selv har en annen mening. Jeg ser heller ikke på meg selv som løs, og bryr meg lite om hva andre mener om mine antall sexpartnere. Det er min sak, og jeg angrer ikke, men jeg kan godt fortelle deg (og andre som sier det samme) at nei jeg ser ikke på meg selv som løs. Uten at det betyr at jeg er flau, skammer meg, eller må fortelle meg selv dette for å føle meg bedre.

Det er jo det samme du gjør når du sier at du går med hevet hodet fordi du ikke har ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...